MuscleMeat

Gezocht Homegym aka rack/cage/barbell/bench/weights

The Novice

Huge Freak
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
6.327
Tja, zoals half Benelux opzoek, maar wie niet waagt wie niet wint. Dus als iemand toevallig een nieuwe hobby heeft gevonden, eigenlijk er te weinig gebruik van maakt, geld nodig heeft om cadeautje te kopen voor z’n vriendin/vrouw te kopen om het een en ander goed te maken, het rack meer een kledingkast is geworden of er gewoon van af wil.

Let me know! Lekker basic en/of oud is prima, ben geen Bill Gates.

Afhangende van wat je wil is een goedkoop Squatrack te vinden bij Decathlon (er staan er een paar in winkels in Nederland). Bench is nog online te vinden in bijv. Fitshop of door Fitness Seller in de gaten te houden

Schijven e.d. wordt lastiger. :angstig: Beste kans heb je weer bij Decathlon, die hebben iig korte 30mm barbells van 1.20m voor weinig (kan je je eigenlijk geen buil aan vallen), en zal je elke dag even moeten checken of er schijfjes binnen zijn.

Tweedehands is volgens mij redelijk kansloos.

ik heb gelukkig via een sportschool een verstelbare bench en lange halters kunnen regelen en via amazon.de een squatrack ,

echter heb ik maar 90 kg aan gewichten en dat is nog minder als waar ik mee opwarm bij bv het bankdrukken :o

Vieze jij is niet gek en heeft deze baakvoeten "geregeld ",wegen 25kg per stuk ,het vierkant past precies op een 50mm halterstang,

en het tilt verbazend stabiel,ook perfect voor bv een variant op rack pulls ,je zet ze dan op de zijkant ,en voor het zwaarder maken

kun je er 2 of 3 aan elkaar maken met spanbandjes ,til je toch weer 100 of 150 kg (50-75 kg per arm);)

ik heb er in totaal 6 stuks ,is toch 150kg ,je kunt ze kopen (20,00 per stuk nieuw) of st... ,ze staan langs de weg bij werkzaamheden

(ik heb ze trouwens bij een bevriend bedrijf geleend ,maar ik ga ze wel vergeten terug te brengen,zulke goede vrienden zijn we nu ook weer niet :roflol: )

Bijlagen

• baakvoet-25-kg-detail-800x600  baak 1.jpg
    baakvoet-25-kg-detail-800x600 baak 1.jpg
    45,1 KB · Weergaven: 70
  • baakvoet-visser-assen-800x600  baak 3.jpg
    baakvoet-visser-assen-800x600 baak 3.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 63
  • geleidebaken-in-baakvoet-800x600  baak 4.jpg
    geleidebaken-in-baakvoet-800x600 baak 4.jpg
    52,4 KB · Weergaven: 74
Laatst bewerkt:
Haha binnenkort dus allemaal waarschuwingsborden die op de grond liggen.

ik heb gelukkig via een sportschool een verstelbare bench en lange halters kunnen regelen en via amazon.de een squatrack ,

echter heb ik maar 90 kg aan gewichten en dat is nog minder als waar ik mee opwarm bij bv het bankdrukken :o

Vieze jij is niet gek en heeft deze baakvoeten "geregeld ",wegen 25kg per stuk ,het vierkant past precies op een 50mm halterstang,

en het tilt verbazend stabiel,ook perfect voor bv een variant op rack pulls ,je zet ze dan op de zijkant ,en voor het zwaarder maken

kun je er 2 of 3 aan elkaar maken met spanbandjes ,til je toch weer 100 of 150 kg (50-75 kg per arm);)

ik heb er in totaal 6 stuks ,is toch 150kg ,je kunt ze kopen (20,00 per stuk nieuw) of st... ,ze staan langs de weg bij werkzaamheden

(ik heb ze trouwens bij een bevriend bedrijf geleend ,maar ik ga ze wel vergeten terug te brengen,zulke goede vrienden zijn we nu ook weer niet :roflol: )

Ben serieus van plan om er vier te halen voor deadlifts in de kelder 😆

Dat is 100 kg en de rest aanvullen met 30 mm schijven die ik heb.

Zal een 30 mm stang gebruiken en de stang en de opening gebruiken, zoals omcirkeld op het plaatje. Zo blijven de blokken in balans.
Moet dan wel op een verhoging staan.

Dit zijn de afmetingen
Voorzien van 6 gaten: 1 x ⌀ 48 mm, 2 x ⌀ 42 mm, 1 x 60 x 60 mm, 1 x 40 x 40 mm, 1 x 35 x 35 mm

Afmetingen (l x b x h): 79 x 39 x 10 cm
IMG_20200419_231859.jpg

Bedankt voor de tip 😄

Ben serieus van plan om er vier te halen voor deadlifts in de kelder 😆

Dat is 100 kg en de rest aanvullen met 30 mm schijven die ik heb.

Zal een 30 mm stang gebruiken en de stang en de opening gebruiken, zoals omcirkeld op het plaatje. Zo blijven de blokken in balans.
Moet dan wel op een verhoging staan.

Dit zijn de afmetingen
Voorzien van 6 gaten: 1 x ⌀ 48 mm, 2 x ⌀ 42 mm, 1 x 60 x 60 mm, 1 x 40 x 40 mm, 1 x 35 x 35 mm

Afmetingen (l x b x h): 79 x 39 x 10 cm
IMG_20200419_231859.jpg

Bedankt voor de tip 😄

wel goed kijken want er zijn natuurlijk wel verschillende merken en dus ook verschillende maten en gewichten ,die van mij zijn van het merk K1

Geldt dit nog steeds.....? :D
Als ik een homegym zou hebben mocht iedereen waar ik een klik mee heb op dbb komen trainen,
no problemo amigo ,mi casa su casa

• Topic Starter Topic Starter
Thanks all, ben net voorzien, waarschijnlijk de hoofdprijs betaalt maar so be it.
Gains will be made.

hier zal Vieze Jij de racisme kaart moeten gaan trekken ,aangezien bij Vieze Jij ook een ziekelijk jaloerse Helmondse trol

hoort (true story)

het is voor mijn gezondheid beter om op een vol plein in Noord Korea heel hard te gaan roepen dat Kim Jung Un een

vettige homo is dan om samen te gaan trainen met een knappe gespierde fitchick,trust me :roflol:

hier zal Vieze Jij de racisme kaart moeten gaan trekken ,aangezien bij Vieze Jij ook een ziekelijk jaloerse Helmondse trol

hoort (true story)

het is voor mijn gezondheid beter om op een vol plein in Noord Korea heel hard te gaan roepen dat Kim Jung Un een

vettige homo is dan om samen te gaan trainen met een knappe gespierde fitchick,trust me :roflol:
Mietje.

hoort (true story)

:roflol:

Zat je maar te fucken. :roflol: Dan zit er niks anders op dan straks mijn oly bar op te laden met eleiko schijven en achter in de tuin in het zonnetje te trainen.
succes met de verkeersborden en met de Helmondse trol! Xoxo.

:roflol:

Zat je maar te fucken. :roflol: Dan zit er niks anders op dan straks mijn oly bar op te laden met eleiko schijven en achter in de tuin in het zonnetje te trainen.
succes met de verkeersborden en met de Helmondse trol! Xoxo.
eleiko, zo gewoontjes...
Niet iedereen kan tegen zijn kinderen zeggen dat hij een massamonster geworden is door met verkeersborden, toebehoren en trollen te trainen :dunno:

Zag het op instagram voorbij komen baas. Zag er goed uit, ik zou daar wel een keer met jou een dagje willen spenderen onder het genote van wat levenselixer. 😳

Terug
Naar boven