XXL Nutrition

Het grote "stel je homegym (tijdelijk) open voor anderen" topic

Bezoekers in dit topic

received_407659449901431.jpeg
 
Een trainings-buddy voor mijn homegym lijkt mij wel tof.
Mijn voorkeur gaat uit naar een ervaren sporter, atleet zodat ik mijn technieken ook wat bij kan schaven.
om 20u moet de training wel achter de rug zijn want dan gaan de kinderen naar bed.
regio Hamont-Achel, Valkenswaard
Ik ben van achel en zou graag betalend komen. Ik ben een ervaren powerbuilder . Ik kan je helaas geen berichtje sturen!
 
Laatst bewerkt:
1 persoon kan ik toelaten maar het is van belang dat de regels van huidige omgang gerespecteerd worden, dus geen contact met de kinderen/vrouw
stuur maar een mail.
(bij deze is het aanbod voor anderen ook gesloten)
Ik zou niet zomaar vreemden toelaten, maar moet je zelf weten.
Misschien temperatuur checken of zo?
 
Ik zou niet zomaar vreemden toelaten, maar moet je zelf weten.
Misschien temperatuur checken of zo?
Als hij echt van Achel is ga ik wel eerst wat research doen wie het precies is hoor. Tis maar een klein dorpje
 
Ik zou niet zomaar vreemden toelaten, maar moet je zelf weten.
Misschien temperatuur checken of zo?
Ik zou geen mannen toelaten die je niet kent..
 
Als hij echt van Achel is ga ik wel eerst wat research doen wie het precies is hoor. Tis maar een klein dorpje

ikzelf zou de voorkeur geven aan iemand die al langer lid is , maar het is jou homegym natuurlijk
 
Daarom geef ik hem nog geen persoonlijke gegevens, eerst een beetje Facebook-research in principe zou ik hem moeten kennen want hier lopen praktisch geen buffels rond.
 
Daarom geef ik hem nog geen persoonlijke gegevens, eerst een beetje Facebook-research in principe zou ik hem moeten kennen want hier lopen praktisch geen buffels rond.

het gaat mij nog niet zo zeer om wie het is (zal ongetwijfeld een hele sympathieke en sportieve kerel zijn ) maar om het feit dat andere mensen tijd investeren om dit forum in leven te houden en je toch (in mijn ogen dan) een soort van krediet moet opbouwen om van dit soort buitenkansjes
gebruik te mogen maken ,een postgeschiedenis van minimaal 100 of 200 berichten zou een mooie en eerlijke grens zijn
 
Laatst bewerkt:
het gaat mij nog niet zo zeer om wie het is (zal ongetwijfeld een hele sympathieke en sportieve kerel zijn ) maar om het feit dat andere mensen tijd investeren om dit forum in leven te houden en je toch (in mijn ogen dan) een soort van krediet moet opbouwen om van dit soort buitenkansjes
gebruik te mogen maken
Hier heb je wel een goed punt
 
het gaat mij nog niet zo zeer om wie het is (zal ongetwijfeld een hele sympathieke en sportieve kerel zijn ) maar om het feit dat andere mensen tijd investeren om dit forum in leven te houden en je toch (in mijn ogen dan) een soort van krediet moet opbouwen om van dit soort buitenkansjes
gebruik te mogen maken ,een postgeschiedenis van minimaal 100 of 200 berichten zou een mooie en eerlijke grens zijn
Ik snap je volledig en ben zelfs zogezegd eigenlijk geneigd om je gelijk te geven. Maar je kan niet als reden zeggen dat hij, als hij me al zou willen toelaten wat ongelofelijk fijn zou zijn , andere mensen moeten geweigerd worden . Mijn eigen fitness waar ik al trouw klant ben voor jaren en waarschijnlijk de meeste check ins heb van alle leden , weigert me ook. Dus ik moet andere dingen proberen zoals iedereen.. Ik misgun andere geen opties , doe het bij mij ook dan niet. Dank u
 
Ik zou niet zomaar vreemden toelaten, maar moet je zelf weten.
Misschien temperatuur checken of zo?
Ik ga ook niemand toelaten, miss een keer een vriend hier of daar ff laten liften. Maar alles verder dan mn vaste groep ga ik niet in huis halen op het moment.


Lijkt misschien egoistisch, maar het is exact de reden dat gyms gesloten zijn. Dan ga ik het niet in nota bene mijn eigen huis faciliteren
 
Ik ga ook niemand toelaten, miss een keer een vriend hier of daar ff laten liften. Maar alles verder dan mn vaste groep ga ik niet in huis halen op het moment.


Lijkt misschien egoistisch, maar het is exact de reden dat gyms gesloten zijn. Dan ga ik het niet in nota bene mijn eigen huis faciliteren
Ik zou ook niet zomaar Jan en alleman toelaten; overigens niet wegens de crisis. De reden dat de gyms gesloten zijn is overigens niet om iets te voorkomen, enkel om het te vertragen wat hoe dan ook toch gaat gebeuren. Ik neem dat wanneer de gyms nog wel open waren je daar toch ook nog heen zou gaan?
 
Als ik dan het virus krijg door iemand anders in een homegym, liever niet van een supplementen slikkende en peck squeezende beachboy. Die liever nog maar eens 100 euro wil besteden aan waardeloze poedertjes in plaats van fatsoenlijk trainen.

 
Mooi initiatief dit topic. Helaas niemand in Leeuwarden, dus houd ik het bij bodyweight oefeningen voorlopig en hardlopen :(
 
Laatst bewerkt:
Nope hier net zo dikke drama.ik probeer te genieten van de rust om straks weer motivatie te vinden om 2x Zo hard te gaan. Ben nog wel goed bezig met voeding en soms wat elastiek werk en beetje dumbells die ik maandag heb gekregen.
 
Back
Naar boven