MuscleMeat

Verkocht homegym; halfrack, 150 kilo rubberen schijven, atx barbell, flat bench, gietijzeren schijven, squats

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
Hallo iedereen, door een te hoge druk in de schedel mag ik geen zware inspanningen meer doen; Vandaar deze verkoop:
ALLES zo goed als nieuw!!!
Halfrack, belastbaar tot 350 kilo, stabiel als een huis, met spotters en catches zodat je tot failure kan trainen zonder gevaar: 200 euro
150 kilo (10 x 15 kilo) rubberen schijven van het merk USA APOLLO: echt zeer goede schijven. Ze zijn niet te dik, ze bouncen heel goed.: 300 euro (de gietijzeren schijven krijg je er gratis bij/ Zo kan je om het even welk gewicht op je bar plaatsen).
ATX ram barbell: dit is één van de beste barbells onder de 500 euro: Ik verkoop deze voor 200 euro.
Squat schoenen: maat 47: zien en ruiken als nieuw: 80 euro
flat bench: zwaar belastbaar: 50 euro

Liefst in volgende deals te koop:
bench + halfrack + rubberen en gietijzeren schijven + barbell: 700 euro ipv 750 euro

Heb je toevallig ook maat 46 / 47 en wil je de adidas powerperfect2 squatschoenen bij, dan krijg je ze er voor 50 euro bij ipv 80 euro.
Dus koop je alles, dan betaal je 750. Alles zonder de schoenen, 700 euro.

Ik woon in Buggenhout.
Ik kan alles tot bij u brengen, gratis, als het niet te ver is. Is het verder dan 50 km, dan kunnen we de benzinevergoeding bespreken. Woon je bijv 100 km van mijn huis, dan moet ik 200 km rijden: dat is 30 euro benzine voor mij. Voor 20 euro breng ik het dan tot bij u.

Tot gauw. Zien is kopen, daar ben ik zeker van.

2csckz6.jpg

34nicyx.jpg

28bfbwo.jpg

3478b42.jpg

28bfbwo.jpg

34e7nnd.jpg

Laatst bewerkt:
De schijven wil ik graag overnemen. Over de ATX bar twijfel ik nog.

Laatst bewerkt:
Doet je vast veel pijn dit.. Sterkte kerel

breedte van de bench?

echt zonde man!

sterkte, en succes met je verkoop!

Hallo iedereen, door een te hoge druk in de schedel mag ik geen zware inspanningen meer doen; Vandaar deze verkoop:

Tjeemig kerel, het is bij jou wel een kwestie van 12 trainingen, 13 blessures zeg.
Hoe kom je hier nou weer aan?

Wel heel erg vervelend voor je dat je niet meer zwaar kan trainen, sterkte verder.

Sterkte man, knudde dit.

Gaat de 150kg bench press er nu niet meer komen? :(

Als Jack 3D de bar niet wil, dan koop ik hem van je.

Ik bied ook €200 op je bar.

Beste yasmine,

Ik heb interesse in je home gym.
Ik woon in gelderland (ede) in nederland. Wat rond 200km is, dus 400km totaal. Ben je bereid om te brengen? En hoeveel benzine vergoeding zou dat zijn?

je inbox is btw vol

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn inbox geledigd.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Beste yasmine,

Ik heb interesse in je home gym.
Ik woon in gelderland (ede) in nederland. Wat rond 200km is, dus 400km totaal. Ben je bereid om te brengen? En hoeveel benzine vergoeding zou dat zijn?

Hero, ik heb je een PM gestuurd.

Aan iedereen: ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen dat ik het liefst alles in 1 keer verkoop. Als de deal met Hero niet doorgaat, zal ik eerlijkheidshalve kijken wie er eerst reageerde en op wat.

Alvast bedankt voor de troostende woorden;

Hoe ik er aan kom? Door een recente klap op het hoofd is een oude blessure in mijn schedel, die slecht was genezen, terug open gegaan waardoor er zich vocht opstapelde in de schedel.
Het is gedraineerd, maar het risico vergroot als ik zeer zware inspanningen doe dat het vocht sneller terugkomt. Het komt omdat ik ooit een schedelfractuur heb opgelopen en die is nooit volledig dicht kunnen groeien omdat er zich littekenweefsel vormde in de "spleet".

Klote voor je kerel. Sterkte!

Veel sterkte .
Er gaat niets boven je gezondheid.

Bedankt iedereen.
Ik heb nu bijna 24 uur op 24 uur hoofdpijn. Slapen zit er niet echt in. De hersenen nemen geleidelijkaan hun oude plaats in. Dat zou binnen een maand gedaan moetne zijn en dan zou de hoofdpijn ook moeten stoppen.
Ik ga kijken of fietsen, samen met zeer lichte krachttraining (met veel reps en laag gewicht ) mss tot de mogelijkheden behoort; Dan word ik een machine junkie, zoals de beach boys. God save my soul.

Er komt morgen iemand alles ophalen voor een bod dat ik niet kon weigeren.
De zo goed als nieuwe squatschoenen blijven te koop.

Ai, oprecht sterkte gewenst.

Sterkte.

Mocht de koop morgen niet doorgaan, ik heb interesse in je bar.

Terug
Naar boven