- Waardering
- 15.484
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de bumpers zitten nog nog wel ''vast'' aan de plate tree en de fractional plates.Ik hou me aanbevolen in t geval dat je die bumpers nog los gaat verkopen
om eerlijk te zijn nog iets te weinig. ik heb 250 vandaag al 2 keer eerder als bod gehad. dus als ik het al voor 250 zou verkopen zou het toch naar de 1e bieder gaan. maar het liefst wil ik er ook iets meer voor.
Wel grappig hoe jij constant van gedachte veranderd m.b.t. je home gym. Wellicht eerst eens een keer goed nadenken alvorens je iets koopt of verkoopt? Maar ik geef je gelijk, zonde op deze spullen te verkopen natuurlijk want volgens mij heeft al het spul wat je heb aangekocht en weer hebt verkocht al bakken met geld gekost.

dat je dat bijhoud, stalker much?!Dit is nu ongeveer de 4e keer dat jij je spul aanbiedt en weer van gedachten veranderd. Borderline much?!

ik had die baan ook echt niet verwacht. maar ben er wel erg blij mee.
en is ook zo zonde om al dit spul te laten staan als ik er toch geen tijd meer voor heb.
ja bedankt man!Heb je ook goed man, loop maar een beetje te klieren. Proficiat met je baan!