XXL Nutrition

Verkocht homegym met squatrek olympische halterstang, bumperplates, GHR, en meer

Ik hou me aanbevolen in t geval dat je die bumpers nog los gaat verkopen

Wat vind je van mijn bod op de GHR?

• Topic Starter Topic Starter
Wat vind je van mijn bod op de GHR?
om eerlijk te zijn nog iets te weinig. ik heb 250 vandaag al 2 keer eerder als bod gehad. dus als ik het al voor 250 zou verkopen zou het toch naar de 1e bieder gaan. maar het liefst wil ik er ook iets meer voor.

Laatst bewerkt:
waar woon je trouwens?

Wel grappig hoe jij constant van gedachte veranderd m.b.t. je home gym.
Wellicht eerst eens een keer goed nadenken alvorens je iets koopt of verkoopt?
Maar ik geef je gelijk, zonde op deze spullen te verkopen natuurlijk want volgens mij heeft al het spul wat je heb aangekocht en weer hebt verkocht al bakken met geld gekost.

Wel grappig hoe jij constant van gedachte veranderd m.b.t. je home gym. Wellicht eerst eens een keer goed nadenken alvorens je iets koopt of verkoopt? Maar ik geef je gelijk, zonde op deze spullen te verkopen natuurlijk want volgens mij heeft al het spul wat je heb aangekocht en weer hebt verkocht al bakken met geld gekost.

zoal al aangegeven dacht ik dat ik geen ruimte meer zou hebben vanwege de nieuwe indeling van de kamers. maar toen bedacht ik me dat als ik alleen het platform weg doe ik meteen 2x zoveel ruimte heb omdat ik dan niet meer met die 5 cm hoogte verschil zit. en deadliften op een bovenverdieping is echt kut. ik ben toch geen powerlifter. dus f**k het maar, ik ga wel gewoon lekker alleen squatten :D

tot nu toe alles wat ik gekocht en verkocht heb heeft me eik niet eens zoveel geld gekost omdat die die spullen vaak 2e hands of in een aanbieding heb kunnen kopen. dus dat valt eigenlijk reuze mee :)

maargoed, ik zal even een nieuw topic aanmaken voor het platform.

Dit is nu ongeveer de 4e keer dat jij je spul aanbiedt en weer van gedachten veranderd. Borderline much?!

ik durf het bijna niet te zeggen, maar het gaat toch weer in de verkoop.

reden hiervan is dat ik sinds vanochtend in een keer een baan heb. sinds mijn studie heb ik 2 jaar lang alleen maar een partime baantje in de avond uren gehad in een sportschool. maar nu kreeg ik vanochtend in een keer het bericht dat ik een baan overdag heb! :)

dat plus gewoon nog mijn vechtsport trainingen in de avonduren en waarschijnlijk nog een paar uurtjes werken in de sportschool. maakt dat ik vrij weinig tijd over zal houden om te trainen in mijn homegym.

:gek:

Succes met de verkoop in ieder geval!

Weet je het wel zeker? :o

wat wil je voor de schijven hebben?

brotip... als je zegt dat je vraagprijs ongeveer 250/275 zal je er natuurlijk nooit 275 voor krijgen :o

Terug
Naar boven