Fitness Seller

Hond achter auto door Rijswijk gesleept

of stikkend in een brokkie

'uit de rijdende auto werd gegooid' was anders redelijk bewust... en mij maak je niet wijs dat je een blaffende/van pijn kreunende hond niet opmerkt aan de achterkant van je wagen.

Dat deel is uiteraard bewust. En ja, dan ben je een vreselijke loser als je dat doet. Maar als er een hond wordt gedumpt uit een auto die niet al te hard rijdt in de bebouwde kom is er geen haan die er naar kraait.

Als je je muziek hard aan hebt staan, hoor je echt niks. Regelmatig ambulances in de buurt gehad waarvan ik niks mee heb gekregen tot ze in het zicht waren. Dat ze het beest niet opgemerkt hebben is dus best een mogelijkheid.

Ik probeer niemand vrij te pleiten hoor. Het is sowieso een laffe daad die wat mij betreft hard bestraft mag worden, maar mogelijk was het dus een ongeluk. Zo is het ook te interpreteren door het woord 'echter' in het nieuwsbericht.

Dude!!

dat mensen zoiets kunnen!! ik word van dat soort dingen moordlustig! ik wens niemand dood met uitzondering van dat soort mensen!! sjonge jonge jonge

Deze wereld is te ziek voor woorden!

Die zou ik nou met z`n tanden op de stoeprand willen leggen en dan...

Nee nee zoutzuur laten drinken,.. en dan zijn nagels uittrekken dan zijn tong.
Beetje 330 v erop en dan ook nog half verzuipen in een bak heet water...heerlijk !!!!
Daarna snijden we zijn ballen eraf en met hezelfde mes steken we zijn ogen eruit en dan zijn hart..en dan is die wel dood denk ik...tensloten nog even een week aan een lantaarnpaal laten hangen zodat onze kinderen goed zien wat voor een dierenbeul die vent was.

Nee nee zoutzuur laten drinken,.. en dan zijn nagels uittrekken dan zijn tong.
Beetje 330 v erop en dan ook nog half verzuipen in een bak heet water...heerlijk !!!!
Daarna snijden we zijn ballen eraf en met hezelfde mes steken we zijn ogen eruit en dan zijn hart..en dan is die wel dood denk ik...tensloten nog even een week aan een lantaarnpaal laten hangen zodat onze kinderen goed zien wat voor een dierenbeul die vent was.

Ja, in de middeleeuwen deed de overheid dit nog, dat waren nog eens straffen!. Softe criminelen-geknuffel tegenwoordig...

Het was een Peugeot 205 met een Frans kenteken!

Terug
Naar boven