AndroidHealthClinic

Honger

Honger .. bekend probleem voor mij nu ik probeer beetje minder te eten :rolleyes:. Vreselijke vreetbuien maken het echt moeilijk om af te bouwen.

Beter eten overdag? Weet niet wat je nu zoal eet...?
Voor het slapen gaan kwark? Trage opname van eiwitten en voorkomt bij mij een hongergevoel.

Idd, kwark eten voordat je naar bed gaat.

Wat bedoel je met shakes 3x per nacht? Sta je 3x per nacht op om een shake te drinken of wat bedoel je nou?

Misschien helpt het als je wat meer vezelrijke voeding eet. Denk bijvoorbeeld aan groente en zemelen. Bij mij helpt het als ik zemelen in de kwark/yoghurt doe (en als je nog een paar glazen vocht neemt dan vult het helemaal).

S' avonds voor het slapen gaan een bord brinta, kwark, en een banaan nemen. Dan ben je goed gevuld, en bijkomend voordeel, je hebt de volgende dag ook nog best wat energy:)
Was een tip van me personal trainer, en werkte ook goed....

• Topic Starter Topic Starter
brinta en banaan voor het slapen gaan is voor mij geen goed idee, omdat ik niet hoger wil gaan zitten in mijn vet percentage.

verder drink ik 3 x per nacht (naast het bed klaar gelegd) om mijn honger te stillen

Hoe ziet een normale dag van kou kwa voeding eruit ? Te veel KH of te weinig KH rond bed tijd is een oorzaak van honger in de avonden.Ik zou als ik jou was eiwitten eten werkt als de beste tegen honger en je hebt geen schommelingen in jou suikerspiegel. En dat is juist wat het honger gevoel triggert

1. je eet niet genoeg
2. te weinig koolhydraten
3. eet 5-8 maaltijden per dag

• Topic Starter Topic Starter
ik eet 5x per dag, ik vraag me dan echt af hoe die pro's (8x per dag)het doen met hun slaap..

Ontbijt
Snack
Lunch
Snack
Diner
Snack
= 6 (+Pre & Post workout maakt 8)

Terug
Naar boven