XXL Nutrition

Hongerstaking moslimgevangenen Marokko

corazon

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
In Marokko is in gevangenissen een massale hongerstaking uitgebroken onder radicale moslims. Zo'n 1.200 gevangenen eisen hun vrijlating en een internationaal onderzoek naar de zware zelfmoordaanslagen van 2003 in Casablanca op een aantal joodse en westerse doelen. De Marokkaanse autoriteiten arresteerden na de aanslagen zo'n 2.000 mensen op verdenking van radicalisme en betrokkenheid.

De hongerstakers zeggen ten onrechte in verband te worden gebracht met de bomaanslagen. Vier vooraanstaande moslimleider in Marokko steunen de hongerstaking.

Inmiddels zijn in Marokko reeds 903 radicale moslims veroordeeld, van wie 17 ter dood. De aanstichters van de zelfmoordaanslagen zijn echter nooit gepakt, zo beweren diverse mensenrechtenorganisaties.

In mei 2004 kondigde koning Mohammed VI van Marokko aan dat de extremistische islam in zijn land hard aangepakt zou worden.

bron: www.fok.nl

Ik denk dat ze hier in Nederland heel wat van kunnen leren :D

ik hou van doe-het-zelfers :)

idd in nederland kunnen ze er nog wat van leren, maar 2000 verdachten zijn er wel heel veel.

Een beetje extremist zet zo’n hongerstaking door tot het einde….
Is het niet heerlijk als een probleem zichzelf oplost? :D

En nu maar hopen dat de religieuze gestoorden in de Benelux uit solidariteit mee gaan doen.

Hehehe,sluit me geheel bij bovenstaande 2 posts aan. ;)

whahahaha ideaal; dat kost je dus geen geld meer aan voedsel etc:)
al moet ik zeggen dat ze in marokko wel heel hard doorslaan, 2000verdachten die al 2jaar vastzitten:roflol:

zal ik dan ook nog maar zeggen dat 't probleem zichzelf oplost:D

Zijn er al omgekomen van de honger? :)

ideaal het zelf oplossend probleem .

hier in belgie is enkele jaren terug een hongerstaking geweest maar onze fukkin regering ging natuurlijk toegevingen doen .

ik had eerder zin om voor die hongerstakers hun gezicht een lekkere bulkmaaltijd te eten

koetje zei:
ideaal het zelf oplossend probleem .

hier in belgie is enkele jaren terug een hongerstaking geweest maar onze fukkin regering ging natuurlijk toegevingen doen .

ik had eerder zin om voor die hongerstakers hun gezicht een lekkere bulkmaaltijd te eten

Natuurlijk doe je zomaar een hongerstaking voor het plezier...je weet niks over hun achtergrond...
Vooraleer jij 3 weken op water ga leven zal je wel een grondige reden hebben, niet? Of doen ze dit voor de fun???

Ga jij je mond dichtnaaien zonder reden...als je weet dat je in je geboorte land de dood staat te wachten of zoiets zal je ze wel begrijpen.

Ik snap sommigen niet meer?? Is het dan helemaal "wij" tegen "zij"...zo gaan we ver geraken.

grtz

wimmeke26 zei:
Natuurlijk doe je zomaar een hongerstaking voor het plezier...je weet niks over hun achtergrond...
Vooraleer jij 3 weken op water ga leven zal je wel een grondige reden hebben, niet? Of doen ze dit voor de fun???

Ga jij je mond dichtnaaien zonder reden...als je weet dat je in je geboorte land de dood staat te wachten of zoiets zal je ze wel begrijpen.

Ik snap sommigen niet meer?? Is het dan helemaal "wij" tegen "zij"...zo gaan we ver geraken.

grtz

och kerel toch . je moet in marocland maar eens een hongerstaking doen als belg of nederlander ze laten je verrotten . maar alleen in banana belgica haalt een hongerstaking wat uit . ga even met je rainbow shirt een blow roken en een boom zoenen :rolleyes:

koetje zei:
och kerel toch . je moet in marocland maar eens een hongerstaking doen als belg of nederlander ze laten je verrotten . maar alleen in banana belgica haalt een hongerstaking wat uit . ga even met je rainbow shirt een blow roken en een boom zoenen :rolleyes:

Zo...Ik zou ze nog wat zweepslagen bijgeven zal ik maar niet op reageren...hoever wil jij gedreven worden om niet meer te eten.

En in Brussel waren het koerden dus de vergelijking k*tmarokkanen gaat niet op of is dat een pot nat??

En blowen doe ik al 3 weken niet meer :D

grtz

wimmeke26 zei:
Zo...Ik zou ze nog wat zweepslagen bijgeven zal ik maar niet op reageren...hoever wil jij gedreven worden om niet meer te eten.

grtz

zweepslagen ???

als iedereen in zijn eigen landje blijft waar hun wetten gelden is er geen probleem . als er mensen naar hier komen om de criminaliteit wat omhoog te helpen en om oude dametjes te beroven en scheldpartijen houden wanneer iedereen een moment van stilte wilt houden dan ben je verkeerd bezig snap dat toch . ik zou er mijn honger niet voor laten . btw een hongerstaking is ook echt de laatste oplossing :rolleyes: als dat niet helpt wat gaan ze doen even de burgerking opblazen

De ramadam begint vroeg :D

Terug
Naar boven