AndroidHealthClinic

Hongerstaking moslimgevangenen Marokko

koetje zei:
zweepslagen ???

als iedereen in zijn eigen landje blijft waar hun wetten gelden is er geen probleem . als er mensen naar hier komen om de criminaliteit wat omhoog te helpen en om oude dametjes te beroven en scheldpartijen houden wanneer iedereen een moment van stilte wilt houden dan ben je verkeerd bezig snap dat toch . ik zou er mijn honger niet voor laten . btw een hongerstaking is ook echt de laatste oplossing :rolleyes: als dat niet helpt wat gaan ze doen even de burgerking opblazen

Nou moet ik je gelijk geven dat degene die de boel verzieken idd direct naar huis mogen gestuurd worden maar dat er nog veel vreemdelingen bijzitten die NIET in de criminaliteit belanden en die verdienen van mij een kans.

De rotte appels moeten er uit maar dat geld voor elke nationaliteit.

grtz

wimmeke26 zei:
Nou moet ik je gelijk geven dat degene die de boel verzieken idd direct naar huis mogen gestuurd worden maar dat er nog veel vreemdelingen bijzitten die NIET in de criminaliteit belanden en die verdienen van mij een kans.

grtz
eindelijk iemand die een beetje gematigd kan antwoorden, heb soms de indruk dat ik hier tussen leden van de KKK post
en dudes begrijp me niet verkeerd want ik begrijp jullie frustratie maar verlies niet uit het oog dat het én mensen zijn én ze niet allemaal rot zijn.

Santoz zei:
eindelijk iemand die een beetje gematigd kan antwoorden, heb soms de indruk dat ik hier tussen leden van de KKK post
en dudes begrijp me niet verkeerd want ik begrijp jullie frustratie maar verlies niet uit het oog dat het én mensen zijn én ze niet allemaal rot zijn.

EINDELIJK een normaal redenerende geest !!!

Nu kunnen jullie misschien snappen waarom ik zo extreem gereageerd heb op DBC zijn post( wat ik misschien beter niet gedaan had) want alle posts gaan hier over k*tmarokkanen terwijl er veel goede zielen zijn ook, dat lokt dan weer zulke reactie's uit!!!

Vele topics zijn het bewijs van onverdraagzaamheid en dit gaat zeker niet oplossen.
Degene die in de criminaliteit zitten en niet willen integreren idd naar huis maar met de anderen kan je PERFECT samenleven, ken er zelfs waar we nog wat van kunnen leren.

:thumbs: :thumbs: grtz

dat de rotte appels eruit moeten dat geld indd voor all bevolkingsgroepen...

en dat wij hier met een groot aantal k*t marrokanen zitten is ook onze eigen schuld want wij hadden geen zin om die k*t klusjes allemaal op te knappen... maar nederland kan zich niet voordoen als een of andere filantropische instelling! en zoals ik al bij meerdere onderwerpen heb gepost dat we hardere straffen moeten gaan hanteren ben ik dat hier ook weer van mening...ik denk echt dat dat een oplossing is om de criminaliteit terug te dringen! :rolleyes:

kees1985 zei:

en dat wij hier met een groot aantal k*t marrokanen zitten is ook onze eigen schuld want wij hadden geen zin om die k*t klusjes allemaal op te knappen... maar nederland kan zich niet voordoen als een of andere filantropische instelling! en zoals ik al bij meerdere onderwerpen heb gepost dat we hardere straffen moeten gaan hanteren ben ik dat hier ook weer van mening...ik denk echt dat dat een oplossing is om de criminaliteit terug te dringen! :rolleyes:

We gaan komen nog overeenkomen ;) :D

:thumbs: grtz

Kom naar Assen en dan naar het centrum daar is wel een hele slechte lichting appels uit de boom gevallen!
Ik heb het vermoeden dat hier alleen maar Rotte Mocro's zitten!
Gesprekje met een trainingsmaat van afgelopen vrijdag!

Ik: Heey alles goed
Maat: Ik ben kapot, ik werd om 4uur 's nachts van mn bed gebeld om een paar kameraden op te halen!
Ik: Wat dan?
Maat: Stel vrienden had ruzie met marokkanen.
Ik: Ow, en toen?
Maat: na bevrijdingsfestival kregen een paar maten ruzie in een kroeg en 1 hebben ze de hele kaak kapot geslagen!

En het ging nog ff verder!

P.s mijn Maat heet van voren geen Jan :D

ReyMysterio zei:
Kom naar Assen en dan naar het centrum daar is wel een hele slechte lichting appels uit de boom gevallen!
Ik heb het vermoeden dat hier alleen maar Rotte Mocro's zitten!
Gesprekje met een trainingsmaat van afgelopen vrijdag!

Ik: Heey alles goed
Maat: Ik ben kapot, ik werd om 4uur 's nachts van mn bed gebeld om een paar kameraden op te halen!
Ik: Wat dan?
Maat: Stel vrienden had ruzie met marokkanen.
Ik: Ow, en toen?
Maat: na bevrijdingsfestival kregen een paar maten ruzie in een kroeg en 1 hebben ze de hele kaak kapot geslagen!

En het ging nog ff verder!

P.s mijn Maat heet van voren geen Jan :D

van die Maroc?

kees1985 zei:

Dat we hier met k*tmarokkanen zitten heeft weinig te maken met het geen zin hebben om k*t klusjes op te knappen, het is wel de reden dat we hier marokkanen hebben.

Het feit dat we met k*tmarokkanen zitten heeft veel meer te maken met het feit dat de marokkanen graag gebruik maken van de politiek correcte linkse hand die ze de laatste decennia maar al te vaak boven het hoofd gehouden is (en dat kunnen we ze niet kwalijk nemen).

Integratie werd gezien als een vies woord: folders voor verkiezingen werden gedruk in allerlei verschillende talen, op het gemeentehuis maakten ze graag veel tijd voor ze om subsidies aan te vragen voor puur marokkaanse verenigingen, gezinshereniging was een links paradepaardje (haal de hele familie maar naar NL) ga zo maar door. Marokkanen zijn de laatste decennia behandeld als het minderhedentroetelkind van de linkse gemeenschap in dit land.

Als je in NL iets zei over buitenlanders dan werd je gelijk in de hoek van rechts-extremisten geschopt en werd en schande van je gesproken en indien mogelijk werd je vervolgd (door een volstrek incompetent Openbaar Ministerie, maar dat terzijde). Alleen het links gedachtengoed werd bestempeld als politiek correct en wenselijk. Waarvoor dank, nu zitten we met de gebakken peren.

De oplossing hoeft niet hard te zijn, als het pakket aan maatregelen maar duidelijk, rechtlijnig en helder is en consequent wordt gehanteerd. Waar ik doodmoe van wordt is van die uitzonderingen, zoals bij Murat, omdat hij zo'n slechte jeugd heeft gehad én troetelallochtoon is van links NL, kan hij zeker rekenen op strafvermindering en/of een speciale behandeling waardoor hij binnen no-time weer op straat staat. Welke voorbeeldwerking heeft dit nu? Dat kan alleen maar een averechtse zijn.

En wat een keiharde ironie. Als Koning Mohammed van Marokko aankondigt dat de extremistische islam hard aangepakt zal worden, dan hoor je daar in NL niemand over. Maar als een Nederlandse politicus dit voorstelt dan valt heel links NL over hem/haar heen met aantijgingen in de richting van racist, recht-extremist, islam-hater en ga zo maar door. Bah, ik voel braakneigingen opkomen...

wimmeke26 zei:

grtz

wij gaan het nog allemaal eens worden :cool:

kees1985 zei:
komt wel goed ja! krijg ik me punt dan weer?! :rolleyes:

Je moet wat karmapunten over andere gebruikers geven vooraleer het aan kees1985 terug te geven...

Hetzelfde bij Santoz maar was toch pos. karma??

Komt wel in orde ;)

grtz

@ Wimmeke26: lees Rhineman z’n post eens door, daarin staan de redenen waarom veel mensen erg fel reageren op foute Marokkanen / allochtonen. De frustratie onder veel autochtonen zit dieper als je denkt.
Maar dat is natuurlijk nooit een excuus voor discriminerende of racistische opmerkingen.

Je hebt trouwens gelijk dat het gaat om een kleine groep die het verpest voor de rest. De reden waarom nogal wat mensen fel reageren op dat argument komt omdat veel politici dit als een soort excuus gebruiken. En mit dit soort excuses los je het probleem niet. Want dat is iets wat niet meer te ontkennen valt, we hebben in de Benelux een probleem met de allochtone jeugd.

Terug
Naar boven