AndroidHealthClinic

hoofdpijn 2

stephen

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
tijdje gelede heb ik een thread gestart over hoofdpijn. Is dus nog he. Is dit nog normaal na bijna 2 maand na de kuur? Of kan dit eventueel van hoog gedoseerde multi vit zijn?? Is nu bijn 14 dagen bezig, bangelijk harde hoofdpijn.

wat zegt de dokter?

niet geweest? snel gaan dan...

• Topic Starter Topic Starter
vind nix, denkt aan ontstoken oogzenuw,of sinus,... ik heb anders nergens last van, luide muziek,licht donker,allemaal geen probleem, maar niezen of kuchen,me recht zetten,voorover bukken,kracht uitoefenen, helse pijnen en het is dan net of je hebt op je vinger geklopt,bonzen. al 3 pijnstillers gepakt,mag er maar 4 pakken int totaal. Brengt geen reet op.

k*t man. aan dat voorover bukken zou je denken iets met je holtes, maar dat merk je zelf gauw genoeg en de dokter ook. Dan toch maar een scan (zoiets stond toch ook in je andere thread). klinkt misschien eng, maar zou er toch voor gaan.
Als je het voelt kloppen, duidt toch meestal op een ontsteking?

ja, ene dokter zegt scan, andere oogarts....

Meteen naar de dokter voor een verwijzing naar het ziekenhuis. Kom op, laat het er niet bij zitten en zorg dat je de checkup krijgt die je nodig hebt!

zal ik toch maar effe moeten doen ja,denk ik. Is toch niet echt normaal. Maar kan dit nu echt niet zijn van te hoge dosis vit of mineralen?

Ik weet dat van een te hoge dagelijkse dosis Vit B's je behoorlijke koppijn kunt krijgen door het tejort aan vocht. Vit B's drijven vocht af dus is het verstandig om veel water te drinken. Wees nou slim en ga een verwijsbriefje halen!

zalk doen

Vannacht was de hel! Ben vandaag naar de oogarts geweest, nix. Maar ik heb een kleine ontdekking gedaan. Ik neem multi vitaminen van ehf group. Ik weet nu dat vit A,D,E,K gevaarlijk zijn en dat een dosis van 3000mcg vit A gevaarlijk is. In die vitaminen zit 1200mcg,geen probleem. Maar vit A zit vooral in zuivel en eieren!! 1 liter melk/dag en 1kg platte kaas + geregeld een hoopje eireren kan misschien wel de oorzaak zijn. Intoxicatie va vitamine A kan leiden tot zware hoofdpijn ea. Nu ga ik woensdag voor de zekerheid toch maar een CT-scan doen ook. Ik was wel een week gestopt met het nemen van die multi vit, maar dat bracht nix op,maar naar het schijnt worden vit a,d,e en k in het vet opgeslagen... Nu weet ik dat het gebruik van AS kan leiden tot kanker, niet de oorzaak maar versnellen van... Maar of dit van 1 kuur al kan?

Ahum...1kg platte kaas per dag? Ben jij een mega-ecto of hoe kom jij van dat vetr af? Lijkt me geen goed idee.

De 'gemene' vitamines nestelen zich inderdaad, dat kan een oorzaak zijn. Mensen die aanleg hebben om kanker te krijgen bevorderen de kans met AAS.
Toch is het goed dat je een CT scan laat maken en laat 'ns de vitaminen compleet staan en elke andere overload aan mineralen!

ja,2 potjes platte kaas (kwark) is toch niet overdreven dacht ik. Ik heb zojuist gelezen op ergogenics dat een renner van epo en vit A een bloedklonter kreeg. Hij had 2 maanden hoofdpijn. Ik nu bijna 3 weken

Sterkte man en hou ons op de hoogte !!

Kan ook je bloeddruk zijn bro..ga even naar een willekeurige apotheek om het te meten..

D.W.

neej, heb al 2x bloeddruk laten meten, nix aan de hand. Heb wel m'n clen gepakt nadat ik van de dokter kwam...Vanmorgen scannetje laten nemen,morgen de uitslag. Ik gok dat er nix aan de hand is,dat het van die vit A komt. Maar de vraag is,hoelang blijft een OD in je lijf,en als ik m'n bloed laat testen daarvoor,komen ze dan ook die AS tegen? Of moeten ze daar een ander onderzoek voor doen?

en als ze tijdens het onderzoek zien dat je AS gebruikt, wat dan? dokters zijn geen flikken. ze gaan je niet aangeven. ze zijn er om u te helpen. als ze het niet zien, zou ik het misschien ook niet zeggen. maar waarom ontkennen als ze iets zien? als ze er niet op testen, vinden ze normaal niets. maar ze zullen wel zien of je lever gestoord is, indien ze levertesten aangeduid hebben.

tgaat hem er niet zo zeer om dat ze het niet mogen weten, maar als ze het weten is dát voor 100% de oorzaak volgens die kerels. En ontkennen heeft geen zin, bloed liegt niet.

deze morgen weeral de hel! resultaten van scan: nix Morgen neuroloog. Heb juist een prikkie in m'n reet gekregen....Me so high...

:( Sterkte bro.

Terug
Naar boven