AndroidHealthClinic

Hossein knaagt aan wortel en wordt opgepakt

psycho_b zei:
Er is nogal een verschil tussen een vliegtuig en een treinkaartje, vind je zelf ook niet???
Misschien vonden ze 't gek dat hij uberhaupt een kaartje had? en werden ze daarom achterdochtig:p

word :cool:

• Topic Starter Topic Starter
StillStrong zei:
Ik ga niemand hier verdedigen, noch de advocaat van de duivel spelen.

Maar men zegt hier: "hij had toch geldig kaartje", de hijackers van 9/11 hadden ook geldige kaartjes hoor :rolleyes:

Better safe than sorry zeg ik altijd maar, goede actie dus :thumb:

Dan mogen ze ook willekeurig mensen op straat controleren, want Mo' B pakte Theo van Gogh gewoon op straat. Misschien af en toe ook steekproefsgewijs een inval doen. Je weet maar nooit. De Hofstadgroep opereerde immers gewoon vanuit de huiskamer.

Volgende keer gewoon doodschieten, een wortel is een potentieel wapen.

ja die stomme vegi's :rolleyes: enkeltje nekshot

axestream zei:
Dan mogen ze ook willekeurig mensen op straat controleren, want Mo' B pakte Theo van Gogh gewoon op straat. Misschien af en toe ook steekproefsgewijs een inval doen. Je weet maar nooit. De Hofstadgroep opereerde immers gewoon vanuit de huiskamer.
Er is nog een verschil tussen openbaar vervoer/gebouwen (hoge concentratie mensen, ideaal doel voor terroristen) tegenover straten of huizen.

Natuurlijk moet je daarin niet te ver gaan, maar als je zou moeten kiezen:

1 iemand lastig vallen omdat je hem/haar verdacht vindt, of:
risico lopen op duizenden doden. Dan is de keuze snel gemaakt dacht ik.

Wat zouden we in dit topic zeggen als de titel was:

"Terrorist met wortel blaast hele trein op, conducteurs hebben waarschijnlijk onvoldoende gecontroleerd."

Het gaat hier niet om racisme, discriminatie, stigmatisering of wat dan ook, het gaat hier om extreme voorzichtigheid, als men met dezelfde voorzichtigheid gehandeld had in Amerikaanse vliegtuigen in 2001, dan had men duizenden mensenlevens kunnen redden.

Terecht.... zo ie zo iemand met een donker uiterlijk is een potentiele terrorist.. wat zeg ik.. heeft een terrorist verborgen in zich die elk moment tot leven kan komen... tsja.. als je dan nog een wortel bij je hebt dan vraag je er eigenlijk om..

Een vriend van mij werkt op schiphol bij de douane en in de trainingen krijgen ze specifiek de opdracht hoe je met wortels om moet gaan... ze hebben een keer een konijn moeten doodschieten van een klein meisje omdat die konijn weigerde z'n wortel af te staan..... beter voorkomen dan genezen zegt ie dan.......

Was hij gewoon een wortel aan het eten in de trein :eek:? Genoeg bewijs om hem een enkeltje Abu Graib te geven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tuig is het! En die rare kleur dan ook nog, afvoeren die wortels.

Heeft hij nou nog geen nekschot gehad? Ons land wil die k*twortels alleen maar vertroetelen zeg ik je! Ik ga verhuizen, dit gaat me gewoon veels te ver.

Máár, zeggen ze bij de politie, de aanhouding was tóch terecht. Had Hossein Ghazi maar meteen moeten zeggen waar hij vandaan kwam.

Vuile hypocrieten. Ga echte boeven vangen, tjeez :rolleyes:

Terug
Naar boven