AndroidHealthClinic

Review Hot blood - Scitec

Ben ik nou de enige die review's met de uitslag gebaseerd op de ervaringen van slechts één persoon onzin vindt?

Moet er een de eerste zijn;)

Ben ik nou de enige die review's met de uitslag gebaseerd op de ervaringen van slechts één persoon onzin vindt?

Is toch altijd zo? bijvoorbeeld ook bij recensies van boeken en films.

Verder interesseren de punten me niet zo, kijk meer naar het verhaal erbij. En het mooie is dat iedereen hier zijn eigen verhaal hieronder kan typen, zo krijg je steeds meer meningen en een steeds duidelijker beeld van het product.

Jullie begrijpen mij niet;)
Ook al komen er nu 100 mensen zeggen dat het spul niet werkt, de score die door de topicstarter is gegeven blijft staan...
Daarom vind ik dit soort reviews waardeloos omdat het niet representatief is.
Is overigens niet persoonlijk bedoeld voor de starter van dit topic!

Jullie begrijpen mij niet;)
Ook al komen er nu 100 mensen zeggen dat het spul niet werkt, de score die door de topicstarter is gegeven blijft staan...
Daarom vind ik dit soort reviews waardeloos omdat het niet representatief is.
Is overigens niet persoonlijk bedoeld voor de starter van dit topic!

die score erbij is idd waardeloos. je moet gewoon meerdere kritieken lezen bij de sup-reviews en daar dan zelf een oordeel over vellen. ook een beetje kijken wie de review schrijft natuurlijk.

ot : heb ook zo'n pot 'hot blood' staan nu. lang niet slecht als pre-workout, wordt je wel wakker van :) al kan het niet tippen aan bijv. een nox-pump bijv.
zou het ook maar 1 keer per week gebruiken bv. bij een heel zware training omdat gewenning nogal snel optreedt bij dergelijke produkten. is voor mij een 7/10 waard.

Kijk ook nooit naar de cijfers, maar naar de reacties en resultaten.

TS = bodylize? Riekt naar spam.

Heb nog nooit van dit supplement gehoord. Niet meer mensen een mening hierover?

'amaai man wa ne zotte pomp da je hebt' :D

Wat een heerlijk taaltje eigenlijk

Wie verkopen dit nog meer dan? (welke webshops)

en www.TNHC.nl verkoopt het ook.
Ik heb het zelf in de winkel van TNHC gekocht en gebruik het pas een week.
Dus kan niet een echte goede revieuw geven ervan.
Maar wat ik merk is dat de "Drive" om de KT te doen erg goed verbeterd is.
ik kan mezelf verder pushen en ben ook weer helemaal wakker na het gebruik van Hot Blood.
ben erg zelf erg tevreden mee, maar ik wil eerst het pakket leegmaken zodat ik echt een goede revieuw ervan kan maken, mits dat een beetje gelooft wordt aangezien ik een Newbie ben op dit forum

en www.TNHC.nl verkoopt het ook.
Ik heb het zelf in de winkel van TNHC gekocht en gebruik het pas een week.
Dus kan niet een echte goede revieuw geven ervan.
Maar wat ik merk is dat de "Drive" om de KT te doen erg goed verbeterd is.
ik kan mezelf verder pushen en ben ook weer helemaal wakker na het gebruik van Hot Blood.
ben erg zelf erg tevreden mee, maar ik wil eerst het pakket leegmaken zodat ik echt een goede revieuw ervan kan maken, mits dat een beetje gelooft wordt aangezien ik een Newbie ben op dit forum

Als jij je verhaal geloofwaardig hier verteld zullen de mensen hier je review wel waarderen:D

Laat het ons weten als je het pakket leeg hebt en wat je evaring is

haha ik ga mijn best doen daarvoor.
ben meestal een lezer en geen schrijver.
maargoed laat het wel weten wanneer die op is.
gebruik het wel met CreaBomb als combi.

Ik heb een paar maanden geleden ook een pot Hot Blood gekocht bij THNC, na een paar samples getest te hebben. Ik sta iedere ochtend om 06:00 op en train rond 18:00 - na een dag werk kan ik vaak wel een boost/wat extra concentratie gebruiken en met Hot Blood lukt dat zeker. Je staat niet stijf zoals na een paar flinke koppen koffie op een lege maag, maar het gevoel van goed wakker zijn, betere concentratie en jezelf nog verder kunnen pushen is zeker aanwezig. Zo voelt het bij mij in ieder geval. Wellicht is het een placebo effect, maar ik blijf het voorlopig nog gebruiken.

Net als Timberland, ben ik net begonnen met Hot Blood. En ik moet eerlijk zeggen dat het behoorlijk goed lijkt te werken bij mij. Nou is dit het eerste echte pw product wat ik tot nu toe heb aangeschaft, dus aan een echte review hebben jullie niet veel.

In ieder geval heb ik nog nooit zo'n pomp gehad, echt lekker.
Ik zal ook eens gaan bijhouden hoe het er na een maand voorstaat.

Terug
Naar boven