XXL Nutrition

hoveel androstendione is aan te raden te nemen voor bijwerkingen te vermijden?

micha888

Novice
Waardering
0
ik heb mij prohomonen bestel met 300mg per tabl hoeveel zou het aan te raden zijn om te nemen en hoelang , ik heb ook al nolvadex voor eventuele bijwerkingen en zoiezo nakuur

micha888 zei:
ik heb mij prohomonen bestel met 300mg per tabl hoeveel zou het aan te raden zijn om te nemen en hoelang , ik heb ook al nolvadex voor eventuele bijwerkingen en zoiezo nakuur

Nogmaals... ik vraag mij af of 4-AD eigenlijk 4-androstenediol is hetzelfde is als 4-Androstendione. Als dat zo is dan zou ik dit eens lezen:

[Link niet meer beschikbaar]

Er wordt daar 600-900 mg aangeraden...

Je hebt weinig geduld is het niet...

Als je met hormonen aan de gang gaat kun je nooit uitsluiten om bijwerkingen te krijgen. Kans is echter vrij klein is normale doseringen. De kans bestaat echter wel !

Als je het zo laag gaat doseren dat je kans op bijwerken 0 is dan heb je er om te groeien ook niet veel aan. 600 mg 4 ad indien het een ester gel capsule is. Indien het een normale cap is 900 mg per dag.

Bijwerkingen vocht ophoping tepel vorming vet opslag. ergste daarvan is de gyno indien je last van je tepels krijgt 20 tot 40 mg novla per dag tot je klachten weg zijn.

Indien je veiliger wilt werken kies dan voor 1-ad.

Nog even een aanvulling. indien je niet 5 tot 6 maaltijden per dag hebt, minimaal 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht binnen krijgt, je basis supplementen gebruikt multi eiwit lijnzaad, je minimaal 3 x per week in de sportschool zit, is het zo ie zo zonde met ph aan de gang te gaan.

Even los van de ts, ik heb hier 1-ad staan (ga het nog niet gebruiken ben te jong maar gezien de ban en dus de slechte verkrijgbaarheid met als gevolg hogere prijzen heb ik snel wat ingeslagen voor later) met 6oxo (kreeg ik er gratis bij) maar ik hoor steeds vaker dat men toch vind dat 6oxo niet sterk genoeg is. Ook schijnen er 2 soorten 6oxo te zijn (omdat europa een andere wetgeving hanteerd als amerika) iemand die mij hier wat info over kan geven? Of moet ik meteen maar nolvadex inslaan als nakuur (wel duur maar gezondheid staat voorop).

androstenediol is niet hetzelfde als androstenedione. uitleg moet wel ergens op internet te vinden zijn.

sport wonder zei:
Even los van de ts, ik heb hier 1-ad staan (ga het nog niet gebruiken ben te jong maar gezien de ban en dus de slechte verkrijgbaarheid met als gevolg hogere prijzen heb ik snel wat ingeslagen voor later) met 6oxo (kreeg ik er gratis bij) maar ik hoor steeds vaker dat men toch vind dat 6oxo niet sterk genoeg is. Ook schijnen er 2 soorten 6oxo te zijn (omdat europa een andere wetgeving hanteerd als amerika) iemand die mij hier wat info over kan geven? Of moet ik meteen maar nolvadex inslaan als nakuur (wel duur maar gezondheid staat voorop).

jij hebt nog 1-ad kunne krijgen???wat heb je ervoor betaalt alsk mag vrage??,vindt het persoonlijk 1 van de beste prohormonen,met het minst aantal bijwerkingen...er zijn er inderdaad 2 verschillende 6-oxo's,maar het enige verschil is volges mij enkel de hoeveelheid per cap,in amerika is een grotere limiet,hier in belgie en nederland ligt de limiet veel lager voor bepaalde producten

Heb er weinig voor betaald, iets van E50 voor 3x ergopharm 1-AD @ 60 caps van 100mg, plus aan aangebroken potje met ongeveer 50 capsules, een potje 6oxo en een spuitbusje van Dermabolics laboratories wat heet E-FORM opical anti-extrogen (wat ik dus niet nodig heb als het goed is omdat 1-AD niet kan omvormen naar oestrogeen??) Ik zeg het uit mijn hoofd hor heb het 3 maanden gelee ofzo toen gescoord vlak na de ban. Mag er blij mee wezen :D

edit:
dat E-FORM is dus ook androsendione zie ik (4-hydroxyandrostenedione) Van 1-ad weet ik goed hoe het werkt van dat E-FORM snap ik de ballen moet ik nog is gaan uitzoeken voordat ik ga kuren.

Terug
Naar boven