MuscleMeat

hrgr

little n

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
hulp bij nieuwe kuur?!!!

Hallo iedereen en een zalig 2006 met veel spiermassa toegewenst:D

Even mijn gegevens doorgeven is makkelijker om te weten;train 5 jaar,ben 32 jaar 1m69 en weeg 64 kilo met een bf van om en bij 10%.Mijn laatste kuur dateert van vorig jaar augustus was toen op het eind 74 kilo.

Nu ik het bb terug in het bloed heb wil ik terug beginnen met een kuurtje over een paar maanden en ik kan jullie hulp goed gebruiken sinds jullie er toch meer over weten.

Ik heb in het verleden de meest voorkomende roids gebruikt zoals de meeste van ons tot gh toe,steeds resultaat van gehad maar ook steeds het verlies van spiermassa na het kuren!:mad:

Nu had ik graag van jullie geweten wat ik het best pak voor een massakuur van 10 weken en een streefdoel van 75 kilo,weet is niet makkelijk om te zeggen wat te pakken daar iedereen anders reageert op roids maar ik vertrouw jullie hierbij omdat ik steeds goed reageer op het spul maar ook steeds weer dat verlies van massa erna,eet ook wel minder dat wel.

Ik heb ook snel last van gyno al in de eerste weken voor de rest de gewoonlijke kwaaltjes he:o

Als jullie nog wat meer info nodig hebben om te kunnen helpen laat ma wa weten he,oja en als ik het met minder as maar max resultaat kan doen des te beter maar weet niet of dat wel kan?

Laatst bewerkt:
rtergegre??? kan je beter ooiosiuoasu nemen.... :D :D

Fo shizzle

• Topic Starter Topic Starter
weet het eerst ging het versturen niet,heb dan maar wat getypt en met dit als resultaat,sorry:o

64kilo en je hebt verschillende roids gebruikt en ook gh...damn dan doe je idaad iets verkeerd...zou eerst goed gaan eten en trainen..en als dat op orde is zou ik denken aan een test/deca/dbol kuurtje met een anti-e en een geode PCT(van gehoord? misschien verklaart dat terugval na je kuur)...

helemaal met klaas eens.

Heb je uberhaupt ooit wel een nakuur gedaan??

klaas zei:
64kilo en je hebt verschillende roids gebruikt en ook gh...damn dan doe je idaad iets verkeerd...zou eerst goed gaan eten en trainen..en als dat op orde is zou ik denken aan een test/deca/dbol kuurtje met een anti-e en een geode PCT(van gehoord? misschien verklaart dat terugval na je kuur)...

eens met Klaas:cool:

Weet het er moet iets niet kloppen en doe zeker steeds een nakuur met pregnyl en clomid,nu is het zo dat eens de kuur gedaan is mijn eetlust ook verminderd en dan gaan de kilo's er ook aan.

Ik moet wel zeggen je ziet nog steeds dat ik train he maar dat volle is eruit,ik kom van 54 kilo na een 5 tal kuurtjes en nu 64 kilo is zeker niets om naar huis te schrijven maar het is toch zo dat je het grootste deel van een kuur weer kwijtraakt dat is een feit he?Als je een 10 kilo bijkomt dan hou je er waarschijnlijk maar 3 van over of is dat bij jullie niet het geval?

Dus 5 kuurtjes aan 3 kilo zuiver overhouden dan zou ik nu 69 kg moeten wegen,dus nog steeds te licht;ik weet het maar wat mij steeds ergert is het op en afgaan van het lichaamsgewicht tijdens en na het kuren je kunt toch niet steeds op uw eindgewicht blijven of zie ik dat verkeerd?

little n zei:
Weet het er moet iets niet kloppen en doe zeker steeds een nakuur met pregnyl en clomid,nu is het zo dat eens de kuur gedaan is mijn eetlust ook verminderd en dan gaan de kilo's er ook aan.

Ik moet wel zeggen je ziet nog steeds dat ik train he maar dat volle is eruit,ik kom van 54 kilo na een 5 tal kuurtjes en nu 64 kilo is zeker niets om naar huis te schrijven maar het is toch zo dat je het grootste deel van een kuur weer kwijtraakt dat is een feit he?Als je een 10 kilo bijkomt dan hou je er waarschijnlijk maar 3 van over of is dat bij jullie niet het geval?

Dus 5 kuurtjes aan 3 kilo zuiver overhouden dan zou ik nu 69 kg moeten wegen,dus nog steeds te licht;ik weet het maar wat mij steeds ergert is het op en afgaan van het lichaamsgewicht tijdens en na het kuren je kunt toch niet steeds op uw eindgewicht blijven of zie ik dat verkeerd?
5 kuurtjes en dan 10 kilo gegained, dat is idd niet om over naar huis te schrijven, met mijn eerste kuurtje ging ik van 60 kilo naar 80kilo, waarvan ik er 76 van over heb gehouden.

Re: hulp bij nieuwe kuur?!!!

Gezien je verleden, je gains en je bijwerkingen krijg ik sterk het vermoeden dat er mensen zijn die over jouw rug centjes willen verdienen. Je krijgt volgens mij alleen maar fake middelen en verkeerd advies. Hiermee bedoel ik ook advies over voeding, training, enz.

Mocht je wel goed spul hebben gehad, serieus met je voeding bezig zijn en toch deze resultaten hebben behaald, dan adviseer ik je om gewoon lekker recreatief te blijven trainen en van de aas af te blijven. Jij bent dan 1 van de weinige mensen op deze aardkloot waar aas niet van toegevoegde waarde is. Afblijven dus! Je vergooit je geld.

suxes.

Dat is idd een heel verschil!!!!16 kilo overgehouden,zou het ook kunnen liggen aan de genen van iemand want ik ben niet iemand met een brede lichaamsbouw want als ik dat allemaal zie hoe jullie evolueren,bij ons op de gym lopen er maar weinig rond die er echt geweldig uitzien en er zijn er heel wat die het doen hoor,neem dat maar van mij aan!!:D

little n zei:
Dat is idd een heel verschil!!!!16 kilo overgehouden,zou het ook kunnen liggen aan de genen van iemand want ik ben niet iemand met een brede lichaamsbouw want als ik dat allemaal zie hoe jullie evolueren,bij ons op de gym lopen er maar weinig rond die er echt geweldig uitzien en er zijn er heel wat die het doen hoor,neem dat maar van mij aan!!:D
een spuit in je kont duwen om het zo maar te zeggen kan iedereen en er zijn idd genoeg jongen die 3 maandjes voor de zomer er een kuur in flappen en na de zomer niks meer doen, maar de bodybuilders ( niet de beachboys dus) trainen en vreten en lijden het hele jaar door, als je een bodybuilder wilt zijn zal je ook als een bodybuilder door het leven moeten gaan en dat is maar voor weinig mensen weggelegt, voor mij zelf is het ook heel moeilijk, maar ik doe mijn best.

Re: hulp bij nieuwe kuur?!!!

Jordees zei:
Gezien je verleden, je gains en je bijwerkingen krijg ik sterk het vermoeden dat er mensen zijn die over jouw rug centjes willen verdienen. Je krijgt volgens mij alleen maar fake middelen en verkeerd advies. Hiermee bedoel ik ook advies over voeding, training, enz.

Mocht je wel goed spul hebben gehad, serieus met je voeding bezig zijn en toch deze resultaten hebben behaald, dan adviseer ik je om gewoon lekker recreatief te blijven trainen en van de aas af te blijven. Jij bent dan 1 van de weinige mensen op deze aardkloot waar aas niet van toegevoegde waarde is. Afblijven dus! Je vergooit je geld.

suxes.

HELEMAAL MEE EENS !

Was mijn eerste gedachte , en die gians die je kwijt bent moet je toch zeker terug kunnen winnen met zwaar trainen en goed eten . Als je dan terug 70 kg weegt en veel gelezen hebt kan je mss je ultime vragen komen stellen niet ? :)

hilo zei:
een spuit in je kont duwen om het zo maar te zeggen kan iedereen en er zijn idd genoeg jongen die 3 maandjes voor de zomer er een kuur in flappen en na de zomer niks meer doen, maar de bodybuilders ( niet de beachboys dus) trainen en vreten en lijden het hele jaar door, als je een bodybuilder wilt zijn zal je ook als een bodybuilder door het leven moeten gaan en dat is maar voor weinig mensen weggelegt, voor mij zelf is het ook heel moeilijk, maar ik doe mijn best.

Dat is zeker de ganse waarheid wat je verteld,ik kuur een drietal maanden let dan ook heel goed op mijn voeding en eens de kuur gedaan is minder dit alles,zal dus een beachboy zijn:p maar een bodybuilder zal ik nooit worden heb daarvoor de bouw ook niet maar ik wil wel het max eruit halen maar besef dat het ook een "way of life" is het bb:cool:

Terug
Naar boven