Fitness Seller

Huidige foto's

gunsfh

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik post even een paar foto's van mijzelf hoe ik er nu bij sta in de hoop wat commentaar te krijgen waar ik nog wat extra aandacht aan moet besteden. Groeit alles ongeveer even hard of blijft mijn borst bijvoorbeeld achter bij de rest? Ook andere tips zijn welkom. Ik heb verder geen idee over percentages dit en dat.
Alvast bedankt voor de (serieuze) reacties.

4.jpg

2.jpg

3.jpg

Je hoeft je echt niet druk te maken om percentages.
Nog niet echt te bepalen of dat iets achterloopt of niet, gewoon lekker door blijven trainen :thumbup:

Nice sixpackje man wou dat ik die ook had!

• Topic Starter Topic Starter
Ik blijf ook wel lekker door trainen, maar heb niet echt het idee dat ik nog veel vooruit ga. Trek al maanden aan dezelfde gewichten

Ik blijf ook wel lekker door trainen, maar heb niet echt het idee dat ik nog veel vooruit ga. Trek al maanden aan dezelfde gewichten

probeer je routine eens te veranderen. Kan altijd ook je voedingsschema posten dan kunnen wij deze beoordelen.

Ik maak vooral gebruik van de toestellen die er staan. Daarnaast doe ik aan bankdrukken en dips voor de triceps. Ik doe 3 oefeningen voor de borst, 4 voor de triceps, 2 voor de biceps, 4 voor de schouders, 5 voor de rug 2 voor de benen en 4 voor de buik. Elke oefening doe ik setjes van 3 met 8-10 herhalingen. Elke spiergroep komt 2 keer per week aan bod. Ik probeer zo zwaar mogelijk te trainen, dus weinig isolatie oefeningen.
Wat raden jullie aan? Cable Crossover? Meer losse gewichten? Dus meer variatie in de oefeningen? Of juist meer setjes?
Voedingsschema is gewoon gezond eten en shake uur voor het trainen en verder proberen om de paar uur wat eiwitten te eten.

Alvast bedankt!

Compound oefeningen (losse gewichten), probeer anders een ub/lb schema of 5x5 stronglifts.

Wat betreft je voedingsschema, gezond?? Reken je kcal uit en ga daar 300-500kcal boven zitten.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Hier heb je een voorbeeld van mijn voedingsschema, succes!

http://uppit.com/juwj8mtw6lju/Voedingschema.xls

Bedankt voor je reactie. Ik heb dat ub/lb schema en 5x5 even bekeken. De meeste oefeningen doe ik al op machines ipv losse gewichten. Zou dit echt veel verschil maken? Alleen de deadlift zit eigenlijk niet in mijn trainingsschema.

En is het ook echt nodig om je eerst vol te gaan zitten vreten om vooruit te gaan? Daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten..

Bedankt voor je reactie. Ik heb dat ub/lb schema en 5x5 even bekeken. De meeste oefeningen doe ik al op machines ipv losse gewichten. Zou dit echt veel verschil maken? Alleen de deadlift zit eigenlijk niet in mijn trainingsschema.

En is het ook echt nodig om je eerst vol te gaan zitten vreten om vooruit te gaan? Daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten..

Compound oefeningen waren voor mij de key. En ik wissel om de 4-6 weken van schema.

En als je wilt groeien dan moet je hoe dan ook boven je onderhoud gaan eten. Begin de eerste 2 weken met 100kcal meer te eten totdat je ca. 300-400kcal boven je onderhoud zit. Blijf dit volhouden totdat je niet meer aankomt en verhoog daarna weer je kcal bijvoorbeeld met 100.

2-2,5gr eiwitten per/kg
1gr~ vetten per/kg
Rest aanvullen met koolhydraten totdat je boven onderhoud zit.

De stickies hier op het forum zijn ook een handige informatie bron.:)

Ik vind je rug in verhouding een beetje tegenvallen en hoe zit het met benen??

Benen heb ik zo geen foto van. Wat raad je aan om voor oefeningen voor de rug te gaan doen dan?

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Net pull-ups gedaan voor de rug in de sportschool. Kom niet verder dan 3 keer en dan minuut pauze en dan weer 3 keer, minuut pauze en dan 2 keer. Heeft het zin om hiermee door te gaan?

En ik wissel om de 4-6 weken van schema.
Om de 4 tot 6 weken van schema wisselen is niet echt aan te raden.
Never change a winning formula.
Je mist wel de basiscompounds inderdaad. Baseer je workout op de basisoefeningen(Squat, bench, deadlift, bent over row, overhead press, dips, chins)
Aanvullend kan je nog wat machines doen wanneer je dit persee wilt.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Net pull-ups gedaan voor de rug in de sportschool. Kom niet verder dan 3 keer en dan minuut pauze en dan weer 3 keer, minuut pauze en dan 2 keer. Heeft het zin om hiermee door te gaan?

Yes door blijven gaan, ga voor een totaal van bijvoorbeeld 30 pullups in zo min mogelijk sets, kracht zal vanzelf toenemen waardoor je steeds minder sets nodig hebt.

Terug
Naar boven