Fitness Seller

Huidige kuur aanpassen?? Suyker

Suyker

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
5%
ZIt nu in week 6/7 met 400 mg Tren en 750 MG test enanth

Ten eerste Boek ik minimale winst nog met mijn huidige kuur en ook begin ik Gyno van die test te ontwikkelen.

Ik wou mijn kuur doortrekken tot een week of 12.

Test eruit wat erin??

nolvadex om te beginnen.

en test er zeker niet uithalen

tren is de basis van elke cutkuur dus.....

• Topic Starter Topic Starter
test haal ik er zowieso uit. Doet niks voor me momenteel alleen erwten creeeren. Als die test echt zou werken had dat nu tog wel moeten doen in week 7.

ik kijk het nog wel ff aan trouwens. IK voeg voorlopig 20 mg nolvadex p/dag en 50 mg proviron toe om t ekijken hoe snel ik van me gyno af ben. Niets is erger dan puntzakjes.

Gebruik HCG tegen het krimpen van de ballen (500iu EOD) Subq of intram.

Dit is je eerste kuurtje? Dan zou de gyno ook van verhoogd prolactine kunnen komen maar dit is uitzonderlijk, maar goed voorhetzelfde kan het daardoor komen. Probeer het eerst me nolvadex als het dan niet werkt anti prolactine middel kopen.

Test gewoon doortrekken heeft geen zin om nu te stoppen je werkt nl. met lange esthers.

Nee niet mijn eerste haha. Ik probeer een paar dagen nolvadex en kijk wel waar ik strand

ZIt nu in week 6/7 met 400 mg trenbolone en 750 MG test enanth

Ten eerste Boek ik minimale winst nog met mijn huidige kuur en ook begin ik Gyno van die test te ontwikkelen.

Ik wou mijn kuur doortrekken tot een week of 12.

Test eruit wat erin??

He bro hoe ben je zo zeker dat je gyno krijgt van de test en niet van de tren? En ben heel benieuwd naar je beredenering waarom je de test eruit wilt halen?

Persoonlijk als ik voor deze keuze zou staan zou ik de test terugbrengen naar 250 mg, en boldenone ernaast gaan zetten op 500 mg (voor jou mss beter 750 mg p/w).

Persoonlijk als ik voor deze keuze zou staan zou ik de test terugbrengen naar 250 mg, en boldenone ernaast gaan zetten op 500 mg (voor jou mss beter 750 mg p/w).

Als je voor de Bold kiest dan wordt zijn kuur wel erg lang aangezien hij nu al in week 7 zit...

das een goeie. ik weet dus niet of het aan de test ligt of aan de tren. Ik nam eigenlijk maar aan dat het van de test is, omdat ik in het verleden als ook al problemen met langdurige test gebruik last kreeg van gyno.

Wat is aan te raden. Als het aan de tren ligt had ik dan niet veel eerder last moeten hebben?

nee, is geen tijdslimiet aan gebonden. Het kan van allebei zijn dus.

Ik denk zelf dat je eerder gyno krijgt van tren dan van test, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Terug
Naar boven