Fitness Seller

Hullep !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gathino

Cool Novice
Waardering
0
Heren,

Ben aan me laatste 2 weken van me kuur:winny/boldenone/clenbuterol ...
Heb dit weeeknd veeeel gedronken,vij t/m zondag maar heb nu steken lijkt wel in me lever(in me zij) maar ben nu bang me kuur door te zetten :(

wat raden jullie aan..doorzetten of stoppen ivm steken in me lever...

Thanksss

niet echt slim bro! je zou alle orals tot het einde van de week weg kunnen laten. de rest gewoon doorgaan.

ps ik ben geen arts ;)

die steken hebben niets met uw lever te maken. aan uw lever heb je nooit pijn want daar zijn geen zenuwen. zelfs al heb je een levercirrose of leverkanker dan voel nog niets aan je lever. als je lever niet goed meer werkt ben je moe, lusteloos en zwartgallig. je gaat toch niet stoppen met een kuur omdat je is een weekendje door bent gezakt. zo erg is dat allemaal niet.

skydirk zei:
die steken hebben niets met uw lever te maken. aan uw lever heb je nooit pijn want daar zijn geen zenuwen. zelfs al heb je een levercirrose of leverkanker dan voel nog niets aan je lever. .

dat wou ik zeggen, problemen aan je lever kan je niet voelen.
als je oogwit, geel wordt zou ik me ernstig zorgen gaan maken.
gr d

Bij clengebruik verandert je mineralenstofwisseling.Je hebt dan ook meer kalium en magnesium nodig.
Winstrol onttrekt ook wat vocht aan je lichaam.
En alcohol is een super uitdroger.Bij anabolengebruik heeft je lichaam meer vochttoevoer nodig dan in normale toestand(bij mij toch).En jij helpt dat om zeep in 1 nachtje zuipen.Zelfs met extra aanvoer van minerale elementen en vocht duurt het minstens 2 volle dagen voor mijn lichaam gerecupereerd is van zulke slemppartijen.
En jij hebt steken in je zij ? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik stop met clen en ga door met boldenone en winny..en haal maria distel bij rozemarijn voor me lever en veeel water drinken... ;)

dan hoop ik dat het goedkomt!!!

als het al wat aan je lever is wat me sterk lijkt zou ik eerder de winny eruit halen, dat is immers 17AA ;)

Jezus mina, niet om te flamen maar als je de dan toch aan de AAS gaat waarom in godsnaam een weekend zuipen. Niet echte de juiste attitude vriend.

Laatst bewerkt:
nee en dat is zeker geen goed voorbeeld voor al die newbies die hier de laatste tijd rondhangen :rolleyes:

Maar als BreeZah B0y moet je toch af en toe wat kunnen drinken? Ook als je aan een kuur bezig bent? :beerbang:

:wave2:

gewoon belachelijk! meneer heeft steken in zijn zij omdat hij een weekendje heeft gezopen en hij denkt dat hij een leverprobleem heeft. als je al direct zo panikeert kun je beter niet kuren.

skydirk zei:
gewoon belachelijk! meneer heeft steken in zijn zij omdat hij een weekendje heeft gezopen en hij denkt dat hij een leverprobleem heeft. als je al direct zo panikeert kun je beter niet kuren.

nee je ziet het verkeert; als je niet met je handjes van de drank af kan blijven dan kun je beter niet kuren. ik blijf zeggen dat alchohol en kuren een taboe is. en als je dan ook nog eens 17AA's gaat combineren met alcohol dan ben je wat mij betreft gewoon niet goed bij je hoofd

• Topic Starter Topic Starter
Maar oke..ik vroeg om advies en niet om de grond in getrpat te worden..had het niet moeten doen maar ik haal de orals eruit en ga ermee door

[Link niet meer beschikbaar]

Lees dit es door. :D

Je kan heus wel wat voelen in je zij hoor.
Bijv. als je lever is opgezet en hij drukt tegen de ribben aan dat voel je echt wel hoor.

Elmo zei:
Jezus mina, niet om te flamen maar als je de dan toch aan de AAS gaat waarom in godsnaam een weekend zuipen. Niet echte de juiste attitude vriend.

En met deze post sluiten we dit topic, aangezien er niet veel contructiefs meer uit zal komen.

Tevens het verzoek aan de TS om volgende keer een iets betere topictitel te kiezen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven