Fitness Seller

Hullep !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gathino

Cool Novice
Waardering
0
Heren,

Ben aan me laatste 2 weken van me kuur:winny/boldenone/clenbuterol ...
Heb dit weeeknd veeeel gedronken,vij t/m zondag maar heb nu steken lijkt wel in me lever(in me zij) maar ben nu bang me kuur door te zetten :(

wat raden jullie aan..doorzetten of stoppen ivm steken in me lever...

Thanksss

niet echt slim bro! je zou alle orals tot het einde van de week weg kunnen laten. de rest gewoon doorgaan.

ps ik ben geen arts ;)

die steken hebben niets met uw lever te maken. aan uw lever heb je nooit pijn want daar zijn geen zenuwen. zelfs al heb je een levercirrose of leverkanker dan voel nog niets aan je lever. als je lever niet goed meer werkt ben je moe, lusteloos en zwartgallig. je gaat toch niet stoppen met een kuur omdat je is een weekendje door bent gezakt. zo erg is dat allemaal niet.

skydirk zei:
die steken hebben niets met uw lever te maken. aan uw lever heb je nooit pijn want daar zijn geen zenuwen. zelfs al heb je een levercirrose of leverkanker dan voel nog niets aan je lever. .

dat wou ik zeggen, problemen aan je lever kan je niet voelen.
als je oogwit, geel wordt zou ik me ernstig zorgen gaan maken.
gr d

Bij clengebruik verandert je mineralenstofwisseling.Je hebt dan ook meer kalium en magnesium nodig.
Winstrol onttrekt ook wat vocht aan je lichaam.
En alcohol is een super uitdroger.Bij anabolengebruik heeft je lichaam meer vochttoevoer nodig dan in normale toestand(bij mij toch).En jij helpt dat om zeep in 1 nachtje zuipen.Zelfs met extra aanvoer van minerale elementen en vocht duurt het minstens 2 volle dagen voor mijn lichaam gerecupereerd is van zulke slemppartijen.
En jij hebt steken in je zij ? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik stop met clen en ga door met boldenone en winny..en haal maria distel bij rozemarijn voor me lever en veeel water drinken... ;)

dan hoop ik dat het goedkomt!!!