XXL Nutrition

hulp bij afvallen

strengh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
110kg
Hallo,

Ik heb mij net ingeschreven omdat ik de kantjes er vanaf loop bij het trainen en nu een nieuw voedingsschema wil om mijn doelen wel te kunnen bereiken.

Ik zag op Youtube die vertelde over hoe je het beste buikvet kwijt raakt, dit is wat voor tips hij gaf:

1. drink alleen water en verder niks
2. loop elke dag minstens een uur.
3. eet geen brood en suiker meer maar vlees en groente(hier gaat mijn vraag over)
4. trainen

Ik maak elke dag best lange dagen dus wat moet ik nou precies op een dag eten zodat ik niet te weinig energie heb om aan het einde van de middag nog te gaan sporten? Wat voor voedingsschema moet ik gebruiken?

Mijn gegevens:

1.93 meter lang.
Rond de 110 KG zwaar.
Ongeveer 30% lichaamsvet(weet ik niet zeker).

Ik heb nu 2 jaar ervaring in de krachtsport.

Ik hoop dat hier mensen mij verder kunnen helpen.

groeten

Kijk eens op dit topic (Vetverlies en conditietraining) denk dat je daar wel antwoorden op je vragen kunt vinden.
Succes ermee!

Koop/download het boek "burn the fat feed the muscle".
Lees het boek goed door en leer hoe je een voedingschema opstelt en welke voedingsbronnen goed zijn.

Het is niet zo dat je iets kunt doen om alleen je buikvet kwijt te raken. Je zult over je hele lichaam vet kwijt raken, waarvan je buik pas als laatste zal gaan afnemen.

Bereken je onderhoud en ga 500kcal hieronder zitten met je voeding. Vooralsnog zou ik het brood er gewoon lekker in laten, en suiker heb je niet nodig dus kun je weglaten. Je kunt brood en zuivel altijd later nog, wanneer je vetpercentage een stuk geminderd is, vervangen voor meer/andere eiwitten voor je bodycomposition, denk zelf dat het overbodig is om daar nu al rekening mee te gaan houden.

Als je daadwerkelijk rond de 30% vet zit, zou het vetverlies op bovenstaande manier goed gaan.

Goed water drinken is nooit slecht voor je, dus ook gewoon doen. Cardio toevoegen kan ook geen kwaad.

Qua voeding verwijs ik je naar de stickies hieromtrent, dit zal je verder helpen.

Terug
Naar boven