Hallo,
Ik heb mij net ingeschreven omdat ik de kantjes er vanaf loop bij het trainen en nu een nieuw voedingsschema wil om mijn doelen wel te kunnen bereiken.
Ik zag op Youtube die vertelde over hoe je het beste buikvet kwijt raakt, dit is wat voor tips hij gaf:
1. drink alleen water en verder niks
2. loop elke dag minstens een uur.
3. eet geen brood en suiker meer maar vlees en groente(hier gaat mijn vraag over)
4. trainen
Ik maak elke dag best lange dagen dus wat moet ik nou precies op een dag eten zodat ik niet te weinig energie heb om aan het einde van de middag nog te gaan sporten? Wat voor voedingsschema moet ik gebruiken?
Mijn gegevens:
1.93 meter lang.
Rond de 110 KG zwaar.
Ongeveer 30% lichaamsvet(weet ik niet zeker).
Ik heb nu 2 jaar ervaring in de krachtsport.
Ik hoop dat hier mensen mij verder kunnen helpen.
groeten
Ik heb mij net ingeschreven omdat ik de kantjes er vanaf loop bij het trainen en nu een nieuw voedingsschema wil om mijn doelen wel te kunnen bereiken.
Ik zag op Youtube die vertelde over hoe je het beste buikvet kwijt raakt, dit is wat voor tips hij gaf:
1. drink alleen water en verder niks
2. loop elke dag minstens een uur.
3. eet geen brood en suiker meer maar vlees en groente(hier gaat mijn vraag over)
4. trainen
Ik maak elke dag best lange dagen dus wat moet ik nou precies op een dag eten zodat ik niet te weinig energie heb om aan het einde van de middag nog te gaan sporten? Wat voor voedingsschema moet ik gebruiken?
Mijn gegevens:
1.93 meter lang.
Rond de 110 KG zwaar.
Ongeveer 30% lichaamsvet(weet ik niet zeker).
Ik heb nu 2 jaar ervaring in de krachtsport.
Ik hoop dat hier mensen mij verder kunnen helpen.
groeten