XXL Nutrition

Hulp bij bulken !

Felix2014

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal .
Ik heb eens wat bulk shema's door gekeken.
Ik kom er niet echt wijs uit . Kwa richtlijnen van de k/e/v
Ik weeg 90 kilo ben 194cm . 23jAar oud
En begin vanaf woensdag met een kuur .
Testo en trenbo . Kan iemand mijn helpen uit te rekenen wat ik nodig heb
Kwa k/e/v ???? Alvast bedankt !

Dan ben je ook nog niet klaar voor je kuur. Voordat je gaat kuren moet je precies weten wat je gaat eten. Slechte voorbereiding man.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zit nu op 6 maaltijden .
AllemaAl rond de 40g E 40g K 20g V
Maar dit is geloof ik niet voor bulken ofwel ?

zo te zien ben je nog niet klaar om te kuren...

je moet eerst ongeveer je onderhoud weten. wanneer je dit weet moet je daar tijdens een kuur zo'n 300-500 kcal boven blijven (dit hou ik zelf aan)
dus als je onderhoud 3200 kcal is, ga je 3700 kcal eten.

persoonlijk hou ik het 30 e/50 k/20 v % principe aan.

Ik zou niet werken met percentages. Aangezien je kuurt kun je wel 360 gr eiwit eten. 90 gram vetten en de rest carbs.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ben een beetje onduidelijk geweest mijn onderhoud enzo dat weet ik allemaal .
En dat ik rond de 500 erboven moet zitten dat weet ik allemaal.
Ik bedoel : ik weeg 90 kilo. Wat is de theorie er acher om uit te rekenen hoeveel ik nodig heb.
Kwa k/e/v de rest snap ik allemaal ik heb zeg maar met trainingstoeslag 2860 nodig ivm weinig beweging door de dag heen . Dus laten we zeggen ik heb 3350 nodig . Hoe verdeel ik dit dat in k/e/v zo bedoelde ik het . Bedankt voor de reactie's

Ja ik ben een beetje onduidelijk geweest mijn onderhoud enzo dat weet ik allemaal .
En dat ik rond de 500 erboven moet zitten dat weet ik allemaal.
Ik bedoel : ik weeg 90 kilo. Wat is de theorie er acher om uit te rekenen hoeveel ik nodig heb.
Kwa k/e/v de rest snap ik allemaal ik heb zeg maar met trainingstoeslag 2860 nodig ivm weinig beweging door de dag heen . Dus laten we zeggen ik heb 3350 nodig . Hoe verdeel ik dit dat in k/e/v zo bedoelde ik het . Bedankt voor de reactie's

nou je gaat uit van elke 2,5 uur eten. stel dat je 7x per dag eet, dan verdeel je dus die 3350 kcal over de 7 maaltijden (+-500 kcal per maaltijd)

na je training eet je wat meer, voor t slapen gaan wat minder. simpel zat.

Terug
Naar boven