MuscleMeat

Hulp bij epistane kuur

wat een k*t advies! epi legt net zo hard je axis plat! altijd nakuren..

En niet 2 weken 10mg maar gewoon 4 weken. Zelf deed ik 20-20-10-10. Heb geen bron maar 4 weken nakuren zie ik bij elke kuur als het minimum. Terugkeren van test productie gaat niet in 2 weken. Je zou kunnen redeneren van epistane vormt geen oestrogeen dus nakuur is minder nodig maar pak dan toch wel 4wkn 10mg. 4wkn 10mg is denk ik beter dan 2wkn 20mg

Laatst bewerkt:
wat een k*t advies! epi legt net zo hard je axis plat! altijd nakuren..

is uit mijn eigen ervaring, heb nooit iets van een dip gemerkt.. 1x op 30mg 1x op 50mg(5weken) en de laatste keer 6.5week op 70mg ( toen wel nolva gebruikt, 2 weken) en ook bij de laatste keer epistane niets van een dip gemerkt.

heb veel op uk fora gekeken vorig jaar toen ik het gebruikte en daar gebruiken ze legale sups na epistane gebruik..

heb je uberhaubt ervaring met dit middel?

Laatst bewerkt:
Na epistane gewoon nakuren...

is uit mijn eigen ervaring, heb nooit iets van een dip gemerkt.. 1x op 30mg 1x op 50mg(5weken) en de laatste keer 6.5week op 70mg ( toen wel nolva gebruikt, 2 weken) en ook bij de laatste keer epistane niets van een dip gemerkt.

heb veel op uk fora gekeken vorig jaar toen ik het gebruikte en daar gebruiken ze legale sups na epistane gebruik..

heb je uberhaubt ervaring met dit middel?

Dude... dat je geen dipt hebt gehad zegt helemaal niets. Heb je je bloed na laten kijken?

nee, als ik me weer fit voel en ik heb zin om te trainen en me coïtusdrive is gewoon weer op peil ga ik er vanuit dat ik hersteld ben of tenminste al een end op weg.. Als ik nu 20 weken zou kuren zou ik me wel laten testen.

enige wat ik zeg is dat ik geen enkel ( echt niet) verschil merkte tussen wel of niet nakuren bij epistane.

Vind alleen taurine echt een must.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag begonnen aan mijn epistane cycle. Alleen was ik echt super misselijk op een begeven moment. Iemand die weet hoe ik dit voorkom of wat de reden hiervoor is?

Hoeveel mg heb je genomen?

• Topic Starter Topic Starter
dag 1: s' ochtends; 18 mg en bij avondeten weer 18 mg. (capsules zijn per 18mg)

Epi 18

Ik krijg deze week ook mijn epistane binnen. 18 mg per capsule.

Hoe is je kuur gegaan?

Ik krijg deze week ook mijn epistane binnen. 18 mg per capsule.

Hoe is je kuur gegaan?

Lees de board regels en vooral de waarschuwing over het gebruik van prohormonen op jonge leeftijd. Ga niet stunten met je gezondheid om er een beetje leuk uit te zien. (want zo goed werken prohormonen nu ook weer niet dat ze zoiets waard zijn IMO)

Lees de board regels en vooral de waarschuwing over het gebruik van prohormonen op jonge leeftijd. Ga niet stunten met je gezondheid om er een beetje leuk uit te zien. (want zo goed werken prohormonen nu ook weer niet dat ze zoiets waard zijn IMO)

+1 of nog simpeler gesteld: NIET doen die PH's. Minimaal wachten tot je 21 bent. Echt het is heel zonde voor je gezondheid dat plan van je.

En verder nogmaals; Epistane is geen Prohormoon maar een Designer Steroid.
Dit had ik overigens ook al tegen je gezegd, maar luisteren is blijkbaar niet je sterkste punt..

Terug
Naar boven