XXL Nutrition

Hulp bij Kuurschema

Yakuza-

Novice
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nou zit ik eigenlijk met 2 vragen .........

welke test ..... ethanaat of sustanon .....
en wannneer de nolvadex ....( ook al in begin van de kuur bij de anadrol ? )

dit word me 3e kuur ( in 3 jaar tijd )
1ste was ... Deca 400mg/Susta 250mg/Diana 30mg ( 8 weken )
2e was ... 12 weken winstrol-inject( 50mg ) eod met 1x de week 300mg deca / 100mg primo

doel is vooral massa pakken
ben nu van alles informatie het verzamelen en een voedingsschemaop het stellen ( ga pas over zon dikke 3 maanden beginnen )

Groetjes Maurice

( stats )
24 jaar
1m80
85kg 14% bf
bp 120kg 6x

Niet op en afbouwen met die orals. Pak dan alleen dboll 6 wk@30mg als soort van kickstart.

Verder die nakuur 2 weken later beginnen, hcg eventueel meteen starten na de laatste inject 4 weken, 2500/2500/1500/1500. Vanaf wk 3 van de hcg nolva 30mg en clomid 50mg er bij.

Eventueel zou je ook vanaf wk 3 standaard 500IU hcg p/wk kunnen doen om atrofie te voorkomen maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Hou wat proviron bij de hand ook dat lijkt me wel raadzaam met deze doseringen!

En.. is dit niet wat veel? Je hoeveelste kuur is dit!

Ook nog beetje tribulus bij de creatine achteraf

Yakuza zei:
nou zit ik eigenlijk met 2 vragen .........

welke test ..... ethanaat of sustanon .....
en wannneer de nolvadex ....( ook al in begin van de kuur bij de anadrol ? )

dit word me 3e kuur ( in 3 jaar tijd )
1ste was ... Deca 400mg/Susta 250mg/Diana 30mg ( 8 weken )
2e was ... 12 weken winstrol-inject( 50mg ) eod met 1x de week 300mg deca / 100mg primo

doel is vooral massa pakken
ben nu van alles informatie het verzamelen en een voedingsschemaop het stellen ( ga pas over zon dikke 3 maanden beginnen )

Groetjes Maurice

( stats )
24 jaar
1m80
85kg 14% bf
bp 120kg 6x

Shit dit zie ik nu pas, het is wel érg veel idd kan het niet wat minder. Ik neem aan dat je toch wel een voedingsschema hébt maar het nu alleen aanpast voor je kuur?

Als je die deca nou houd op 400 en de test op 500 constant en dan een kickstart neemt met die dboll, eventueel prop er bij dan is het al heel anders ???

Nakuur bijv dan

wk 13 tm 16 hcg 2500/2500/1500/1500
wk 15 tm 17 nolva 30mg p/d, clomid 50mg p/d

Hou er dan proviron bij tijdens de kuur voor het geval je erg last krijgt van je tepels.

Laatst bewerkt:
Voor jouw stats is dit wel erg veel lijkt mij. Bovendien zou ik oppassen met zowel Oxy's als Dboll (totaal 7 weken 17AA roids is niet best voor je lever).

Op- en afbouwen is achterhaald en nergens voor nodig op frontloaden na als je geen kickoff gebruikt en je nakuur kan echt even wat beter.

Nakuur info: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Ik vind het een belachelijke zware kuur.
Zeker als dit je derde kuur is.

500 test en 400 deca moet volgens mij genoeg zijn.
Eventueel met frontload of een kickstart met dbol.

En goed nakuren!

Zie dat het je eerste post is bro, welkom !! :thumbs:

Welkom kerel.

Ik vind je kuur onnodig zwaar en onnodig gecompliceerd. Je hoeft niet van alles en nog wat te stacken. Een kuur met alleen 750mg testo is al heavy genoeg en zal effectief 80% geven van wat je met deze kuur gaat pakken (vocht en vet even buiten beschouwing gelaten.
Met deze combi ga 12 tot 15 kilo pakken waarvan zo'n 6 to 8 kilo vocht is. Dat ga je na de kuur weer verliezen.
Je nakuur begin je 2 tot 3 weken te vroeg.
Wel eens van een anti-oestrogeen gehoord? Dat zou je zeker kunnen helpen.

Ik kom tot de conclusie dat je je nog niet goed hebt voorbereid en dus niet klaar bent om deze kuur te gaan doen. Als ik jou was zou ik nog ff een paar maandjes goed rondneuzen en dan een aangepast schema posten. Je 2e kuur was trouwens ook niet bijster logisch en dat onderstreept mijn persoonlijke conclusie.

Succes

Terug
Naar boven