Fitness Seller

hulp bij schema

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
haloo

dit word mijn nieuwe schema

wk 1t/m6 750 mg sustanon
wk 1t/m6 750 mg boldeone
wk 5t/m8 75mg tren eod

en de nakuur.

Groeten

Kerel,

Je hebt het nog steeds niet begrepen denk ik. Ik heb in je vorige topic (wat je hebt dichtgegooid???) een goed onderbouwd advies gegeven. Doe daar dan ook wat mee. BoldeNone minimaal 8 weken, liever 10. Trenbolone is beter zo, maar dan moet je wel ACETAAT hebben en vorige keer had je het over enanthaat wat je weer niet EOD injecteert.

Doe eens een vorostel voor je nakuur, misschien kun je daar ook wel wat hulp bij gebruiken?

Jaja, zo ziet u maar, het leven van een bodybuilder gaat niet over rozen :D

Rocco zei:
haloo

dit word mijn nieuwe schema

wk 1t/m6 750 mg sustanon
wk 1t/m6 750 mg boldeone
wk 5t/m8 75mg tren eod

en de nakuur.
Groeten

Denk ook dat 6 weken boldeone wat aan de korte kant is zou dan min. 8 weken pakken samen met de sust. en die tren zo laten.

maar dan kan je de nakuur niet metteen starten na het einde van je kuur, dat is nu zeker de reden van het door laten lopen van de tren-a..

Kuur is te kort i.m.o en de Tren werkte pas goed na week 4 bij me..

Jeof

ik neem aan dat je dan tren enanthaat had want acetaat dat pas na 4 weken werkt is niet goed hoor :D

Nope, Tren Acetaat it was :o
Moet wel zeggen dat na week 4 alles lekker begon te lopen vetpercentage zakte en enkele kilo's gewonnen,krachttoename had ik wel iets meer van verwacht.
Vind al die commotie rond Tren toch wat overdreven.(dat het zo een heftig middel is)

Jeof

Jeoffrey zei:
Nope, Tren Acetaat it was :o
Moet wel zeggen dat na week 4 alles lekker begon te lopen vetpercentage zakte en enkele kilo's gewonnen,krachttoename had ik wel iets meer van verwacht.
Vind al die commotie rond Tren toch wat overdreven.(dat het zo een heftig middel is)

Jeof

Als de tren Acetaat pas na 4 weken inslaat dan klopt er toch echt iets niet. :rolleyes:
Tren ga je al merken na maximaal een week, je wordt harder de kracht neemt toe en je pomp is stukken beter. Als tren pas na 4 weken zou werken dan kun je er maar weinig resultaat mee boeken als je maar 6 weken tren gebruikt, wat normaal is.

Terug
Naar boven