tarikje33
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste forum leden. Na jaren op dutchbodybuilding heb ik eindelijk een account gemaakt!
Ik train nu ongeveer 5 jaar/kickboksen doe ik er naast!
Ik merk dat ik weinig voortgang boek.
Vooral mijn kuiten en bovenbenen groeien niet.(ik squat veel/trap technieken)
Daarnaast goed eiwit rijk dieet en train 4/5 keer per week KT. En zit ik aan de visolie, biergist, proteine shakes, multi pro, Vit D.
Nou mijn vraag is eigenlijk: wat is een lichte goed werkende kuur voor mij? (ik heb nog nooit anabolen gebruikt!) ik kom moeilijk plateau's overkomt
Nou wil ik niet meteen anabolen gebruiken maar misschien wat van jullie reacties krijgen over jullie ervaringen? Lees dat je veel verschillende vormen van anabolen kan gebruiken.
Nou hoop jullie misschien wat plus en negatieve kanten voor mij kunnen belichten.
Gewicht: 73
Vet %: 10
Lengte:1.80
Leeftijd: 24
Ik train nu ongeveer 5 jaar/kickboksen doe ik er naast!
Ik merk dat ik weinig voortgang boek.
Vooral mijn kuiten en bovenbenen groeien niet.(ik squat veel/trap technieken)
Daarnaast goed eiwit rijk dieet en train 4/5 keer per week KT. En zit ik aan de visolie, biergist, proteine shakes, multi pro, Vit D.
Nou mijn vraag is eigenlijk: wat is een lichte goed werkende kuur voor mij? (ik heb nog nooit anabolen gebruikt!) ik kom moeilijk plateau's overkomt
Nou wil ik niet meteen anabolen gebruiken maar misschien wat van jullie reacties krijgen over jullie ervaringen? Lees dat je veel verschillende vormen van anabolen kan gebruiken.
Nou hoop jullie misschien wat plus en negatieve kanten voor mij kunnen belichten.
Gewicht: 73
Vet %: 10
Lengte:1.80
Leeftijd: 24