XXL Nutrition

Hulp gevraagd!

tarikje33

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Beste forum leden. Na jaren op dutchbodybuilding heb ik eindelijk een account gemaakt!
Ik train nu ongeveer 5 jaar/kickboksen doe ik er naast!
Ik merk dat ik weinig voortgang boek.
Vooral mijn kuiten en bovenbenen groeien niet.(ik squat veel/trap technieken)
Daarnaast goed eiwit rijk dieet en train 4/5 keer per week KT. En zit ik aan de visolie, biergist, proteine shakes, multi pro, Vit D.

Nou mijn vraag is eigenlijk: wat is een lichte goed werkende kuur voor mij? (ik heb nog nooit anabolen gebruikt!) ik kom moeilijk plateau's overkomt

Nou wil ik niet meteen anabolen gebruiken maar misschien wat van jullie reacties krijgen over jullie ervaringen? Lees dat je veel verschillende vormen van anabolen kan gebruiken.

Nou hoop jullie misschien wat plus en negatieve kanten voor mij kunnen belichten.

Gewicht: 73
Vet %: 10
Lengte:1.80
Leeftijd: 24

Je zit in het verkeerde subforum...

Los daarvan zul je natty nog veel verder kunnen komen. Met jouw stats niet meer verder komen zit hoe dan ook in je voeding en/of je training.

Post je voedingsschema incl. kcal en k/e/v eens in de voedingssectie?

73 kg, ga vreten man.

Eat moarrrr, zeker als je heel veel sport...!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info, ik ga er zeker wat mee doen!!! Wat is een goed voedings schema voor mij?

Bedankt voor de info, ik ga er zeker wat mee doen!!! Wat is een goed voedings schema voor mij?

Het voedingsschema van Kai Green is goed voor je!

Nee even serieus, er is geen voedingsschema wat voor iedereen goed is.. Bereken je onderhoud, ga daar 500/800kcal boven zitten. Train hard, slaap veel, train harder. En je komt aan.

Terug
Naar boven