AndroidHealthClinic

Hulp gezocht met voeding!

speeds

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
80kg
Hallo Mensen,

Ik ben nieuw hier omdat ik zelf niet weet wat ik nu het beste kan doen en hoop hier antwoord te krijgen.

Ben een man van 30jaar oud en weeg momenteel rond de 79 a 80kilo bij 1:85.
Ik ben vanaf begin dit jaar februari begonnen met hardlopen en mijn voeding aangepast omdat ik 96kilo woog maar merendeel vet. Ik ben dus in deze periode rond de 16kilo afgevallen waar ik wel blij mee ben.

Echter zou ik nu weer in massa willen aankomen maar vetvrij uiteraard! Alles is verder goed in verhouding behalve de lovehandles deze zijn mij nog steeds teveel bij dit gewicht.

Mijn trainingsschema ziet er nu als volgt uit:

Maandag hardlopen plus minus 45min

Dinsdag krachttraining plus cardio

Woensdag hardlopen plus minus 45min

Donderdag krachtraining plus cardio

Vrijdag hardlopen plus minus 45min

Zaterdag Rust

Zondagmorgen hardlopen plus minus 45min

Voeding:

maandag t/m vrijdag

Ochtend:

09:00 Bakje magere yogurt met eiwit

11:30 twee snee volkoren magerbeleg of pindakaas light

13:00 Een snee volkoren brood magerbeleg of pindakaas light

16:00 Een snee volkoren brood magerbeleg light

18:00 Twee aardappelen/groente/magervlees

Dit is wat ik doe aan voeding en training.

Ik wil wel meer gaan eten maar ik hoop dat iemand opbasis hiervan mij een schema kan maken naar behoefte zodat ik weer groei maar VETVRIJ!

Alvast bedankt!

Hallo Mensen,

Ik ben nieuw hier omdat ik zelf niet weet wat ik nu het beste kan doen en hoop hier antwoord te krijgen.

Ben een man van 30jaar oud en weeg momenteel rond de 79 a 80kilo bij 1:85.
Ik ben vanaf begin dit jaar februari begonnen met hardlopen en mijn voeding aangepast omdat ik 96kilo woog maar merendeel vet. Ik ben dus in deze periode rond de 16kilo afgevallen waar ik wel blij mee ben.

Echter zou ik nu weer in massa willen aankomen maar vetvrij uiteraard! Alles is verder goed in verhouding behalve de lovehandles deze zijn mij nog steeds teveel bij dit gewicht.

Mijn trainingsschema ziet er nu als volgt uit:

Maandag hardlopen plus minus 45min

Dinsdag krachttraining plus cardio

Woensdag hardlopen plus minus 45min

Donderdag krachtraining plus cardio

Vrijdag hardlopen plus minus 45min

Zaterdag Rust

Zondagmorgen hardlopen plus minus 45min

Voeding:

maandag t/m vrijdag

Ochtend:

09:00 Bakje magere yogurt met eiwit

11:30 twee snee volkoren magerbeleg of pindakaas light

13:00 Een snee volkoren brood magerbeleg of pindakaas light

16:00 Een snee volkoren brood magerbeleg light

18:00 Twee aardappelen/groente/magervlees

Dit is wat ik doe aan voeding en training.

Ik wil wel meer gaan eten maar ik hoop dat iemand opbasis hiervan mij een schema kan maken naar behoefte zodat ik weer groei maar VETVRIJ!

Alvast bedankt!

Ik wist niet dat we hier op de gratis dieet-helpdesk zaten...Er is wel (betaalde) persoonlijke begeleiding op dit forum, misschien moet je daar kijken. En anders zelf lezen en uitzoeken hoe het moet, net als iedereen dat moest doen.

zelf even lezen wat goed is, onderhoud berekenen etc.
je kan iig beginnen met geen pindakaas light (sowieso niet te vreten). sochtens brinta/havermout, voor t slapen 500g kwark, wat meer brood, avondeten afwisselen, niet elke dag aardappelen eten, doe ook rijst/ pasta.

Als je niet te veel vet wil aankomen moet je qua totaal aantal kcal per dag net boven je onderhoud gaan zitten. Ik veronderstel dat je je onderhoud nu al weet uit ervaring aangezien je al heel wat bent afgevallen (proficiat btw :)).
Je schema bevat niet voldoende variatie. Meer fruit, groenten, zuivelproducten en verder zo veel mogelijk variëren.

Terug
Naar boven