AndroidHealthClinic

Hulp: gyno opgetreden bij test 500mg & arimidex 0.5mg eod

Volgende keer masteron toevoegen .

Ik liet bij mijn vorige kuur arimidex preventief meelopen en dit hield 80% van me gainz tegen, deed dit op 1 mg eod .

Hoe weet je dat het 80% van je gains tegenhield..
Ga morgen beginnen met test tren en wil arimidex preventief mee laten lopen tegen gyno..

Tuurlijk kost 't je gainz. Oestrogeen ben je nodig voor te bouwen.

Met Tren zal de gyno ws door een andere oorzaak komen, dat is namelijk in 90% van de gevallen prolactine gerelateerd, en dan gaat arimidex weinig doen.

Pers zou ik 1x per week caber / cabergolin dostinex pakken als je last krijgt

Tuurlijk kost 't je gainz. Oestrogeen ben je nodig voor te bouwen.

Met Tren zal de gyno ws door een andere oorzaak komen, dat is namelijk in 90% van de gevallen prolactine gerelateerd, en dan gaat arimidex weinig doen.

Pers zou ik 1x per week caber / cabergolin dostinex pakken als je last krijgt

Ik lees veel succesvolle verhalen van mensen die geen gyno kregen op tren met behulp van ari.. lees sowieso heel veel verschillende bevindingen hierover. ;p

Hoe weet je dat het 80% van je gains tegenhield..
Ga morgen beginnen met test tren en wil arimidex preventief mee laten lopen tegen gyno..

Die 80% is een gok natuurlijk, maar ik liep die arimidex meelopen met trest (ment) tren & test en merkte vrij weinig kwa gainz tot ik mij dus liet vertellen dat dat door arimidex kon komen.

Ongv 5 dagen na ik gestopt was met de arimidex preventief mee te laten lopen, begon de kracht toenamen op te merken.

Ik lees veel succesvolle verhalen van mensen die geen gyno kregen op tren met behulp van ari.. lees sowieso heel veel verschillende bevindingen hierover. ;p

hoe weet je dan dat ze zonder gyno zoude krijgen?

wel klopt het als je oestrogeen laag houdt dat prolactine ook niet hele hoge waardes kan bereiken

Die 80% is een gok natuurlijk, maar ik liep die arimidex meelopen met trest (ment) tren & test en merkte vrij weinig kwa gainz tot ik mij dus liet vertellen dat dat door arimidex kon komen.

Ongv 5 dagen na ik gestopt was met de arimidex preventief mee te laten lopen, begon de kracht toenamen op te merken.
1mg EOD goeie arimidex is ook een belachelijke dosis, dus ik snap het wel.

Zoals al is gezegd: AI, SERMS en zelfs T3 neem je gewoon pharmagrade.

Anastrozol (Arimidex) werkt niet ter bestrijding van gynecomastia in gerandomiseerde studies. Het werkt niet effectiever dan placebo bij puberale gyno, noch bij gyno ten gevolge van bicalutamidetherapie (zoals bij prostaatkanker).

Terug
Naar boven