AndroidHealthClinic

Hulp ivm eerste korte kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
I feel your pain man ! Sommigen hebben gewoon kuurtjes nodig om over die 70kg te gaan

wat zijn jouw beginstats? en hoe is je fysiek nu? ik ben een ecto en doe gwoon mijn best kerel, ga pas beginnen juicen als ik tegen de 80 zit zoals ik al zei... jij stouterik ;)

Hoe langer je het uitstelt, hoe beter. Zonder fundamenten geen huis.

Hoe langer je het uitstelt, hoe beter. Zonder fundamenten geen huis.

thnx Big T, ga de concrete plannen nog ff in de koelkast steken en nog ff met creatine en extra caloriën klungelen!

zijn 22 jaar en 80 kg goede stats om te beginnen juicen?

thnx Big T, ga de concrete plannen nog ff in de koelkast steken en nog ff met creatine en extra caloriën klungelen!

zijn 22 jaar en 80 kg goede stats om te beginnen juicen?

Zorg maar dat je geklungel voorbij is als je begint te kuren dan ;)

Wat goeie stats zijn om te beginnen gebruiken? Dat staat nergens op papier. Als je natural geen progressie meer maakt kun je de stap overwegen. Dat jij geen vooruitgang meer maakt na minder dan 2 jaar trainen, dat is onmogelijk. Ofwel trekt je training op nix, of wel is er iets mis met je voeding. Wordt je niet zwaarder, eet meer. Blijf je dan nog een lightweight, eet NOG meer. Desnoods prop je 6000kcal per dag naar binnen.

Ik zeg niet dat je dat doet, maar als je 5000 à 6000kcal al veel werk vindt, dan denk ik toch bij mezelf dat je kuren als een easy way out ziet.

Ik zeg niet dat je dat doet, maar als je 5000 à 6000kcal al veel werk vindt, dan denk ik toch bij mezelf dat je kuren als een easy way out ziet.

trainingen zijn best wel ok! mss is het wel een easy way out :) maar bij velen zeker?
idd nog wat cal opvoeren (en nee niet klungelen ;))
pffff, het gaat zo traag hé :D

Boodschap is duidelijk, slotje dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven