XXL Nutrition

hulp met injecteren

pirana

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
90kg
Aangezien ik mn eerste kuur ga meemaken zoek ik iemand met ervaring (!) uit regio Gorinchem die me wellicht kan bijstaan met adviseren en t daadwerkelijk zetten van de test en hcg.

Misschien moet je Google is gebruiken en hier de stickies doorlezen... Kan je allen vinden wat jij telkens vraagt! Voordeel als je zelf zoek dat je dan ook nog dingen tegen komt waar je niet naar op zoek was, maar wel wat aan hebt! Succes met zoeken!!

• Topic Starter Topic Starter
Enigste wat ik vraag is iemand die me de praktijkbeginselen laat zien. Da's wat anders als een film op YouTube . Ook degenen die " weleens bij een ander zetten " waarbij de geïnjecteerde een week niet kan zitten oid ken ik wel. Geen behoefte aan doehetzelvers.

Wij zijn allemaal doehetzelvers :D
Succes ermee

Google eens op spotinjections

Ik zet ze voor 1€ /st :D Haha

Enigste wat ik vraag is iemand die me de praktijkbeginselen laat zien. Da's wat anders als een film op YouTube . Ook degenen die " weleens bij een ander zetten " waarbij de geïnjecteerde een week niet kan zitten oid ken ik wel. Geen behoefte aan doehetzelvers.

En kuren is niet doe het zelven? Hypocriet:)

Schijnt normaal te zijn. Zoek maar op "virgin muscle"

Misschien moet je Google is gebruiken en hier de stickies doorlezen... Kan je allen vinden wat jij telkens vraagt! Voordeel als je zelf zoek dat je dan ook nog dingen tegen komt waar je niet naar op zoek was, maar wel wat aan hebt! Succes met zoeken!!

x2

Terug
Naar boven