AndroidHealthClinic

Hulp Met Kuurschema

Bravo2

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hallo ik ben op het punt een kuurtje te doen alleen ik weet nog niet honderd procent zeker dathet een goed schema ik zit al een tijdje rond te kijken op dit forum en ben ongeveer hier uitgekomen(eerste kuur trouwens) en wanneer moet ik ze slikken gewoon bij het eten?? :

Week1 : 30 mg Dbol per dag
Week2 : 35 mg Dbol per dag
Week3 : 40 mg Dbol per dag
Week4 : 40 mg Dbol per dag
Week5 : 35 mg Dbol per dag
Week6 : 30 mg Dbol per dag
Week7 : 100 mg Clomid per dag
Week8 : 50 mg Clomid per dag
Week9 : 25 mg Clomid per dag

Daarna veel creatine en shakes

Hoeveel/vaak

"People who take moderate to low doses of ONLY methandrostenolone (=Dianabol) should probably opt for a single morning dose. This delivers a higher peak level and more survival of your only steroid. It also, due to the short half-life, makes the drug clear the body before the body produces its largest dose of natural testosterone, the early hours of sleep. Combined with the already mild effect at the AR, you could keep a good amount of your gains when using clomid or Nolvadex post-cycle" bron: http://www.bodybuilding.com/fun/catdian.htm

"ik zit al een tijdje rond te kijken op dit forum "

Dit zie ik wel vaker..Maar toch doe je op en afbouwen. Dit wordt bij elke keer als dit voorgesteld wordt afgeraden.

Dus wat ik wil zeggen.. Zelfde dosis houden
En ik zou ook nog maar effe nadenken over dianabol only

• Topic Starter Topic Starter
Ok dus gewoon 30 mg per dag gedurdende 6 weken en dan bijv nog met winstrol 20 mg per dag dus

Week 1 t/m 6 : 30 mg dianabol per dag en 20 mg winstrol

En daarna als nakuur hoeveel en hoelang en ik slik ook roacutanne stop daarmee over een maand maar als ik bijv weer met roacuttane wil beginnen kan dat dan??

Laatst bewerkt:
kerel, het is niet handig om 2 17aa steroiden met elkaar te combineren. ik krijg het idee dat je liever niet prikt. wil je echt optimaal kunnen stacken dan ontkom je er niet aan om te injecteren. wat wil je, wil je massa of cutten? het is of het 1 of het ander, niet een combinatie.

Navy zei:
Met die kuur is opzich niets mis. 50mg in totaal aan orals is te doen.

vind ik zo'n onzin dit.... dus 30 mg dbol gecombineerd met bijv 20 mg winstrol is even slecht voor je lever als 50 mg dbol? of 50 mg winstrol? dus 100 mg oxy is 2 x zo slecht voor je lever als bovenstaande?

beetje appels met peren vergelijken imo....

Dit is een moeilijke discussie omdat echte feiten niet duidelijk zijn. Ik denk hetzelfde als Navy in deze.

Ik denk dat de gealkaliseerde AAS elkaar per mg wel ongeveer in evenwicht houden qua belasting voor de lever.

Latin spirit zei:
vind ik zo'n onzin dit.... dus 30 mg dbol gecombineerd met bijv 20 mg winstrol is even slecht voor je lever als 50 mg dbol? of 50 mg winstrol? dus 100 mg oxy is 2 x zo slecht voor je lever als bovenstaande?

beetje appels met peren vergelijken imo....

Leuk theorietje ware het niet dat 30 mg in een flinke dosis is voor een beginner. 10mg doet je "testosteron" bloedspiegel al met een factor 5 stijgen

Gewoon verdelen in 3 x 10 mg in de ochtend, middag en avond

Rhinemann zei:
"People who take moderate to low doses of ONLY methandrostenolone (=Dianabol) should probably opt for a single morning dose. This delivers a higher peak level and more survival of your only steroid. It also, due to the short half-life, makes the drug clear the body before the body produces its largest dose of natural testosterone, the early hours of sleep. Combined with the already mild effect at the AR, you could keep a good amount of your gains when using clomid or Nolvadex post-cycle" bron: http://www.bodybuilding.com/fun/catdian.htm

Elmo zei:
Dit is een moeilijke discussie omdat echte feiten niet duidelijk zijn. Ik denk hetzelfde als Navy in deze.

Ik denk dat de gealkaliseerde AAS elkaar per mg wel ongeveer in evenwicht houden qua belasting voor de lever.

dus jij bent van mening dat 50 mg dbol even zwaar voor de lever is dan 50 mg winstrol?

in dat geval valt de toxiteit van dbol erg mee...

Inderdaad. Het gaat mijns inziens niet om de werkzame stof die je inneemt maar om de manier waarop het verpakt is, het zogemaande alkaliseren. En ik vindt orals niet per definitie toxisch maar spreek van het belasten van je lever, net zoals bij de inname van alcohol. Alcohol is ook niet toxisch maar kan je lever wel vernken als je jarenlang zwaar drinkt.

Latin spirit zei:
dus jij bent van mening dat 50 mg dbol even zwaar voor de lever is dan 50 mg winstrol?

in dat geval valt de toxiteit van dbol erg mee...

@ Navy, de vergelijking die Latin met Anadrol deed slaat wel degelijk ergens op want in tegenstelling tot wat jij schreef is Anadrol wel degelijk een gealkaliseerde 17AA oral.

Ja ik zie het. Prima.
Ik denk dat 50 mg DBOl of 50mg Anadrol of 50mg Stanozolol voor wat betreft de belasting van de lever elkaar niet ontlopen.

Navy zei:
Klopt ik had het al veranderd, maar hij vind dus dat anadrol niet schadelijker is!

greetz

Navy zei:
Wat lul jij nou, 50mg is niets mis mee jongen. Overdrijven is ook een vak.

En ja dbol en winstrol ontlopen elkaar niet zoveel, als het gaat om levergiftigheid! Dus er is geen reden waarom je wel 50mg dbol of winstrol kan nemen, maar geen 30mg dbol en 20mg winstrol.

greetz

wat lul jij nou? beetje respect is wel op z'n plaats, heb ik ook voor jou dus voortaan graag ff normaal reageren ajb.

ik zie toch vaak jongens hier op het board die 50 mg winstrol nemen. heb me nooit gerealiseerd dat dat leverbelastend gezien dan even sterk is 50 mg dbol. vandaar mijn veronderstelling dat 30 mg dbol helemaal niet zo leverbelastend is als men hier vaak verondersteld.

Elmo zei:
Inderdaad. Het gaat mijns inziens niet om de werkzame stof die je inneemt maar om de manier waarop het verpakt is, het zogemaande alkaliseren. En ik vindt orals niet per definitie toxisch maar spreek van het belasten van je lever, net zoals bij de inname van alcohol. Alcohol is ook niet toxisch maar kan je lever wel vernken als je jarenlang zwaar drinkt.

oke duidelijk, thanks!

Navy zei:
@ elmo, nee daar heb je ook gelijk in, dat ben ik volkomen met je eens, maar latin vergelijkt 50mg dbol met 100mg anadrol, dan is natuurlijk 100mg anadrol wel degelijk giftiger. logisch

greetz

navy, wat ik me afvroeg is of 100 mg oxy exact twee keer zo leverbelastend is als 50 mg dbol. het leek mij onwaarschijnlijk in eerste instantie, maar nu is het duidelijk, thanks! uiteraard begreep ik wel dat 100 mg oxy zwaarder op de lever is dan 50 mg dbol ;)

wat mijn conclusie hieruit is: 30 mg dbol is helemaal niet zo schadelijk voor de lever als men denkt aangezien 100 mg oxy ruim drie keer zo zwaar is. zo weer wat geleerd mensen

Navy zei:
Heej, jij vond mij post onzin, ik zeg gewoon waar het op staat, als je daar niet tegen kan moet je geen discussie voeren, heeft niets met respect te maken.

greetz

ja klopt kerel, maar het gaat om de manier hoe. we zijn hier allemaal om te leren niet om elkaar te flamen.

Navy zei:
nee als je het idd vergelijkt met Oxy, dan is dbol een lieverdje. Omdat je er veel meer van nodig heb.

greetz

jep! aangezien ik in de winter wellicht wilde gaan kickstarten met oxy ga ik me nu toch wel afvragen of ik dat wil gezien de grote toxiteit daarvan. 3 x zo belastend bij ongeveer dezelfde werking van het 1 ten opzichte van het ander is me iets te veel.

• Topic Starter Topic Starter
ja ok dus wat wordt het nu d-bol only of d-bol winstrol en nog steeds wat is de beste nakuur

Terug
Naar boven