AndroidHealthClinic

Hulp nodig bij insuline

Kil1994

Novice
Waardering
0
Lengte
2m07
Massa
137kg
Vetpercentage
1%
Ik snap de basis van insuline en zou na verdere informatie graag willen beginnen met het spuiten van insuline.

Ik heb deze website gevonden:
http://www.daxtrio.nl/catalogsearch/result/?q=Insuline

Waar spuit je dit precies? Hoeveel? Wanneer?

Zou ook graag wat artikelen/studies willen zien op het gebruik van insuline voor bodybuilders zonder diabetes. Ben benieuwd of er veel negatieve effecten kunnen opdoen na lang gebruik.

edit:
Of zijn deze beter?
http://www.amazon.co.uk/Insulin-Syr...XLPG/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1382754227&sr=8-3

Laatst bewerkt:
Op daxtrio kun je ze inderdaad alleen per 100 kopen.
Ik ben van de week de site www.farmaline.nl tegen gekomen, hier zijn ze goedkoper, per 100 maar je kunt ze ook per 10 kopen.

Hier een link van de spuiten die ze per 10 verkopen;
http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/bd-microfine-insuline-spuit-05ml-29g-127mm-10-stuks/

0,5 ml per spuit, met 50 units op de spuit..
Dus moet je 0,2 ml injecteren, dan weet je dat je 20 units (streepjes) moet injecteren.

Hoop dat iemand anders je verder kan helpen met het "insuline spuiten" .. want daar weet ik zelf helemaal niks over.

Als je al die vragen stelt, dan ben je nog niet klaar voor slin gebruik imo.

Laat slin voorlopig nog maar staan en zorg dat je alles precies weet. Als je bij slin niet precies weet wat je doet en het vervolgens verkeerd doet kan het echt verkeerd aflopen.

Zorg ook dat je een bloedsuikermeter hebt als je hier mee begint.

Ook gewoon niet weten hoe je je spuit afleest en hoeveel iu je nodig hebt.
zou vooral gewoon 20 streepjes op je slinspuit pakken dan komt het vast helemaal goed met 1x eten:p

BEACHELIJK!

Je bent helemaal nog niet klaar voor insuline als ik je beginpost zie.
Daarbij komt nog eens dat je nog 19 bent ? Opzich maakt mij dit niet veel uit ik ben ook niet heilig maar..
Ik veronderstel dat je nog geen ervaring hebt met de middelen die je doorgaans naast slin neemt ?
Insuline neem je enkel als je er genoeg kennis over hebt. Voor jouw is dit in ieder geval nog veel te vroeg.
Wat zijn je stats misschien ?
Watwas je van plan om naast die insuline nog te gaan gebruiken ?

Kortom laat die insuline nog maar even staan. Tijd genoeg om er mee te beginnen.

Grt Gxl1

Pf in het geval van kuren door mensen die niet weten wat ze doen kun je er nog om lachen maar gast, begin niet aan die Slin als je dit soort dingen niet weet want zonder te overdrijven kan 't ervoor zorgen dat je daarna de pijp aan Maarten geeft.

• Topic Starter Topic Starter
Op daxtrio kun je ze inderdaad alleen per 100 kopen.
Ik ben van de week de site www.farmaline.nl tegen gekomen, hier zijn ze goedkoper, per 100 maar je kunt ze ook per 10 kopen.

Hier een link van de spuiten die ze per 10 verkopen;
http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/bd-microfine-insuline-spuit-05ml-29g-127mm-10-stuks/

0,5 ml per spuit, met 50 units op de spuit..
Dus moet je 0,2 ml injecteren, dan weet je dat je 20 units (streepjes) moet injecteren.

Hoop dat iemand anders je verder kan helpen met het "insuline spuiten" .. want daar weet ik zelf helemaal niks over.

Ooh dan snap ik dat hele units verhaal. Een 1,0ml spuit heeft dus 100units. I get it.

100 spuitjes gaan dus NOG langer mee dan ik dacht.

Thanks!

BEACHELIJK!

Je bent helemaal nog niet klaar voor insuline als ik je beginpost zie.
Daarbij komt nog eens dat je nog 19 bent ? Opzich maakt mij dit niet veel uit ik ben ook niet heilig maar..
Ik veronderstel dat je nog geen ervaring hebt met de middelen die je doorgaans naast slin neemt ?
Insuline neem je enkel als je er genoeg kennis over hebt. Voor jouw is dit in ieder geval nog veel te vroeg.
Wat zijn je stats misschien ?
Watwas je van plan om naast die insuline nog te gaan gebruiken ?

Kortom laat die insuline nog maar even staan. Tijd genoeg om er mee te beginnen.

Grt Gxl1

Daarom kom ik op het forum om die wijsheid op te doen.. hoe moet ik het anders leren? Het is niet alsof je dit soort dingen plotseling te weten komt naar mate je leeftijd stijgt.

Ik was ook zeker niet van plan te spuiten voordat al deze vragen beantwoord waren.

Ik ben niet meer van plan dan insuline te gebruiken (denk ik). De permanente schade aan het endocrine systeem (althans dat heb ik gehoord) van het gebruik van steroide is een reden voor mij om hier niet aan te beginnen. Insuline aan de andere hand blijkt vrij weinig kapot te maken.

't lijkt me misschien handiger om me in te lichten over insuline dan me te vertellen dat ik het niet moet doen. Eigenwijs ben ik namelijk wel.

stats 187cm, 84kg 14-16% bodyfat (vind ik moeilijk in te schatten) ik doe dit al 2 jaartjes

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 10:53 ----------

Wtf. Wat heeft het aantal units te maken met hoe lang je spuiten mee gaan?

Als je telkens 10 units spuit post-workout en dr zitten 100 units in zo'n spuitje kan je 't dus 10x gebruiken, no?
Bij een 50 unit spuit is dat dus 5x

Verbeter me als ik 't fout begrijp

Met zulke stats heb je echt geen slin nodig. Als je eigenwijs bent kom je er vanzelf wel achter. De enigste goede tip die je kunt krijgen is het voorlopig zeker niet te doen.

Daarom kom ik op het forum om die wijsheid op te doen.. hoe moet ik het anders leren? Het is niet alsof je dit soort dingen plotseling te weten komt naar mate je leeftijd stijgt.

Ik was ook zeker niet van plan te spuiten voordat al deze vragen beantwoord waren.

Ik ben niet meer van plan dan insuline te gebruiken (denk ik). De permanente schade aan het endocrine systeem (althans dat heb ik gehoord) van het gebruik van steroide is een reden voor mij om hier niet aan te beginnen. Insuline aan de andere hand blijkt vrij weinig kapot te maken.

't lijkt me misschien handiger om me in te lichten over insuline dan me te vertellen dat ik het niet moet doen. Eigenwijs ben ik namelijk wel.

stats 187cm, 84kg 14-16% bodyfat (vind ik moeilijk in te schatten) ik doe dit al 2 jaartjes

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 10:53 ----------

Als je telkens 10 units spuit post-workout en dr zitten 100 units in zo'n spuitje kan je 't dus 10x gebruiken, no?
Bij een 50 unit spuit is dat dus 5x

Verbeter me als ik 't fout begrijp

Denk je dat die spuiten binnen komen met de Slin er al in? :')

Denk je dat die spuiten binnen komen met de Slin er al in? :')

K*t. Eigenlijk wel ja. Dat is dus niet zo? Ik vond 't al zo raar

edit: dat is dan ook gelijk antwoord op de vraag "Nu vroeg ik me af wanneer ik dit moet spuiten? Ik heb gehoord dat sommige insuline verschillende spikes heeft.. hoe weet ik wanneer deze insuline spiked?"

edit2: OP ff bijgewerkt omdat de helft nu al beantwoord is

Laatst bewerkt:
K*t. Eigenlijk wel ja. Dat is dus niet zo? Ik vond 't al zo raar

edit: dat is dan ook gelijk antwoord op de vraag "Nu vroeg ik me af wanneer ik dit moet spuiten? Ik heb gehoord dat sommige insuline verschillende spikes heeft.. hoe weet ik wanneer deze insuline spiked?"

edit2: OP ff bijgewerkt omdat de helft nu al beantwoord is

I quit. Jij moet een trol zijn, niemand is serieus zo achterlijk.

gewoon een schooljongen die geen geld heeft.. dacht dat hij voor 5-10euros een paar maand aan slin kon kopen.. zou goedkoper zijn dan aas

Jup eigenlijk wel haha. Hoe duur is een vial dan precies? Had gehoort dat je in Amerika voor 3 tientjes ofzo gewoon een vial in de walmart kan halen

Laatst bewerkt:
Insuline is een stap verder dan de gebruikelijke steroïden en jij wil, met jouw stats, al aan de insuline. Donder op vent, leer eerst fatsoenlijk eten en kom eerst maar eens op 95kg 10% naturel.

Terug
Naar boven