AndroidHealthClinic

Hulp nodig bij insuline

1994

en

14-16%

en

k*tstats

Haha, ik ben zo zeker dat je echt dik gaat eindigen of dat er niks uitkomt. Ga gewoon aan de AAS dan, gaat nergens over dit. Insuline is geen speelgoed, denk 2x na aub.

1994

en

14-16%

en

k*tstats

Haha, ik ben zo zeker dat je echt dik gaat eindigen of dat er niks uitkomt. Ga gewoon aan de AAS dan, gaat nergens over dit. Insuline is geen speelgoed, denk 2x na aub.

Lullige is dat met zijn kennis hij wss in een hypo raakt, da's dan weer minder grappig. Nog lulliger is dat ie toch aan de Slin gaat en wij hem dus eigenlijk voor moeten kauwen wat ie moet doen omdat ie anders straks tussen 6 plankjes ligt.

Hoe was je van plan een hypo te herkennen wanneer je er een hebt?
Wanneer je niet weet wanneer je moet eten en vervolgens in een diepe hypo komt eindig je in een coma met alle gevolgen van dien. Ik neem trouwens aan dat die 1994 je geboortedatum is, en dan aan de slin?

Jup eigenlijk wel haha. Hoe duur is een vial dan precies? Had gehoort dat je in Amerika voor 3 tientjes ofzo gewoon een vial in de walmart kan halen

Haha ja ik weet al welk filmpje jij hebt gezien. Als ik jou was zou ik het niet doen, tenzij je levensmoe bent.. Ooit een (bijna)hypo meegemaakt? Weet je (of je omgeving) wat je in zo'n geval moet doen? Slin is geen supplement of zo, ik zou daar niet te lichtzinnig over denken..

http://www.youtube.com/watch?v=amGXxJmUu4s

Gewoon een vriendin met diabetes nemen voor gratis insuline

Slin spuitjes online bestellen met de gedachte dat je de slin er bij krijgt :roflol: enkel op DBB.

Dit gaat echt nergens meer over.
Insuline is trouwens niet legaal te krijgen in NL tenzij je een voorschrift hebt ;)
Nu .. je denkt toch niet dat insuline zoveel voordelen heeft als je dit gebruikt zonder andere middelen ?
Enige wat je dan zal merken is snelle stijging in vet.

Denk 2 keer na en volg het advies op van de mensen hier.

Terug
Naar boven