AndroidHealthClinic

Hulp nodig bij knal kuurvoorstel!

Chronicle

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben zojuist klaar met de volgende bulkkuur

week 1-10 1000mg test e
week 1-10 800mg mast e

Was een lekker knalkuurtje 10kg erbij en vetpercentage 2% gestegen. Al met al zeer tevreden.
Stats: 104,8kg vp 12,5% 1.93m

week 11-16 cruise 250mg test e (ew)

Daarna wil ik weer een blast doen om nog wat massa te pakken en mijn vetpercentage wat te laten dalen.
Vetpercentage hoeft niet extreem laag te worden als ik rond de 9/10% uitkom ben ik tevreden.

Zit te twijfelen om tren te gebruiken, vorige keer in mijn cut gebruikt en vond het toch wel echt lekker spul knetterdroog en keiharde massa. Alleen jammer dat ik gyno kreeg uiteindelijk wel weggekregen met aromasin. Heb uiteindelijk op 800mg tren e (EW) gezeten en was prima vol te houden.
Zat zelf te denken aan de volgende blast:

Blast
week 17-28 500mg test e (EW)
week 17-26 1000mg tren e (EW)
week 17-28 10mg aromasin (ED)

Eventueel nog een kickstart maar weet niet echt welke ik het beste kan gebruiken heb nu bij elke kuur winstrol gepakt en elke keer wel prima resultaat maar krijg steeds meer last van mijn gewrichten dus liever een keer iets anders waar je ook alleen pure spiermassa mee pakt en geen vochtgains. Iemand een suggestie?

Nakuur
week 1-30 2x 500iu HCG (EW)
week 30-39 20mg nolva (ED)
week 30-34 50mg clomid (ED)

Over mijn nakuur ben ik niet helemaal zeker aangezien dit mijn eerste keer is dat ik een half jaar on blijf. Dus zou het tof vinden als ik hier wat hulp/tips bij krijg van mensen die hier meer ervaring mee hebben!

Ik kan je geen hulp bieden bij je volgende kuur. Maar waarom heb je voor mast gekozen in je vorige bulk?

Ik kan je geen hulp bieden bij je volgende kuur. Maar waarom heb je voor mast gekozen in je vorige bulk?

dit,mast word toch meer gebruikt tijdens cut?
of je moest zo droog mogelijk willen blijven tijdens bulk uiteindelijk who cares het heeft gewerkt voor jouw.
(en je bent op een redelijk laag VP beginnen bulken)

• Topic Starter Topic Starter
dit,mast word toch meer gebruikt tijdens cut?
of je moest zo droog mogelijk willen blijven tijdens bulk uiteindelijk who cares het heeft gewerkt voor jouw.
(en je bent op een redelijk laag VP beginnen bulken)

Om vocht zoveel mogelijk te beperken en vetpercentage in de hand te houden. En heeft inderdaad prima gewerkt! :)

Ik zou test en tren beide op 1 gram per week pakken.
ga je zeker meer massa mee pakken

Had ik idd ook afgelopen blast. Gains waren heerlijk.

Ik zou test en tren beide op 1 gram per week pakken.
ga je zeker meer massa mee pakken

Is het dan wel mogelijk om ook een aantal procentjes te zakken in vet?
Ik was van plan om op trainingsdagen 400 kcal boven onderhoud te eten en dan na de training cardio 400 kcal verbranden. Op rustdagen op onderhoud eten.
Heb vorige keer op tren heel diep gecut en de procenten vlogen eraf en kwam tegelijkertijd ook nog spiermassa aan. Dus ik dacht als ik nu rond onderhoud kom met cardio dan moet ik en wat kunnen zakken in vet en tegelijkertijd wat massa pakken of heb ik het nu verkeerd?

Of kan ik beter een cleanbulk doen en 300kcal boven onderhoud doen?

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Had ik idd ook afgelopen blast. Gains waren heerlijk.

Wat waren jouw resultaten kwa massagains en krachtgains? En veel last gehad van sides?

Na hoelange tijd had jij last van gyno? Hoelang heb je Aromasin genomen voor de gyno weg trok? Ik ga over 6 weken beginne na mijn cruis op 600 Test, 500 Tren en 250 Mast. Wat ik dasrna iets ga verhogen naar Test 900 Tren 750 en Mast 500. Mits ik tegen dr sides kan doe ik de verhoging anders niet! Ga rond onderhoud eten en 3x per week cardio erbij dus zelfde idee als jou daling in vet% en mass gainen.

Na hoelange tijd had jij last van gyno? Hoelang heb je Aromasin genomen voor de gyno weg trok? Ik ga over 6 weken beginne na mijn cruis op 600 Test, 500 Tren en 250 Mast. Wat ik dasrna iets ga verhogen naar Test 900 Tren 750 en Mast 500. Mits ik tegen dr sides kan doe ik de verhoging anders niet! Ga rond onderhoud eten en 3x per week cardio erbij dus zelfde idee als jou daling in vet% en mass gainen.

Ik kreeg echt last van de gyno in week 7 en heb toen eerst nolva geprobeerd dat hielp niet, vervolgens 20mg aromasin genomen voor 2 weken en toen was het weg.

Dianabol kun je pakken. Als je op de voeding let valt het vocht wel mee hoor, en al helemaal icm trenbolone.

Verder is dbol ook heel erg fijn om op te trainen ipv die pijnlijke gewrichten wat je krijgt bij de winstrol

Ik was van plan om op trainingsdagen 400 kcal boven onderhoud te eten en dan na de training cardio 400 kcal verbranden. Op rustdagen op onderhoud eten.
Heb vorige keer op tren heel diep gecut en de procenten vlogen eraf en kwam tegelijkertijd ook nog spiermassa aan. Dus ik dacht als ik nu rond onderhoud kom met cardio dan moet ik en wat kunnen zakken in vet en tegelijkertijd wat massa pakken of heb ik het nu verkeerd?

Of kan ik beter een cleanbulk doen en 300kcal boven onderhoud doen?

Waarom zou dit niet mogelijk zijn?
Ik zit op 2,5 gram test per week en ben al 5% ofzo afgevallen in een maand tijd

Ik zou de eerste 4 weken richting op cutten en daarna clean bulk erachteraan.
Dat werkt veel beter dan tegelijk is mijn ervaring in ieder geval.

Blijf het een soort knap vinden als je 1000 tren kan hebben. ;)

Waarom zou dit niet mogelijk zijn?
Ik zit op 2,5 gram test per week en ben al 5% ofzo afgevallen in een maand tijd

Ik zou de eerste 4 weken richting op cutten en daarna clean bulk erachteraan.
Dat werkt veel beter dan tegelijk is mijn ervaring in ieder geval.
Hoe doe je dat met kcal dan op zulke doseringen? Neem aan dat je dan onder je onderhoud eet of er precies op?
Je bedoelde met de eerste 4 weken vanaf week 4 dat het inkickt tot week 8? En dan laatste 4 weken cleanbulk?

Hoe doe je dat met kcal dan op zulke doseringen? Neem aan dat je dan onder je onderhoud eet of er precies op?
Je bedoelde met de eerste 4 weken vanaf week 4 dat het inkickt tot week 8? En dan laatste 4 weken cleanbulk?

Ik zou 12 weken doen. 4 weken cutten en daarna als het inkickt nog 8 weken bulken.
Het is moeilijk te zeggen of ik op onderhoud eet. Ik denk dat ik er iets boven zit, maar ik neem ook 75mcg T3 per dag dus mijn stofwisseling is aardig snel.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Blijf het een soort knap vinden als je 1000 tren kan hebben. ;)

Ja ik kan me gewoon niet voorstellen dat je niet iemand vermoord wanneer je zoveel tren gebruikt.
Ik denk dat je echt een hele chille relaxte gozer moet wezen met een super lange lont :P

Ik zou 12 weken doen. 4 weken cutten en daarna als het inkickt nog 8 weken bulken.
Het is moeilijk te zeggen of ik op onderhoud eet. Ik denk dat ik er iets boven zit, maar ik neem ook 75mcg T3 per dag dus mijn stofwisseling is aardig snel.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Ja ik kan me gewoon niet voorstellen dat je niet iemand vermoord wanneer je zoveel tren gebruikt.
Ik denk dat je echt een hele chille relaxte gozer moet wezen met een super lange lont :P

Die 4 weken dan 500kcal onder mn behoefte eten? En daarna 8 weken cleanbulk met 500kcal boven behoefte?

Of ik moet nog een cleanbulk doen op 1gr test 1gr tren en daarna weer 6 weken cruisen en dan een harde cutkuur doen en daarna off gaan? Dan ben ik 9 maand on geweest. Ook een optie of zeg je niet doen?

Die 4 weken dan 500kcal onder mn behoefte eten? En daarna 8 weken cleanbulk met 500kcal boven behoefte?

Of ik moet nog een cleanbulk doen op 1gr test 1gr tren en daarna weer 6 weken cruisen en dan een harde cutkuur doen en daarna off gaan? Dan ben ik 9 maand on geweest. Ook een optie of zeg je niet doen?

Ik zou sowieso eerst cutten en dan bulken. Hou je het meeste aan over.

Ik zou sowieso eerst cutten en dan bulken. Hou je het meeste aan over.

Vraagje, ik ga Test/Tren/Mast 600/500/250 doen op onderhoud begin het nieuwe jaar. Ga dan verhogen naar 900/750/500. Het bekende blauw/witte merk. Wil zakke in % en mass gaine. Zou je dan ook zegge van eerst cutten dan clean bulk of lekker rustig zoals k al van plan was op onderhoud te gaan zitten? Zit nu in een cruis van Test300 tot eind dit jaar.

Vraagje, ik ga Test/Tren/Mast 600/500/250 doen op onderhoud begin het nieuwe jaar. Ga dan verhogen naar 900/750/500. Het bekende blauw/witte merk. Wil zakke in % en mass gaine. Zou je dan ook zegge van eerst cutten dan clean bulk of lekker rustig zoals k al van plan was op onderhoud te gaan zitten? Zit nu in een cruis van Test300 tot eind dit jaar.

Ligt eraan wat je wil. Als je je vet% te hoog vind zou ik inderdaad eerst cutten begin van de kuur en dan als ie goed inslaat carbs weer omhoog en van de rebound gebruik maken

Terug
Naar boven