Fitness Seller

Hulp nodig bij knal kuurvoorstel!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou sowieso eerst cutten en dan bulken. Hou je het meeste aan over.

In die 4 weken kan ik toch nooit zo snel zakken in vet? En kom ik dan niet extra snel vet aan als ik dan ineens meer carbs ga eten en weer ga bulken?
Maar jij raad mij dit aan te doen op 1gr test en 1gr tren?
Dus eerste 4 weken 4x cardio met 500 kcal per sessie en eten rond onderhoud zodat ik dus tekort van 500 krijg en daarna cleanbulken en rond 500 boven onderhoud zitten?

In die 4 weken kan ik toch nooit zo snel zakken in vet? En kom ik dan niet extra snel vet aan als ik dan ineens meer carbs ga eten en weer ga bulken?
Maar jij raad mij dit aan te doen op 1gr test en 1gr tren?
Dus eerste 4 weken 4x cardio met 500 kcal per sessie en eten rond onderhoud zodat ik dus tekort van 500 krijg en daarna cleanbulken en rond 500 boven onderhoud zitten?

Hoe je eet moet je zelf even bepalen. Ik eet zelf gewoon minder en dan val ik af.
Hoezo zou je in de 4 weken niet vet kunnen zakken? Ik ben al 4% gezakt ofzo in de afgelopen 4 weken.
Mijn ervaring is dat je bij een rebound juist extra snel spier en geen vet pakt als je in een kuur zit

Mare reus , jij pakt ook een shit load aan hgh he :p
dan gaat het ook weer even net wat makkelijker ;)

Hahaha :cool:

Hoe je eet moet je zelf even bepalen. Ik eet zelf gewoon minder en dan val ik af.
Hoezo zou je in de 4 weken niet vet kunnen zakken? Ik ben al 4% gezakt ofzo in de afgelopen 4 weken.
Mijn ervaring is dat je bij een rebound juist extra snel spier en geen vet pakt als je in een kuur zit

Oke thanks man! De doseringen dus als volgt:
Week 1-10 1000mg tren e ew
Week 1-12 1000mg test e ew
Week 1-12 10mg aromasin ed

Aangezien ik lichte gyno heb en vorige keer met tren gyno kreeg laat ik de 10mg aromasin meelopen is dit ok?
En de doseringen van de test en tren hoef ik niet eerst lager te zetten de eerste 4 weken?

Oke thanks man! De doseringen dus als volgt:
Week 1-10 1000mg tren e ew
Week 1-12 1000mg test e ew
Week 1-12 10mg aromasin ed

Aangezien ik lichte gyno heb en vorige keer met tren gyno kreeg laat ik de 10mg aromasin meelopen is dit ok?
En de doseringen van de test en tren hoef ik niet eerst lager te zetten de eerste 4 weken?

Als je nog niet eerder aromasin hebt genomen maar wel weet dat je gevoelig voor gyno bent kan je het beste op 5mg beginnen en kijken of dat voldoende is. Wanneer je toch puffy tepels krijgt of erg veel vocht vasthoud terwijl je schoon eet kan je het verhogen naar 10mg

Ik zie niet in waarom je de eerste weken laag zou doseren.
Het duurt 5 weken voordat enanthate stabiele bloedwaarden geeft, dus als je de eerste weken lager doseert duurt dat alleen maar langer.

Trouwens wel in 2 keer per week zetten ipv alles in 1 keer.

Ziet er uit als een leuke kuur :)
Hoop voor je dat je piemeltje de high test high tren aankan. (hee Obee ;))

Als je nog niet eerder aromasin hebt genomen maar wel weet dat je gevoelig voor gyno bent kan je het beste op 5mg beginnen en kijken of dat voldoende is. Wanneer je toch puffy tepels krijgt of erg veel vocht vasthoud terwijl je schoon eet kan je het verhogen naar 10mg

Ik zie niet in waarom je de eerste weken laag zou doseren.
Het duurt 5 weken voordat enanthate stabiele bloedwaarden geeft, dus als je de eerste weken lager doseert duurt dat alleen maar langer.

Trouwens wel in 2 keer per week zetten ipv alles in 1 keer.

Heb eerder aromasin gehad dus begin gelijk op 10mg.
Ik ga inderdaad 2 keer per week zetten, deed ik ook bij deze blast alleen leek het op een gegeven moment dat mn billen niet meer wouden met injecteren. Aangezien ik maandag links doe en donderdag rechts dan zit er maar 1 week rust tussen of is dit niet te weinig? Anders moet ik misschien in mijn benen gaan injecteren zodat ik meer kan afwisselen van spot?

week er tussen is prima. Maar quads dr bij pakken is wel slim imo.

Ik zou zowiezo de benen erbij betrekken.

1g tren haha. Ik kom niet meer bij.

Ik zou 12 weken doen. 4 weken cutten en daarna als het inkickt nog 8 weken bulken.
Het is moeilijk te zeggen of ik op onderhoud eet. Ik denk dat ik er iets boven zit, maar ik neem ook 75mcg T3 per dag dus mijn stofwisseling is aardig snel.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Ja ik kan me gewoon niet voorstellen dat je niet iemand vermoord wanneer je zoveel tren gebruikt.
Ik denk dat je echt een hele chille relaxte gozer moet wezen met een super lange lont :P

is echt persoonsgebonden, ik heb ook een vrij kort lontje maar met tren word dit niet veel erger ( 800E en 700 A beide gedaan)

Ik ga volgende week beginnen met mijn cruise van 6 weken. Tijdens deze cruise wil ik een aantal procentjes eraf cutten. Heb meerdere positieve ervaringen gelezen dat dit prima werkt. Voor de zekerheid ga ik op 375mg test e (EW) zitten. Ga eten op onderhoud en door middel van 3-4x cardio een tekort creeëren. 1x per week een refeed.
Zo hoop ik 3-4% te kunnen zakken en daarna met mijn bulk blast te beginnen die als volgt is:

1-12 1000mg test e
1-10 1000mg tren e
Aromasin hou ik achter de hand voor het geval ik teveel bloat of gyno verergert.

Over de kickstart van 4 weken twijfel ik een beetje heb elke kuur bijna winstrol gepakt, maar wil nu een keer iets anders proberen.
Zat zelf te denken aan 100mg oxy of 50mg dbol. Iemand een goeie aanrader?

Anyone?

Ja, zijn op zich vrij absurde dosissen natuurlijk. Neemt niet weg dat 't wel lekker is.

Absurde dosis.
En zal denk ook persoonlijk zijn, maar 1000, niet aan denken.
400 ging goed hier.600 is een waas voor me geweest, totaal ander persoon.

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Ik ga volgende week beginnen met mijn cruise van 6 weken. Tijdens deze cruise wil ik een aantal procentjes eraf cutten. Heb meerdere positieve ervaringen gelezen dat dit prima werkt. Voor de zekerheid ga ik op 375mg test e (EW) zitten. Ga eten op onderhoud en door middel van 3-4x cardio een tekort creeëren. 1x per week een refeed.
Zo hoop ik 3-4% te kunnen zakken en daarna met mijn bulk blast te beginnen die als volgt is:

1-12 1000mg test e
1-10 1000mg tren e
Aromasin hou ik achter de hand voor het geval ik teveel bloat of gyno verergert.

Over de kickstart van 4 weken twijfel ik een beetje heb elke kuur bijna winstrol gepakt, maar wil nu een keer iets anders proberen.
Zat zelf te denken aan 100mg oxy of 50mg dbol. Iemand een goeie aanrader?

4 weken 40 dbol

Nakuren met HCG? Is het niet de bedoeling dit tijdens je kuur te gebruiken?

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Mijn fout! HCG staat onder je nakuur.....:p

Terug
Naar boven