Fitness Seller

Hulp nodig! Internet probleem

robinio

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
16%
Beste leden,

Ik heb een probleem met mijn verbinding, in de vorm van het uitvallen van internet tijdens of na het bufferen van filmpjes. Dit zijn alle soorten videos op internet, Youtube etc.. (noem maar op)

Nu had ik dat met m'n eigen internet nooit. Maar op dit moment studeer ik in Frankrijk en heb constant problemen met het internet. Het is gewoon via de kabel en geen wireless internet.

Ik ben een absolute noob op het gebied van computers, en randgebeuren, dus hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Als jullie meer info nodig hebben, hoor ik het graag!

Hoeveel Mbit is de download snelheid van het abonement daar

Update je adobe flash

• Topic Starter Topic Starter
1,4 mb internet heb ik! Andere studenten hebben er geen last van in dit complex. Het zou dus wel van mijn computerinstellingen moeten komen. Hopelijk weten jullie hoe dit op te lossen?!

1,4 mb internet heb ik! Andere studenten hebben er geen last van in dit complex. Het zou dus wel van mijn computerinstellingen moeten komen. Hopelijk weten jullie hoe dit op te lossen?!

Dat is best snel, hoe ben je verbonden direct in de modem of via een router?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb versie 9. nog wat van adobe flash player geinstalleerd, en succesvol volgens de site! Wanneer ik in mijn software lijst kijk, dan staat er een rood kruisje door het adobe icoon! Waarschijnlijk is dat niet voldoende dan!

Ik heb hier internet via modem btw!

Weten jullie wat er precies aan de hand is?

Terug
Naar boven