XXL Nutrition

Hulp nodig met voeding

satfan

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
88kg
hoi allemaal,

ik ben een alles aan het na lezen en voor een beginner als ik zie ik ontzettend veel termen.
waar ik met google er bij de antwoorden vindt .
Wat ik eigenlijk zoek is een voeding schema waar ik baat bij zal hebben.
Ik weet dat misschien moeilijk is en misschien lees jij deze vraag voor 10.000x (hier voor mijn excuses).
Ik ben namelijk als doods om (weer) dik te worden nadat ik met veel afvallen en sporten van 105 Kilo af ben gevallen naar 87kilo.

Ik train thuis en train (meer verkennen) op dit moment :
Cros boddy Crunch
Crunch hands overhead
Bench press
Dumbbell Alternate Biceps Curl
Alternate Hammer Curl.
Underhand Cable pulldown
(dat zijn de termen die ik zo kan vinden met de oefeningen die ik doe)
Dit doe ik z'n 3x per week, maar geeft me z'n goed gevoel dat het wel een verslaving lijkt.
overdag zit al aan mijn training te denken ...

Nu lees ik zoveel dingen over cut en bulk voeding maar wat is nu verstandig ?
tevens heb ik volgende excel lijstjes even van forum gehaald :
cut schema en een bulk schema ik heb er eens 1 ingevuld (zie plaatje van bulk schema) maar wie kan deze beginner op goede weg helpen ?.

ik heb alles netjes ingevuld alleen VVM past het schema zelf aan.

tnx alvast voor de moeite/tijd en inzicht

mvg
Andre

begrijpen.JPG

Laatst bewerkt:
Ikzelf zit ook op 22% vet op dit moment. Ik ga zelf voor de cut, dus dit raad ik jou ook aan. Persoonlijk wil ik voor 10% vet gaan.

Als je besluit te cutten, houd er rekening mee dat je voldoende eiwitten neemt, dit om zoveel mogelijk spiermassa te behouden.

Ik zou wel naar de sportschool gaan als ik jou was, heb je wat meer mogelijkheden qua apparatuur etc. om oefeningen te doen. Doe na je training wat cardio, omdat je dan al wat energie hebt verbruikt.

Succes!

Hoelang heb je over die 18 kilo gedaan? Ik zelf ga morgen beginnen. Weeg 90 en wil naar de 79 toe.

Veel succes iig!

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang heb je over die 18 kilo gedaan? Ik zelf ga morgen beginnen. Weeg 90 en wil naar de 79 toe.

Veel succes iig!

Ik ben begin November 2009 begonnen en ik had de 88 kilo midden feb 2010 bereikt .
dit heb ik met Atkins bereikt kortom beginnen met afbouwen van koolhydraten.
wat opzicht prima lukt als je een beetje weet wat wel en niet kan.

Ikzelf zit ook op 22% vet op dit moment. Ik ga zelf voor de cut, dus dit raad ik jou ook aan. Persoonlijk wil ik voor 10% vet gaan.

Als je besluit te cutten, houd er rekening mee dat je voldoende eiwitten neemt, dit om zoveel mogelijk spiermassa te behouden.

Maar Cutten is ? moet ik bepaalde hoeveelheid voedsel per dag nemen
behalve dat eiwitten belangrijk zijn (neem ik aan ?).
heb je voorbeeld wat Cutten is of waar je aan moet houden ?

mvg
Andre

Terug
Naar boven