MuscleMeat

hulp nodig, slecht bereik WIFI :S

Zou van alles kunnen zijn, maar zo te zien ligt het probleem nu bij jouw Computer. Dat kan hardware of software matig zijn.

Kan een kanaal instelling in je router zijn staat nu op auto en moet je vast zetten op 7ofzo,via explorer even inloggen bij je router en dan bij wireless even veranderen...
syslink is geloof ik 192.168.1.1 en ww is admin 2x en je kan veel meer instellen natuurlijk...
en die andere internet kaart even uitzetten bij apparaatbeheer want die gebruik je toch niet...
En als je iemand kent met een wireless n usb adapter en als die wel perfect werkt gebruik je die gewoon omruilen voor de kaart dan als dat nog kan...
En beveiligen natuurlijk met ww voordat er meer op je router mee draaien...

Heb het hier ook gehad maar heb mijn computer op de grond gezet en met voorkant richting modem gedraait ik ging van 0.12mbps naar 54mbs als ik mijn computer nu terug 1cm verzet is het terug pokke traag xD strange but true

• Topic Starter Topic Starter
Kheb zojuist me nieuwe netwerkkaart eruit gehaald en ik kon nu tenminste weer internetten, maar zoals altijd nog steeds geen of 1 streepje bereik!
2 netwerkkaarten in 1 pc werkt niet ben ik dus achtergekomen, ik had zelfs de oude uitgeschakeld via device manager!
de standaard bijgeleverde netwerkkaart is intern, dus je kan hem er niet uit halen ofso!
dus kmoet het doen met deze netwerkkaart!
nu nog een manier verzinne waarmee het bereik en snelheid sterk verbeterd kan worden :S
heb al in veilige modus met netwerkopties gestart, same shit! hele pc gescanned naar virussen enzovoort, niks gevonden!

Misschien heeft het met de locatie van je pc te maken, muren, verwarmingsbuizen, electra etc.

Misschien heeft het met de locatie van je pc te maken, muren, verwarmingsbuizen, electra etc.

ja dat is het waarschijnlijk ook!
kheb het al opgegeven, de enige manier is een nieuwe pc of laptop, en dat is nog langer niet want deze pc is voor de rest super goed en gaat nog zeker wel wat jaartjes mee.
kmoet het maar doen met dit!

Misschien heel simpel hoor, maar je kan ook een USB draadloze ontvanger pakken en deze met een USB kabel van een paar meter bij je PC vandaan leggen. Misschien wil dat helpen het singaal beter op te pakken.

HOPPA gefixed!!!
ik heb zo'n nieuwe systeem aangeschaft voor 70 euro.
het volgende: http://www.devolo.nl/consumer/72_dlan-200-avmini_starter-kit_productinformatie_1.html?l=nl

DIt systeem verspreid het internet signaal over alle stopcontacten in het huis, je haalt dan als het ware met een UTP kabel het internet uit de stopcontact!
het zelfde als dat je gewoon een kabel trekt van de router naar je pc, maar dan zonder de kabel:P ja alleen vanaf de stopcontact naar de router en bij je pc van de stopcontact naar de pc

Had ook nog gekund inderdaad, niet aan gedacht.

Nice dat het gefixed is!

Terug
Naar boven