Fitness Seller

hulp nodig vrienden lipo 6 of lipo black?

Rafaelo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
68kg
Vetpercentage
14%
hey vrienden,

Graag zou ik jullie mening willen over de beste fatburner wil er namelijk zo snel mogelijk eentje aanschaffen voor men laatste cutwerk.
Zelf heb ik al een beetje research gedaan en twijfel ik tussen lipo 6 en lipo black.

Zijn dit de 2 beste zo ja: welke van de 2 is de betere.
zo neen: welke is er beter?

Moest er iemand ook weten waar ik deze kan vinden een website of winkel zou aangenaam zijn dank u wel.
(woon in belgie, gent)

Thx

waarom ga je niet voor een ECA burner?
Die werken zeker....

• Topic Starter Topic Starter
choukran sofian

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

waarom ga je niet voor een ECA burner?
Die werken zeker....
Wat is dat precies ? mijn kennis over deze fatburners is minim.
Is dat beter dan lipo black en waar vind ik die

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

ecay of lipo black? wat is beter

choukran sofian

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Wat is dat precies ? mijn kennis over deze fatburners is minim.
Is dat beter dan lipo black en waar vind ik die

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

ecay of lipo black? wat is beter
ECA is beter maar dit kan je niet zomaar bij een supps store kopen helaas :(

he ECA stack is a drug combination used in weight loss and as a stimulant. ECA is an acronym for ephedrine, caffeine, and aspirin, with variants of it including the EC stack, which removes the aspirin for those that can not tolerate it. Dietary supplements based on or including elements of ECA were popular through the 1990s and early 2000's, but the marketing of ephedra- or ephedrine-containing stimulant combinations for weight loss and bodybuilding is now restricted or illegal in the United States and Canada due to reports of heart attack, stroke, and death associated with these supplements.[1][2]

je kan het bestellen in een uk webshop

• Topic Starter Topic Starter
ECA is beter maar dit kan je niet zomaar bij een supps store kopen helaas :(

he ECA stack is a drug combination used in weight loss and as a stimulant. ECA is an acronym for ephedrine, caffeine, and aspirin, with variants of it including the EC stack, which removes the aspirin for those that can not tolerate it. Dietary supplements based on or including elements of ECA were popular through the 1990s and early 2000's, but the marketing of ephedra- or ephedrine-containing stimulant combinations for weight loss and bodybuilding is now restricted or illegal in the United States and Canada due to reports of heart attack, stroke, and death associated with these supplements.[1][2]
mijn vriend kan voor mij ecay regelen maar is dat beter dan lipo black and is da zelfde als eca?

ja is zeker beter, is niet voor niets verboden;)

Fatburners waar ik resultaat van zag:

-Stack van Backdraft met Black Cats van Applied Nutriceuticals

-Animal Cuts

De laatste hielp me vooral van overtollig vocht af als gevolg van creatine. Nadeel van deze fatburner: 18 pillen per dag, en ik kreeg er een branderig gevoel van in m'n maag als ik ze nuchter nam (wat aan te raden is).

Beide fatburners zijn trouwens te verkrijgen bij XXL Nutrition, super service ook!

Ik heb hier twee potjes liggen van Lipo6 met Yohimbine. (De amerikaanse variant) en ik heb een potje backdraft staan. Nu weet ik dat ze allebei een andere manier van aanpakken hebben mbt vet. Backdraft is een Oestrogeen Blokker. Dus ik denk het beste van twee kanten.

Beiden slaan goed bij mij aan. (bij het appart langdurig testen) Zal je deze ook kunnen stacken? Aangezien deze stoffen erin zitten en ik niet weet of deze samen gaan. Iemand hier een goede kijk op?

Lipo-6 (USA)
- synephrine HCL 20 mg
- Synthetic 99% Guggulsterones 20mg
- Yohimbine HCL 3 mg
- Caffeine Anhydrous USP 200 mg
- Bioperine 5 mg

Backdraft APN amount per capsule 500mg

- Grape Seed Extract 95%
- Green Tea Extract
- Coleus Forskolii
- Theobroma Cacao
- L-Tyrosine
- L-Phenylalanine (voor het heerlijke gevoel :P)

Terug
Naar boven