AndroidHealthClinic

hulp nodig

safouan

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
73kg
hoi goeie dag zit met paar vragen heb snel antwoorden ndg. k heb testoserone unitest mix 300 en boldenone unibold 250. mij s gezegd dat k van beide 1flesje n een spuit moet doen en dan spuiten dat 1x per week n als k hard wil gaan 2x . zou iemand de tijd hebbe om me alles uit te leggen hoelang k met dit moet kuren kben nu 75 kg en wil graag na de 105kg ben wel droog van me zelf en wat goed s om te eten voor massa

Wat een warrig verhaal zeg. Moet iemand hier iets van snappen? Just so you know, het is hier niet toegestaan om merken te bespreken, en om te vragen om leveranciers ed.

Oh, en bereid je maar vast voor op de reacties die gaan komen.

• Topic Starter Topic Starter
ja k snap niks meer joh k dacht dat je hier antw op vragen kreeg

Goed verhaal , lekker kort , maar ik bemoei niet ..

Goed 1ste bericht joh

ja wat wil je horen dan dat zijn me vragen toch in plaats van dat je me helpt loop je bijdehand te doen pannekoek

Ga nou maar gewoon niet kuren. Daar ben je echt te dom voor.

• Like
Waarderingen: Pren
73 kg weeg je .

Gezien je stats en je kennis is het niet verstandig te gaan kuren .
Ik heb ook niet het idee dat je een ervaren sporter bent.

Probeer je eens in te lezen op het forum en het net ! Kan je veel vinden over aas en de voor en tegens .
Stel een goed train en voedings schema op, en je kan nog vele kg behalen zonder aas .

Van 73 naar 105 red je met aas ook niet binnen enkele maanden ! Hier gaat tijd overheen . Tijd van voeding rust en hard trainen .

Waarom kijk je niet eerst naar je voeding en training?
Vaak valt daar eerst nog veel meer uit te halen.
Vragen zijn prima. Maar start bij het begin.

Hoe lang train je? en hoe train je?
Wat is je onderhoud en je macro's en hoeveel eet je nu?
Wat heb je zoal aan training en voeding gedaan om je gewicht omhoog te krijgen?

Als dat op orde is zal je echt daarmee nog wel verder kunnen groeien. Dan kan je later altijd nog kijken of de AAS nu al nodig is en je ondertussen daar beter over inlezen. Daar zal je meer van leren dan in ene een spuit te zetten terwijl je nog niet weet hoe en wat het doet en wat je moet doen om dit succesvol te laten zijn.

Dit is dus geen aanval maar alleen goedbedoeld advies waarmee je wss verder zal komen dan je nu denkt.
Een fysiek met spieren bouwen kost tijd. Zonde om dan nu al aan AAS te gaan als je zonder nog verder kan komen.

Jij hebt idd hulp nodig, jeetje.
Ga zelf eens onderzoek doen, en kom hier dan met een voorstel als je degelijke stats en kennis hebt. Wordt een stuk meer gewaardeerd, en wat beter voor je eigen gezondheid

Creatine aanraden als je iets met Whey kan bereiken, ongezonde tips hier hoor :-o

binnen 12 weken van 75 naar 105?vlug naar de McDonald's jij

internetgangsters fucking zielig

Nou, wat gaan we er nu mee doen?

Je post een van de meest warrige verhalen die ik hier ooit heb gelezen, met een inhoud waaruit blijkt dat je geen enkel (maar dan ook echt geen enkel) idee hebt waar je het over hebt, en wordt dan boos als mensen (imo terecht) een beetje sarcastisch reageren? Of je gaat nu normaal doen en iets doen met onze tips, dan zullen wij ook een stuk vriendelijker zijn, of je gaat boos blijven en verdwijnt weer net zo snel van dit forum als je gekomen bent. Op een van die twee dingen gaat het toch uitdraaien, dus de keuze is aan jou.

Oh ja, en als je door gaat met beledigen gaat je topic dicht en help ik je wel een handje weg.

luister dan stoere bink k ben normaal begonnen verwacht dn niet dat k vriendelijk doe terwijl k word beschouwd k ga niet eens in discussie want k weet waar dat op uit loop ook 2 dingen dus bij dess nog bedankt

Gezien je stats en je kennis is het niet verstandig te gaan kuren .
Ik heb ook niet het idee dat je een ervaren sporter bent.

Probeer je eens in te lezen op het forum en het net ! Kan je veel vinden over aas en de voor en tegens .
Stel een goed train en voedings schema op, en je kan nog vele kg behalen zonder aas .

Van 73 naar 105 red je met aas ook niet binnen enkele maanden ! Hier gaat tijd overheen . Tijd van voeding rust en hard trainen .

Waarom kijk je niet eerst naar je voeding en training?
Vaak valt daar eerst nog veel meer uit te halen.
Vragen zijn prima. Maar start bij het begin.

Hoe lang train je? en hoe train je?

Wat is je onderhoud en je macro's en hoeveel eet je nu?
Wat heb je zoal aan training en voeding gedaan om je gewicht omhoog te krijgen?

Als dat op orde is zal je echt daarmee nog wel verder kunnen groeien. Dan kan je later altijd nog kijken of de AAS nu al nodig is en je ondertussen daar beter over inlezen. Daar zal je meer van leren dan in ene een spuit te zetten terwijl je nog niet weet hoe en wat het doet en wat je moet doen om dit succesvol te laten zijn.

Dit is dus geen aanval maar alleen goedbedoeld advies waarmee je wss verder zal komen dan je nu denkt.
Een fysiek met spieren bouwen kost tijd. Zonde om dan nu al aan AAS te gaan als je zonder nog verder kan komen.

Jij hebt idd hulp nodig, jeetje.
Ga zelf eens onderzoek doen, en kom hier dan met een voorstel als je degelijke stats en kennis hebt. Wordt een stuk meer gewaardeerd, en wat beter voor je eigen gezondheid

Je krijgt hier van drie mensen gouden tips. Doe er iets mee ;)

wat nou.... als je je grote mond houd en eerst zelf eens opzoekt hoe en wat?
dit zijn niet middeltjes die je 1 2 3 gaat gebruiken zonder kennis, niet slim vriend.
heb k gedaan vriend heb t opgezocht een vriend van wie k het heb had me een beetje uitgelegt niet veel maar laat t zitten k kom er wel uut nog thankss he

heb k gedaan vriend heb t opgezocht een vriend van wie k het heb had me een beetje uitgelegt niet veel maar laat t zitten k kom er wel uut nog thankss he
ik denk dat je niet genoeg ervan weet, ik zou wat langet research doen voor je begint. voor je eigen gezondheid...

Terug
Naar boven