AndroidHealthClinic

hulp nodig

Ik voel hier al een 'k heb testosterone en boldenone gebruikt 2 flesjes per week want vriend zei dat ik dan hard zou gaan nu doet m'n lul het niet meer en voel ik me kut wat moet ik doen' topic aankomen

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat je niet genoeg ervan weet, ik zou wat langet research doen voor je begint. voor je eigen gezondheid...
enigste wat k wil weten s hoeveel weken k hett moet doen en hoevaak per week en hoeveel van welke k zit vast om eerlijk tezijn hoor hier veel maar hoor t liever van iemand met meer ervaring

Ik voel hier al een 'k heb testosterone en boldenone gebruikt 2 flesjes per week want vriend zei dat ik dan hard zou gaan nu doet m'n lul het niet meer en voel ik me kut wat moet ik doen' topic aankomen
serieuss hoe moet k t dan doen zou je me aub beethe uitleg kunne geve

serieuss hoe moet k t dan doen zou je me aub beethe uitleg kunne geve

Het begint al bij het feit dat je je laat informeren door een vriend. Je moet je ZELF inlezen, onderzoek doen en met een plan komen. Als je het op deze manier doet, weet je precies wat je gaat doen en wat je moet/kan doen als er problemen zijn. Nu ga je jezelf hormonen inspuiten die een vervelende bijwerking kunnen hebben, en je hebt geen idee wat je kan verwachten.

Daarnaast getuigt je manier van typen totaal niet van enige kennis van training en voeding, net als de statistieken die je opnoemt (lengte, gewicht). Anabolen kunnen heel veel voor je doen, maar daarvoor moet je BASIS goed zijn. Als je niet weet wat je doet qua training en voeding, gaan de anabolen ook weinig voor je doen. Dan ga je dus gezondheidsrisico's nemen terwijl je er misschien niet eens iets mee opschiet.

Met jouw statistieken, en het feit dat je een beginner lijkt, kun je VEEL meer bereiken als je je inleest, werkt aan een degelijk voedings- en trainingsschema en daarna pas ergens aan anabolen gaat denken. Er is op de natuurlijke, gezondere manier nog veel te halen voor je en het is ontzettend zonde als je je eigen gezondheid op het spel zet als dit totaal niet nodig is.

Dus, wat jij moet doen is die anabolen gauw in de kast leggen en gaan werken aan de BASIS.

Het is de toon die de muziek maakt zeggen ze weleens maar dit is in de topic echt zo.

Als je een " normaal topic / bericht " had geplaatst had je veel van deze antwoorden niet gehad.
Je hebt genoeg advies gekregen echter gooi je dat in de wind en begin je wat in het rond te bazelen over " internetgangsters , stoere binken enz " daarbij gebruik je ook nog eens vormen van straattaal / msn taal wat ( mij in ieder geval het eea doet vermoeden )

Stel jij je vragen normaal, dan zul je ook normaal antwoord terugkrijgen.

Zelf kan ik niet meepraten over het gebruik van AAS echter geef jij het perfecte voorbeeld hoe het niet moet, je wil " snel " groeien zonder enige moeite te doen en te werken aan de basiszaken zoals voeding & training.
Je grijpt direct naar de AAS , hebt totaal geen idee hoe het toe te dienen / te gebruiken , sterker nog weet niet eens of je wel doorhebt wat je gehaald hebt, daarbij heb je je niet ingelezen en laat je je adviseren door een " vriend " .

Dus, wat jij moet doen is die anabolen gauw in de kast leggen en gaan werken aan de BASIS.[/QUOTE] isgoed ga k doen maat dankjewel voor het advies klop k weet niet veel van je vriende moet je het hebben he hahah maar k ben alles aan het op en uit zoeken k ben ook bezig met iemand voor een goeie eetschema. k zal er even goed over gaan nadenken thanks.

Troll-gehalte is high with TS ;)

Je bent er nog langggg niet klaar voor gast.
Ga eerst maar eens even uitzoeken hoe steroiden werken en hoe het gebruikt wordt, welke benodigdheden je nodig hebt. Hoe vaak je iets moet nemen. Waarom je iets moet nemen. Waarom je bepaalde dingen niet moet nemen. Hoeveel je van dingen moet nemen.
Je hebt echt geen enkel idee. Dan kan je zeggen: ja daarom stel ik toch vragen! Maar zo werkt het niet, je gaat toch ook niet een operatie op je laten doen en pas wanneer je op de tafel ligt vragen stellen? Die stel je maanden van te voren, en daarbij hoe jij alsnog niks zelf te kunnen en weten. Met steroiden wel.
Als je wat jaartjes verder zou zijn en het zou snappen zou je jezelf nu echt uitlachen.

Terug
Naar boven