MuscleMeat

hulp svp

ashraf

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
19%
hallo,
ik wil advies voor me moeder :P
ze weegt momenteel 67 kg vetpercentage 32 %.
ze kan geen gewichten heffen door carpal tunnel syndroom en hernia.
dus ze zit vast aan cardio + goed eten.
alleen ze heeft eerder 3 maanden cardio gedaan en is maar 1 kg afgevallen.
dus ik dacht er is iets mis met hoe ze eet. Ook vind ze het heel lastig om 5 keer per dag te eten. na de 3 maanden cardio is ze gestopt en is ze NIET aangekomen terwijl ze evenveel at dus das maakte het verwarrend eerst dacht ik ze eet teveel daarom valt ze niet af maar als ze in rust geen cardio niet aankomt wat kan het dan wel zijn.
Waar denken jullie waar het aan ligt en wat kan ik doen om te helpen.

Het lijkt me fijn als ze de eerste maand 2 kg ofzo kan afvallen zodat ze gemotiveerd raakt. ze is 1.50 en door haar gewicht lijkt het dat de hernia steeds erger wordt. Daarom vraag ik jullie advies nu.

Bedankt,

Probeer haar behoefte te berekenen als dat lukt, aan de hand van een van de calculators in de stickys, en dan gewoon minder eten dan dr behoefte. Simple as that..! Cardio kan daar natuurlijk goed bij helpen.

1 kg noem ik niet afvallen, als je in de sauna zit val je al een kilo af (vocht)
Het weegmoment 's ochtends/ 's avonds scheelt bij mij al een kilo of 2.

Maar als ik haar was zou ik idd mijn voeding onder de loep nemen, kijken wat ik binnen moet krijgen en werken aan de verhoudingen. Ik vind het goed van je dat je haar gemotiveerd wilt krijgen maar het moet toch vanuit haarzelf komen. Is de motivatie/discipline er niet, dan gaat het haar nooit lukken.

Terug
Naar boven