Fitness Seller

Hulp tegen snelle blessure

timoz

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

De laatste tijd heb ik redelijk snel rap last van blessures,telken wanneer ik eens een training voluit ga.
Het is vooral mijn voorarmen,bij het gebruiken van Vb. Dumbbells en ook men linker schouder.
Bestaan er bepaalde supplementen die dit tegengaan of die het herstel sneller bevorderen?

Whey,crea enzo van die basis supps gebruik ik reeds al!

Greetz

Wat voor blessures?

gewrichten? spier? pees?

Misschien ben te snel weer begonnen waardoor je blessure nog niet helemaal genezen is of je bent een beetje aan het overtrainen waardoor je lichaam zich niet kan herstellen of je bent ondertussen zo lang doorgegaan dat je een ontsteking hebt opgelopen waardoor die als je maar lang genoeg doorgaat op den duur chronisch kan worden. Imo ga eens naar de huisart/sportarts en probeer niet zelf voor dokter te spelen.

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet wat het precies is maar het is telken een pijn dat ik voel wnr ik vb. mijn linkerarm omhoog hef...en ook wnr ik met dumbbells curl, en ik ze dan loslaat mijn onderarmen imens pijn doen...alvast bedankt voor de reacties

Heb zelf ook veel last van mijn schouder gehad. Zelfs als ik bijv. tanden poets of de telefoon te lang vast hou begon het al pijn te doen. Gebruik nu een paar weken Osteobolin C en moet zeggen dat het wel wat minder is geworden. Misschien is dat dus iets voor je.

Volgens mij staan er ondertussen ook al wat revieuws van op internet..

ik weet niet wat het precies is maar het is telken een pijn dat ik voel wnr ik vb. mijn linkerarm omhoog hef...en ook wnr ik met dumbbells curl, en ik ze dan loslaat mijn onderarmen imens pijn doen...alvast bedankt voor de reacties

:rolleyes: Als je klaar ben met de curls laat de dumbelss dan niet in één keer los. Leg ze neer, hou ze vast nog en verminder dan langzaam je knijpkracht niet in eens dus. Dan heb je die pijnscheut iig niet met wegleggen ;)

Terug
Naar boven