Fitness Seller

Hulp!! Wat is de beste kuur voor heel breed te worden en niet te veel te verliezen .?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gast 131687

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik zou graag willen weten welke kuur het beste is voor veel massa maar dat je niet te veel van verliest en welke kuur het beste is voor heel veel kracht te krijgen.?

eerste kuur?
12 weken 500mg/week test e is voldoende

• Topic Starter Topic Starter
Wtf is dat nu voor een vraag?

Nee ben nu bezig met mijn 2de en dat houdt in

1-4wk 40mg dbol
1-15wk 800-1000mg test e
1-15wk bold 600-800mg

ik ben 1.85m ik weeg 80kg en kom van 65kg.

zou je je dan niet beter eerst focussen op deze kuur en na-kuur?

wat is je vp?
als 3de kuur met lager vp miss tren overwegen low test/high tren

na kuur is nolvadex 25mg dag 2wk min

15 weken 800/1000 mg test-e als 2e kuur?

Denk dat test/tren dan als 3e kuur inderdaad goed voor je zou zijn

15 weken 800/1000 mg test-e als 2e kuur?

Denk dat test/tren dan als 3e kuur inderdaad goed voor je zou zijn
Ja meschien maar dat zal nog ni voor derekt zijn ;) maar al bedankt voor de info en als ik als 3de kuur test/tren zou doen welke dosis zou ik moeten nemen en welke test e ook of en andere?.

dus je wil vetvrije massa gainen .. dat is je vraag?

of veel gainen en niet je gains kwijtraken?

Wat is je voedingsschema

Volgens mij doe jij ook maar wat hè TS.. Volgens mij heb je jezelf gewoon een of ander onbekend UG lab laten aansmeren en volg je blind het door hun geadviseerde schema :rolleyes:

Volgens mij doe jij ook maar wat hè TS.. Volgens mij heb je jezelf gewoon een of ander onbekend UG lab laten aansmeren en volg je blind het door hun geadviseerde schema :rolleyes:

Dat had ii ook al in gedachten.

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

6x per dag eten en daar hoord onder rijst kip tonijn enz + eiwit shake 3x a 4x per dag.

Hier kan ik niks mee

Waarom reageren mensen nog op dit soort topics. Waarschijnlijk een ventje van 18 die maar nog een half jaar traint maar het nu al te langzaam vind gaan en gelijk een gram test wil knallen

troll

Test/Tren verhoudingen moet je niet aan mij vragen, heb die kuur nog nooit gedaan maar volgens mij moet je test lager als tren doen! En zou gewoon als je Test (zonder tren erbij) doet op 500 mg gaan en niet meteen zo hoog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven