XXL Nutrition

Hulp!! Wat is de beste kuur voor heel breed te worden en niet te veel te verliezen .?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe gewoon eens research man. Je wil zeker even snel een zomerkuurtje om 'breed' te worden? Srs??

Edit:

Als ik jou was zou ik 800mg tren ace elke week zetten en 500 test elke week!!

Nogmaals Edit:

Ohja, en zonder nakuur ofcourse!!

Afgaande op je kuurverleden : 1000 test en minimaal 600 Tren. Succes! Nakuur moet wel minimaal 3.83 dag zijn op wat Nolva. Misschien dat je de laatste 2 dagen van je kuur ook nog wel HCG kunt zetten maar dat moet opzich niet nodig zijn als het nog maar je 3e kuur is, dat is voor oude mensen enzo man.

Verder niet teveel aantrekken van het gebash hier, mensen gunnen hier niks, de meeste trainen niet eens :') Gewoon lekker keihard kuren, weinig nakuren want dat is ook al zo onzin en je wordt breed matti.

Leerzaam aas topic! Kwil ook breed worre hoe doek da?

ik wil ook breed wordun!! Echt goed sterkk en heel veel kracht winnen! Lekker strak staan maar toch breed, Iemand goeie kuur zodat ik op Arnold ga lijken? Ik wil ook zo een chest met welke kuur kan dit!?

Ik dacht zellf aan eh hele goiee kuur

dianabol 1-3 weken als kickstar jwzelluffF!!
test-e 1000mg 12 weekjess
anavar en deca jaa voor die vetverlaging togg!!

nakuurtjee met nolvaa ja toch wel; de beste denk k hoor hihi :D 4 weekjes

Zoals phil heath ofso mag ook hurr of jay cutler ja dat vind k ook wel cool!

ik wil ook breed wordun!! Echt goed sterkk en heel veel kracht winnen! Lekker strak staan maar toch breed, Iemand goeie kuur zodat ik op Arnold ga lijken? Ik wil ook zo een chest met welke kuur kan dit!?

Ik dacht zellf aan eh hele goiee kuur

dianabol 1-3 weken als kickstar jwzelluffF!!
test-e 1000mg 12 weekjess
anavar en deca jaa voor die vetverlaging togg!!

nakuurtjee met nolvaa ja toch wel; de beste denk k hoor hihi :D 4 weekjes

Zoals phil heath ofso mag ook hurr of jay cutler ja dat vind k ook wel cool!

Ik zou eerder alles net als bostin loyd aanpakken heb je die gek wel is gezien brah !? Je moet hem ma even mailen die weet wel hoe je breed word :roflol:

:roflol: Wat een topic weer

Elke keer als je denkt een topic kan echt niet erger als dit........

het is maar een troll, moet wel.

15 weken lang een compound middel? veel succes je lichaam reageert er bijna niet meer op na 8 weken ;)

ik wil ook breedworden en massa vasthouden... :(

Micheal, Mikie en Kuki hebben aandacht tekort?
Of je gaat die jongen helpen of je negeert het gewoon. Als je dit een dom topic vindt dan haal je hem zo alleen maar omhoog.
Mij maakt het geen bal uit waarom iemand iets wil, als die het dan wil geef hem dan advies wat het beste is (als je er verstand van hebt)

• Topic Starter Topic Starter
Micheal, Mikie en Kuki hebben aandacht tekort?
Of je gaat die jongen helpen of je negeert het gewoon. Als je dit een dom topic vindt dan haal je hem zo alleen maar omhoog.
Mij maakt het geen bal uit waarom iemand iets wil, als die het dan wil geef hem dan advies wat het beste is (als je er verstand van hebt)
Idd log acount groot gelijk ;)!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven