Fitness Seller

Hulp?

Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
55kg
Halloo,

Oke ja: dit wordt een heel tegenstrijdig bericht naar jullie bodybuilders: maar toch. Ik heb een vriend die langzaam maar zeker echt een obsessie heeft gekregen tot het extreme toe, niet meer gezond zeg maar, ik neem aan dat jullie het dan wel begrijpen. Nu wil ik hem eigenlijk helpen en ik weet heus wel dat hij er niet mee gaat stoppen alleen: wat ik wel graag zou willen bereiken is dat hij op een gezondere manier te werk gaat. Iemand tips voor een goede, gezonde manier waar je snel resultaat mee boekt? Of anders hoe je het eventueel uit iemands hoofd kan praten.

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ik heb amper verstand van bodybuilding en wil niemand beledigen of iets. Daarnaast was ik er niet zeker van waar ik dit moest posten dus als ik volledig fout zit: sorry

*hij zit aan grote hoeveelheden anabolen

Laatst bewerkt:
Halloo,

Oke ja: dit wordt een heel tegenstrijdig bericht naar jullie bodybuilders: maar toch. Ik heb een vriend die langzaam maar zeker echt een obsessie heeft gekregen tot het extreme toe, niet meer gezond zeg maar, ik neem aan dat jullie het dan wel begrijpen. Nu wil ik hem eigenlijk helpen en ik weet heus wel dat hij er niet mee gaat stoppen alleen: wat ik wel graag zou willen bereiken is dat hij op een gezondere manier te werk gaat. Iemand tips voor een goede, gezonde manier waar je snel resultaat mee boekt? Of anders hoe je het eventueel uit iemands hoofd kan praten.

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ik heb amper verstand van bodybuilding en wil niemand beledigen of iets. Daarnaast was ik er niet zeker van waar ik dit moest posten dus als ik volledig fout zit: sorry :o

Wat doet hij fout dan? Wil hij niet meer mee zuipen op stapavondjes, en zit hij aan die ''ongezonde sjeekies''?

''Da kan tog nie gesond zijn, wa jij allemaal doet?''
Fat-Smoker.gif

Wat is in jou ogen niet gezond?

Als je ook even meld waar over hij geobsedeerd is, dan weten we waar dit verhaal over gaat.

Mooi verhaal. Ik zou gwn meegaan naar de gym lekker squatten! En als ie snel goed resultaat wilt moet ie aan de roids.

• Topic Starter Topic Starter
Oh oke sorry, hij zit aan de anabolen en ik weet zeker dat het een hoeveelheid is dat niet goed kan zijn

anabolen zijn sowieso niet goed ;)

Hebben we het over grammen per week?

Durf het niet met zekerheid te zeggen, verwacht van wel. Hij is alleen nog maar bezig met mr. Olympia of iets worden

*even gecheckt: ja het gaat om grammen per week

Laatst bewerkt:
bigorexia even google'en

Bodybuilding is een lifestyle en een obsessie om je lichaam te verbeteren en de spiermassa te vergroten en te optimaliseren.
Als een bodybuilder eenmaal dat virus goed te pakken heeft en zware doelen heeft gesteld dan gaat absoluut zijn of haar gehele leven draaien om de sport.

Dit gebeurt niet alleen bij bodybuilding. Dit gebeurt in elke vorm van topsport(beleving)
In elke sport een de absolute top worden middelen gebruikt om de prestaties te verbeteren of om herstel te verbeteren.

De meeste partners groeien er uiteindelijk gewoon in mee en er is niets aan de hand verder. Een enkele keer heb je een partner die het maar niks vindt en het te ver vindt gaan allemaal.
Ik zeg, laat hem en steun hem. Geef de ruimte om zijn droom doelen te bereiken.

bigorexia even google'en

bodybuilding is een lifestyle en een obsessie om je lichaam te verbeteren en de spiermassa te vergroten en te optimaliseren.
Als een bodybuilder eenmaal dat virus goed te pakken heeft en zware doelen heeft gesteld dan gaat absoluut zijn of haar gehele leven draaien om de sport.

Dit gebeurt niet alleen bij bodybuilding. Dit gebeurt in elke vorm van topsport(beleving)
in elke sport een de absolute top worden middelen gebruikt om de prestaties te verbeteren of om herstel te verbeteren.

De meeste partners groeien er uiteindelijk gewoon in mee en er is niets aan de hand verder. Een enkele keer heb je een partner die het maar niks vindt en het te ver vindt gaan allemaal.
Ik zeg, laat hem en steun hem. Geef de ruimte om zijn droom doelen te bereiken.
+1 !!!!!!!!!!!!!

Oke ja, natuurlijk wil ik dat hij zijn dromen behaald, maar is dat echt alleen mogelijk met anabolen of zijn er andere opties?

Mr Olympia kan hij vergeten.

Laat hem anders hier een accountje aanmaken, hier zijn meer dan voldoende drugsgebruikers die kunnen zeggen of het allemaal een beetje 'veilig' gebeurd.
Walg persoonlijk ook van anabolen, maar als hij het toch wilt doen dan liever met voldoende kennis.

Dit is gewoon zo'n girlscene figuur.

Terug
Naar boven