Fitness Seller

Humanobol

• Topic Starter Topic Starter
het enige probleem is dat de een de ander tegen praat...
ik hoor positief over het ene product en dan weer negatief enkele post later of enkele forum's verder...

1m87
22jaar
beginKg 75
nuKg 80
Bf 22%
trainingsduur 3maand

ik heb een redelijk ernstig ongeluk gehad waardoor ik 30kg vermagerd was, zowel vet als spiermassa, ik had vroeger ook getrained maar toen stond er wel elke avond kipfilet op tafel en woog ik 85 a 87 kg

ik zoek mij eigenlijk een goed product waar mee ik niet moet spuiten maar waarmee ik degelijk droog kom en waarmee ik spiermassa bij kom, de reden dat ik niet wil spuiten is dat er teveel ogen op mij gericht zijn op een dag en dat er geen enkel moment is van privacy dus moet ik de oplossing zoeken op een andere manier

Angst voor naalden heb ik niet want ik ben al 4jaar bloedgever elke 3 maand (weet dat dit ook niet meer mogelijk is dan... :p)

ik vraag het veel liever aan mensen die er ervaring mee hebben en die weten waarover dat ze praten dan aan die grote gast in de zaal die in enkele jaren zijn veters niet heeft kunnen knopen of aan een verkoper die enkel naar zijn portefueille kijkt...

wat is het ideale product

toch bedankt aan degene die WIL antwoorden

het ideale product is een illusie, iig met betrekking tot supplementen. AAS is een wondermiddel vergeleken met supps, maar de basis blijft dieet, training en rust.
als je 22% bf hebt kan je MAKKELIJK zonder enige supplementen je vetpercentage verlagen

Terug
Naar boven