MuscleMeat

Humor (incl foto!) Paniek bij Bush vanwege toerist

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Paniek bij Bush vanwege toerist

Een Australische man die met twee koffers in Washington stond en doodleuk zei dat hij president Bush wilde spreken zorgde korte tijd voor paniek in de Amerikaanse hoofdstad. De man stond met zijn bagage vlak bij het witte huis. De politie was bang met een suicidebomber te maken te hebben en zette de omgeving af. Uiteindelijk werd een van zijn koffers opgeblazen en de man opgepakt. De koffers bleken geen explosieven te bevatten. De man bleek wel een beetje gestoord.

2002238510.jpg

angst is een hele goede drijfveer voor een president. :rolleyes:

Het is een beproefde tactiek van politici om steun te krijgen voor hun plannen. :(

hier het filmpje :

[Link niet meer beschikbaar]

prima actie van die vent, laat bush maar lekker in zn broek zeiken

zou nederland dat ook gedaan hebben (zo oplossen), of zou die niet eens opvallen hier :D

als hier een vreemde kerel met zijn koffers voor mijn deur staat bel ik ook de politie . ik heb verdomme al marokkanen genoeg in mijn beurt ;)

Wees blij dat ze die vent niet kapot hebben geschoten. Je gaat niet zomaar staatsleiders met bommen bedreigen.. dat is vragen om problemen.

dat hij dat deed staat nergens vermeld:rolleyes:
ze dachten dat hij explosieven bij zich had, AMERIKANEN DACHTEN, moet het nog duidelijker zijn?

:p

Sport2000 zei:
dat hij dat deed staat nergens vermeld:rolleyes:
ze dachten dat hij explosieven bij zich had, AMERIKANEN DACHTEN, moet het nog duidelijker zijn?

:p
:D :D :D
Ze weten zelfs nog niet zeker waarvan ze hem kunnen beschuldigen looool :roflol: (kijk het filmpje, op het einde)

Hoe kan het trouwens dat die man zo dicht bij dat gebouw staat? Is daar geen hek + beveiliging ???

sanniejj zei:
Wees blij dat ze die vent niet kapot hebben geschoten. Je gaat niet zomaar staatsleiders met bommen bedreigen.. dat is vragen om problemen.
Staat nergens vermeld dat er een bom in die koffers zat. Er zaten enkel wat kleren, schoenen enzo in.

Terug
Naar boven