AndroidHealthClinic

hydroxycut hardcore ignition stix

triad88

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
probeer dan gewoon uit als je het wilt weten. zult soort supps. heeft toch op iedereen weer andere uitwerking.

ik heb er 4 tenen van bijgekregen maar voor de rest zat alles wel goed:p

ik zou het gewoon uitproberen en als je je plots onwel voelt of slecht voelt er gewoon mee stoppen

• Topic Starter Topic Starter
ik heb er 4 tenen van bijgekregen maar voor de rest zat alles wel goed:p

ik zou het gewoon uitproberen en als je je plots onwel voelt of slecht voelt er gewoon mee stoppen

als je er 4 tenen er van heb gekregen dan is het wel erg goed spul en ik kom in aanmerking om die lui voor de rechter te slepen:P

sample is maar 1 zakje waar je 2x mee kunt doen,als je het volgens de gebruiks aanwijzing gebruikt.maar ik dump gewoon de gehele zakje er in :P

als je er 4 tenen er van heb gekregen dan is het wel erg goed spul en ik kom in aanmerking om die lui voor de rechter te slepen:P

sample is maar 1 zakje waar je 2x mee kunt doen,als je het volgens de gebruiks aanwijzing gebruikt.maar ik dump gewoon de gehele zakje er in :P

wat ben je daar nu mee? tis tog een product om mee af te vallen of zit ik verkeerd?

ik had het een paar maanden geleden gekocht in de VS, maar al die tijd niet uitgeprobeerd, tot gisteren (maandag 5 okt.) heftig spul, veel pillen uitgeprobeerd, maar dit is wreed! je moet in iedergeval aan minimaal 8 glazen water per dag zitten, anders droog je zeker uit! (droge mond) site effect is dat je regelmatig naar de wc gaat en voordat je kracht inspanningen gaat doen, ook even voor de zekerheid naar de wc gaan, anders krijg je kleine ongelukjes en dat staat lullig als andere je vies aankijken.
Tijdens het trainen verhoogde hart ritme (verbranding)(zal ook door mijn leeftijd komen), maar kreeg daardoor ook weer meer kracht en adrenaline, 2x zakjes per dag maximaal, ik had de smaak 'fruit punch' (goed te doen).

Terug
Naar boven