XXL Nutrition

Hydroxycut Hardcore

iMarciano

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben net begonnen met MuscleTech's Hydroxycut Hardcore en nu is mijn vraag of iemand mij hier een goede voedingsschema kan aanraden (ff een link geven geen 'zoek maar met de zoekmachine' s.v.p.)

Ook heb ik hele andere bijwerkingen dan een vriend van mij. Hij zweet echt heel erg, heeft niet veel honger etc. Maar ik heb juist dat ik veel méér kan eten en juist niet sneller zweet of een verhoogde hartslag of ook maar iets, last van caffeïne heb ik ook niet, integendeel blijf ik gewoon erg moe. Klopt dit wel? Doe ik iets fout? Is het wel verstandig krachttraining te doen? Ik neem elke keer een capsule in min. een half uur voor het eten en ik eet in principe wel 'goed'.

Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben net begonnen met MuscleTech's Hydroxycut Hardcore en nu is mijn vraag of iemand mij hier een goede voedingsschema kan aanraden (ff een link geven geen 'zoek maar met de zoekmachine' s.v.p.)

Ook heb ik hele andere bijwerkingen dan een vriend van mij. Hij zweet echt heel erg, heeft niet veel honger etc. Maar ik heb juist dat ik veel méér kan eten en juist niet sneller zweet of een verhoogde hartslag of ook maar iets, last van caffeïne heb ik ook niet, integendeel blijf ik gewoon erg moe. Klopt dit wel? Doe ik iets fout? Is het ook verstandig krachttraining te doen? Ik neem elke keer een capsule in min. een half uur voor het eten en ik eet in principe wel 'goed'.

Train je niet dan???

• Topic Starter Topic Starter
Sorry ik zal ff editten :D

Ik bedoelde, is het wel verstandig krachttraining te doen?

Ook heb ik hele andere bijwerkingen dan een vriend van mij. Hij zweet echt heel erg, heeft niet veel honger etc. Maar ik heb juist dat ik veel méér kan eten en juist niet sneller zweet of een verhoogde hartslag of ook maar iets, last van caffeïne heb ik ook niet, integendeel blijf ik gewoon erg moe. Klopt dit wel? Doe ik iets fout? Is het wel verstandig krachttraining te doen? Ik neem elke keer een capsule in min. een half uur voor het eten en ik eet in principe wel 'goed'.

Ik ben toevallig die vriend van hem die ook is begonnen met Muscletech Hydroxycut Hardcore. Het klopt inderdaad dat ik meer effecten heb bij het nemen van het supplement. Zodra ik me lichamelijk inspan begin ik redelijk hevig te zweten, ook is over het algemeen mijn hongergevoel minder. Ik heb in principe ook geen last van de caffeïne die erin zit, ik merk alleen wel dat wanneer ik moe ben en 1 of 2 caps. neem dat ik veel minder vermoeid ben.
Maar zou het kunnen dat er bij iMarciano iets mis gaat met het innemen van de pillen? Of zal het gewoon komen dat ik "gevoeliger" ben voor Hydroxycut Hardcore, waardoor de effecten bij mij wel/duidelijker aanwezig zijn ?

Sorry ik zal ff editten :D

Ik bedoelde, is het wel verstandig krachttraining te doen?

Ik vertrouw dit voor geen meter. Zonde van het geld om dat spul te kopen, je had mij ook 50 euro kunnen krijgen, had ik je wat tips kunnen geven en boem zelfde resultaat.

Ik vertrouw dit voor geen meter. Zonde van het geld om dat spul te kopen, je had mij ook 50 euro kunnen krijgen, had ik je wat tips kunnen geven en boem zelfde resultaat.

Nja in principe werkt het wel degelijk..
Waarschijnlijk door de krachttraining.. maar ben in 5 dagen tijd 5cm kwijt van mn taille (en tja dat is ook wel nodig) maar geen gewicht verloren.
Ik merk ook wel het verschil, ik ben wel degelijk vet kwijt na 5 dagen, maar (gelukkig) geen gewicht.
Weet niet of ik zónder dit supplement hetzelfde had kunnen bereiken..

Aha dus je bent vet kwijt wat niks weegt... nee ok duidelijk.

ff zomaar een schema geven? do your homework en maak er zelf eentje:D zo moeilijk is dat niet:p

Aha dus je bent vet kwijt wat niks weegt... nee ok duidelijk.

hahaha t verhaaltje ziet er een beetje raar uit inderdaad..
Ik weet zeker dat ik vet kwijt ben, maar omdat ik gewoon door ben gegaan met KT is het voor mij niet meer dan logisch dat het gewicht aan vet wat ik anders verloren zou zijn, is "opgevangen" door nieuwe VVM als gevolg van de KT die ik ben blijven doen. waardoor ik dus op hetzelfde gewicht ben gebleven en niet ben aangekomen of afgevallen ;)

Terug
Naar boven