AndroidHealthClinic

Hygentropin (HGH)

• Topic Starter Topic Starter
hehehe :D het is niet voor niets zo lang stil geweest in m'n kuurlog ;) ik was mijn snode plannen aan het smeden in het schemerlicht...... ;)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha kom op nou jongens wel een beetje ontopic blijven he.. en voor de nieuwsgierige kindertjes.. de update staat er! BOOYAKA BOOYAKA!!

Sorry voor het diggen, maar is er een verschil tussen Hygentropin en Hygetropin?

Is goed spul...gebruik het zelf op het moment en ben er erg tevreden over.
Ik heb wel veel last van sides maar misschien ben ik daar gevoelig voor want ik lees wel eens van mensen die meer als ik gebruiken en die hebben er geen last van! Ik zit overigens op 4 iu per dag.

Is goed spul...gebruik het zelf op het moment en ben er erg tevreden over.
Ik heb wel veel last van sides maar misschien ben ik daar gevoelig voor want ik lees wel eens van mensen die meer als ik gebruiken en die hebben er geen last van! Ik zit overigens op 4 iu per dag.

4 iu met die hyge is al vrij heftig heb ik begrepen.
Hoe lang gebruik je deze shizzle dan?

Laatst bewerkt:
4 iu met die gyge is al vrij heftig heb ik begrepen.
Hoe lang gebruik je deze shizzle dan?

Nu al drie maanden en ik moet er nog drie....:p
Mijn handen zijn erg stijf zodat ik bijna geen vuist meer kan maken zonder dat mijn vingers op het laatst omklappen hahhaa....ja ik lach wel maar is soms best wel pijnlijk!!!
Leuk he..klooien met groeihormoon....:eek:

En je verhoogt niet meer?
4 iu zou dus voldoende moeten zijn?

Wat zet je erbij?

En je verhoogt niet meer?
4 iu zou dus voldoende moeten zijn?

Wat zet je erbij?

Ik ben bang dat als ik verhoog dat ik mijn bord niet meer leeg kan eten omdat ik dan mijn vork niet meer vast kan houden..:D
Er zijn er zat die veel meer zetten zonder er veel last van te hebben!
Misschien is mijn eigen groeihormoon level al aan de hoge kant ...ik weet het niet... maar verhogen zie ik echt niet zitten.

Ik zet er van alles bij over een periode van 6 maanden.

Terug
Naar boven