AndroidHealthClinic

Hyperdrive combineren met ..??

laRock

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
16%
Hallo beste mensen. Ik ben van plan binnenkort te beginnen met cutten. Stats zijn momenteel 180cm bij 95 kg met een vet % van rond de 23 (schatting). Tijdens de cut wil ik Hyperdrive (eu versie) gaan gebruiken ter aanvulling. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die hyperdrive met een andere supplement hebben genomen (tijdens cut bijv) en daarmee goede resultaten hebben geboekt. Is het bijvoorbeeld te doen om Lipo 6 samen te nemen met hyperdrive of is dat teveel van het goede?

bring it !

Wat ik begrepen heb is dat met een degelijk vetpercentage je al snel genoeg kan afvallen zonder supplementen. Vooral in het begin van je cutperiode.

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik begrepen heb is dat met een degelijk vetpercentage je al snel genoeg kan afvallen zonder supplementen. Vooral in het begin van je cutperiode.

ja daar ben ik van op de hoogte.. Ik kan me niet echt aanzetten om te gaan cardio-en en heb continue honger. Dus in die zin denk ik dat hyperdrive (eventueel met wat anders) me een steuntje in de rug kan geven.

• Topic Starter Topic Starter
Niemand die ervaringen heeft met combineren van hyperdrive met andere supplementen ??

Dat wordt ook in de stack van ALRI verkocht toch? Misschien kan je het combineren met Lean Dreams of T-X van ALRI. Je weet dan zeker dat die producten bij elkaar kunnen en werken, maar lees wel goed de stacking info. Maar onthoud wel dat je toch cardio zal moeten doen om het optimale effect te krijgen. Cutten betekend trouwens ook niet continu honger lijden, maar voornamelijk anders eten. Hyperdrive en Lipo6 bij elkaar lijkt me trouwens wat te veel van het goede.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je eerst je eten aan moet passen. Je hoeft dan echt geen honger te lijden. Daarna kun je hyperdrive gaan gebruiken voor de afronding, als het wat moeilijker wordt om vet te verliezen.
Zelf heb ik hyperdrive gecombineerd met Jungle en Bam. Werkte goed voor mij. Aan de ene kant droger worden, aan de andere kant spiermassa winnen. Maar ook dat werkte maar tijdelijk.
Je moet gewoon constant blijven zoeken naar wat voor jou werkt.

Terug
Naar boven