XXL Nutrition

hypo zonder insuline?

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
Heb 3 ochtenden insuline gespoten
.en had nergens last van... Vandaag geen insuline gespoten keilicht in mn kop slap waarschijnlijk lage suikerspiegel
Heeft iemand enig idee....omdat mn voeding slechter word opgenomen ofzo...?

Laatst bewerkt:
Insuline prik je niet dat spuit je. Je bloedsuiker die prik je.

Vanochtend misschien gesport? Even een zooi havermout, brinta oid tot je nemen. Dat zal je vast goed doen.

weet je wel waar je mee bezig ben? Insuline is niet iets dat je zomaar even kan uitproberen.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Pardon...? Ja weet toevallig wat en waarvoor ik het gebruik en waar k mee bezig ben

Nee dat niet.... Maar had buiten gebruik van insuline ook gauw last van een lage suiker

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 14:01 ----------

Maar btw nog iemand antwoord op de vraag ?

ik las bij insuline gebruikers dat hypo niet alleen tijdens insuline gebruik kan optreden maar ook poosje erna dus oppassen.

natuurlijk, iedereen die geen insuline injecteert kan ook een hypo krijgen. Te hoge belasting van je lijf met te weinig voeding en te weinig reserves. Wellicht nog met wat andere 'rotzooi' waarop je spiegel ook zal reageren.

Jah oke ........maar daarintegen voel k me beter als ik de insuline gespoten heb als daarbuite terwijl je zou verwachten dat t andersom zou zijn

Ja inderdaad maar dat heb ik zelfs buiten dat ik.insuline gebruik ....

Ja inderdaad maar dat heb ik zelfs buiten dat ik.insuline gebruik ....

Koop een bloedsuikerspiegelmeter kost misschien een paar tientjes maar dan weet je in iedergeval hoe hoog je bloedsuikerspiegel is... Kun je bij de apotheek kopen...
En als je je zelf insuline gaat toe dienen kan de boel ontregelt raken... Dat zou je moeten weten...

licht helemaal aan welke insuline je gebruikt ??? heb je kort werkende of langwerkende ? bij de kort werkende is na 3 uur de kans op een hypo weg bij de langwerkende kan dit wel 24 uur duren. gewoon ff een berg carbs erin gooien.
zoizo is sochtends insuline spuiten al niet zo slim omdat je de hele nacht hebt geslapen en dus al uren geen carbs tot je hebt genomen ( grotere kans op hypo )! beter spuit je voor het trainen of nog beter daarna gevolgd door een dikke shake met vitargo bcaa en creatine .

Jah ik weet hoe het werkt heb vandaag GEEN insuline gespoten en toen k t wel deed had ik nergens last van heb kortwerkende novorapid
En een glucosemeter is idd handig maar ken me lichaam goed en weet waneer k moet eten etc vroeg me aleen af waarom ik zonder slin hypoverschijnselen krijg met dezelfde voeding en met slin ik kiplekker voelde

welke insuline heb je gespoten in de voorgaande dagen? novorapid?

Ja......

Jah ik weet hoe het werkt heb vandaag GEEN insuline gespoten en toen k t wel deed had ik nergens last van heb kortwerkende novorapid
En een glucosemeter is idd handig maar ken me lichaam goed en weet waneer k moet eten etc vroeg me aleen af waarom ik zonder slin hypoverschijnselen krijg met dezelfde voeding en met slin ik kiplekker voelde

Je kent je lichaam zo goed dat je hier gaat vragen wat de kwalificering is van je eigen fysieke staat.... Uhum:rolleyes:

Ik heb in het begin ook eens een glucosemeter gebruikt maar heb die al snel niet meer gebruikt.
In feite heb je er niks aan want als je een hypo krijgt voel je dat makkelijker aankomen dan dat je de hele tijd in je vingers zit te prikken.

Je voeding wordt niet slechter opgenomen want kennelijk maakte je op dat moment genoeg insuline aan om het glucose in je bloed in je spieren te pompen. Wanneer je went aan insuline zal je dit juist minder snel hebben.

Gebruik je toevallig tren ? Ik krijg zelf te pas en te onpas hypos daarvan.

Gebruik je ook HGH?

Terug
Naar boven