- Waardering
- 5
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie zoek je?Iemand ee hyves passes? Of iets dat je voledig kunt hyven zonder zelf een account te hoeven aanmaken?

!Jou greetje!
Maak je toch even snel een ''fake'' aan als je zo nodig wilt zoeken. Gewoon zeggen dat je piet van vliet heet ofso.

Dan zal je ook eerst vriendjes moeten worden of vriendjes van vriendjes what ever.. toch? Je kan ook zonder een account mensen opzoeken, kan je er net zo weinig mee 
Volgens mij ben ik de enigste in nederland die geen hyves heeft![]()

Volgens mij ben ik de enigste in nederland die geen hyves heeft![]()
+ superdudes.
Oja en voor figuren die wanhopig op zoek zijn naar een manier om de buitenwereld te laten zien hoeveel 'vrienden' ze wel niet hebben.

Dus je moet eerst vrienden worden om profiel te kunnen bekijken bij: '' helaas dit profiel is niet voro idereen beschikbaar''.
Dacht dat het wel gewoon kon wanneer je zelf een account had en toch ook zo de '' helaas ........... beschikbaar''

+ superdudes.
Oja en voor figuren die wanhopig op zoek zijn naar een manier om de buitenwereld te laten zien hoeveel 'vrienden' ze wel niet hebben.
****in onzin.
Zo'n beetje alle studenten hebben tegenwoordig hyves.
Hoeveel leden heeft hyves wel niet? 5 miljoen ofzo?
Beetje debiel om te zeggen dat het dan voor nerds of wanhopige lui is.