MuscleMeat

Hyves passes?

hyves is voor nerds

Jou greetje ;)!

Maak je toch even snel een ''fake'' aan als je zo nodig wilt zoeken. Gewoon zeggen dat je piet van vliet heet ofso.

whaha ja denk het ook ;)

maar je kan wel een fake aan maken en dan nog niet bij mensen op hun profiel kunnen :D Dan zal je ook eerst vriendjes moeten worden of vriendjes van vriendjes what ever.. toch? Je kan ook zonder een account mensen opzoeken, kan je er net zo weinig mee :p

Volgens mij ben ik de enigste in nederland die geen hyves heeft:o

Aanmelden en diegene toevoegen aan je profiel......

Volgens mij ben ik de enigste in nederland die geen hyves heeft:o

haha.jpg

• Topic Starter Topic Starter
________

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dus je moet eerst vrienden worden om profiel te kunnen bekijken bij: '' helaas dit profiel is niet voro idereen beschikbaar''.

Dacht dat het wel gewoon kon wanneer je zelf een account had en toch ook zo de '' helaas ........... beschikbaar''

Dus je moet eerst vrienden worden om profiel te kunnen bekijken bij: '' helaas dit profiel is niet voro idereen beschikbaar''.

Dacht dat het wel gewoon kon wanneer je zelf een account had en toch ook zo de '' helaas ........... beschikbaar''

Geef maar de Hyves pagina, mischien dat die persoon een kloontje accepteert, meer moeite dan dat ga ik ook niet doen.:p

+ superdudes.

Oja en voor figuren die wanhopig op zoek zijn naar een manier om de buitenwereld te laten zien hoeveel 'vrienden' ze wel niet hebben.

****in onzin.

Zo'n beetje alle studenten hebben tegenwoordig hyves.

Hoeveel leden heeft hyves wel niet? 5 miljoen ofzo?

Beetje debiel om te zeggen dat het dan voor nerds of wanhopige lui is.

Ik heb ook hyves. Heb alleen mensen die ik oke vind. Gebruik het om een beetje chicks te checken en beetje kloten op de pagina's van me maten.

****in onzin.

Zo'n beetje alle studenten hebben tegenwoordig hyves.

Hoeveel leden heeft hyves wel niet? 5 miljoen ofzo?

Beetje debiel om te zeggen dat het dan voor nerds of wanhopige lui is.

met andere woorden je hebt zelf hyves?

Terug
Naar boven